|
|
Eef 1702 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 jul 2014 - 0:35 | |
| Helloooo
Nog wat gebeurt vandaag? |
|
| |
Babs 2730 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 jul 2014 - 0:37 | |
| Hmm.. weinig denk ik. Hoe was de high tea?:3 |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 jul 2014 - 0:38 | |
| Heeey Eef ^^ nope niet dat ik weet
Babs, ik post morgen kay? Anders zal je zien dat er in m'n post staat dat ie in slaap valt en dat is ook zo awkward xD |
|
| |
Babs 2730 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 jul 2014 - 0:39 | |
| Hahaha sure x'D Slaap lekker! |
|
| |
Eef 1702 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 jul 2014 - 0:39 | |
| Suuuuuper lekker! Er was zo veel eten xD Ik heb dan zo'n groep vriendinnen dat we ineens een idee krijgen, waar we allemaal super enthousiast over raken, en dan loopt het uit de hand xD Dus de high tea duurde uiteindelijk tot een uurtje geleden, omdat het eten maar niet opraakte. Dus we zetten maar wat films aan enzo. |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 jul 2014 - 0:40 | |
| Klinkt tof Eef!
Woaahh, ik wil zo veel posten... zo veel ideeën, maar mn vingers en tijd brengt me er niet toe ;-; En dan verspil ik m'n tijd aan AOT en stuff~ |
|
| |
Babs 2730 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 jul 2014 - 0:44 | |
| Oeh Nath kijk je Attack on Titan?;D |
|
| |
Chi 3520 Actief “All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 jul 2014 - 0:51 | |
| @Nath, we zouden morgen een topic Flame x Inner kunnen doen? Eigenlijk vandaag.. xD |
|
| |
»Quinty« 225
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 jul 2014 - 0:54 | |
| Ik moet morgen om 8u op, wat doe ik hier nog? ik wil niet :c Ik wil dat intake gesprek niet :c Freaking zenuwen. Ik ben er zo bang voor sinds dat gefaalde gesprek bij CMD>< |
|
| |
Eef 1702 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 jul 2014 - 1:03 | |
| Wat voor gesprek heb je morgen Quin?
Ergernis: als mensen wel op topics reageren, maar die met jou overslaan D: Vooral als dat net de leuke topics zijn xD |
|
| |
»Quinty« 225
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 jul 2014 - 1:04 | |
| Ik heb een intake gesprek voor mijn Plan B opleiding, als ik inderdaad niet wordt aangenomen @ CMD. Daarvoor moet ik morgen om 11u in Heerlen staan, op een school waar ik nog nooit ben geweest >< |
|
| |
Jara 10 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 jul 2014 - 1:06 | |
| Waarom moet de hoefsmid altijd zo vroeg komen? Normaal slaap ik om 9 uur nog.. >.> Weltrusten allemaal ^^ |
|
| |
Eef 1702 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 jul 2014 - 1:06 | |
| En wat was dat plan B ook alweer? Haha ja Jara, dan kan je idd beter naar bed gaan xD |
|
| |
»Quinty« 225
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 jul 2014 - 1:09 | |
| Hahah xD Maakt niet uit dat je het weet. Het is een opleiding genaamd NID, of te wel Network Infrastructure Design. Het gaat erom dat je leert om voor bedrijfsnetwerken alles te maken en te beveiligen, hopen dat het veilig is en dat niemand het kan hacken en shit x'd |
|
| |
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D) 2034 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 jul 2014 - 1:10 | |
| Aah morgen voormiddag naar de tandarts ;3 hoop maar dat ik niet weer met gaatjes zit zoals de vorige keer…
Ah nog even de kat binnen laten dan naar bed en dan terug posten ;p |
|
| |
Eef 1702 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 jul 2014 - 1:11 | |
| Dat klinkt best vet! En dan ben je alsnog met de computer bezig, al is t op een heel andere manier. |
|
| |
»Quinty« 225
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 jul 2014 - 1:12 | |
| Yep, het is de hele andere kant van de ICT dan dat ik gewend ben en een stuk waar ik totaal geen ervaring mee heb. Dat is ook een beetje mijn angst, dat ik dan te onervaren wordt genoemd x'D |
|
| |
Jara 10 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 jul 2014 - 1:14 | |
| @Quinty Klinkt gaaf! En dat zal wel los lopen, je weet veel van computers en dat scheelt ;3
Woesh, nu echt naar bed ^^ |
|
| |
Eef 1702 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 jul 2014 - 1:17 | |
| Hmm, probeer dat positief te draaien. Zeg dat je heel geïnteresseerd bent in veel gebieden van de ICT, en dat je je heel erg hebt ontwikkeld in het bewerken, maar dat deze kant je ook altijd al geïnteresseerd heeft. En dat je deze kans graag wil aangrijpen om die kant van de ICT goed te leren kennen, juist omdat het iets nieuws is en je het gevoel hebt dat deze opleiding je goed kan helpen bij je totale ontwikkeling van je kennis binnen de ICT. Vaak vinden opleiding het heel fijn om te horen dat je een brede interesse hebt, en dat het bijdraagt bij je totale ontwikkeling en kennisopdoening en etc etc |
|
| |
Chi 3520 Actief “All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 jul 2014 - 1:20 | |
| @Q, succes morgen~! @Jara, wat grappig, morgen komt ook de hoefsmid voor Destiny. xD Maar goed, ik ga slapen. Tot morgen~! |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|