|
|
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 6 jul 2014 - 20:17 | |
| Maaike was hier en die is nu net weg. |
|
| |
Anni-Chan :33 42 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 6 jul 2014 - 20:18 | |
| Thanks xD
Bo, is dat Haruhi in je OS? |
|
| |
Bo~ 530 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 6 jul 2014 - 20:19 | |
| @Waz; Ah, jammer :c @Soof; hahahahahahahaha x'D Ja ja ;') Sws dat Ash de echte echte vader is, ik heb ze wel door! @Hierboven; Nope, het is van de Anime 'Another' :3 |
|
| |
Ez 916 Afwezig
| |
| - Heatherkit' schreef:
- @Waz; Ah, jammer :c
@Soof; hahahahahahahaha x'D Ja ja ;') Sws dat Ash de echte echte vader is, ik heb ze wel door! @Hierboven; Nope, het is van de Anime 'Another' :3 Anotherrrr :3 |
|
| |
Tess 264 Actief
| |
| Wazz, ze komt vast snel weer terug Soof, JAMMER >3 nou mag ze Darkie als daddy zien *evil laugh* |
|
| |
Soof Bender<3 614 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 6 jul 2014 - 20:20 | |
| DARKIE EN ASH MOETEN NU DUS RELATIE KRIJGEN DAN BLIJFT IE DR PAPPIE >C |
|
| |
118 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 6 jul 2014 - 20:20 | |
| @Tess: Wilde jij nog joinen met Secret? Want dan wacht ik nog even met posten met Rose ;3 |
|
| |
Bo~ 530 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 6 jul 2014 - 20:21 | |
| Wat x'D 2 papa's en 1 mama, heeft ze eindelijk wat ze zocht x'D
Wie wil nou geen papa van Heather zijn? (; |
|
| |
Bo | Boterham | 2 95 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 6 jul 2014 - 20:22 | |
| Ah ja, sshhhhhhh, stiekem heeft Lone kitties van een kat die ze nog nooit heeft gezien *logic* daar weten Tess en ik alles over *points 2 maps* 11u met de trein naar Nederland xD |
|
| |
Tess 264 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 6 jul 2014 - 20:22 | |
| Soof OH JA, lez do it daddy gay styleeee~
Juul|| Yup yup maar post jij maar eerst dan ga ik wel...
Bo, jij en ik zijn de uitvinders van Logic als je naar onze gesprekken kijkt xD
Laatst aangepast door Secretvoice op zo 6 jul 2014 - 20:23; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Soof Bender<3 614 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 6 jul 2014 - 20:23 | |
| Huehue wie wilt Ash's partner nou niet zijn? (; he's so sexy |
|
| |
Bo~ 530 Actief
| |
| - Craneclaw schreef:
- Ah ja, sshhhhhhh, stiekem heeft Lone kitties van een kat die ze nog nooit heeft gezien *logic* daar weten Tess en ik alles over *points 2 maps* 11u met de trein naar Nederland xD
Tuurlijk heeft ze hem wel eens gezien. Je woont in de Clan dan ken je iedereen bij naam toch? x'D |
|
| |
118 Actief
| |
| @Tess: Post jij maar eerst hoor ;D Ben toch nog even een topicje aan het openen met Hope |
|
| |
Quinty 1869 Afwezig
| |
| - Quietpaw schreef:
- DARKIE EN ASH MOETEN NU DUS RELATIE KRIJGEN DAN BLIJFT IE DR PAPPIE >C
NIEMAND KOMT AAN NIGHTY'S ASHIE :C Trouwens Soof, wilde jij niet nog een topic? Want daar heb ik niets meer van gehoord xd |
|
| |
Bo | Boterham | 2 95 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 6 jul 2014 - 20:24 | |
| Ah dan neemt iedereen toch gewoon Ash, why not? Heeft babs ook meteen die crush voor smoke xD |
|
| |
Tess 264 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 6 jul 2014 - 20:25 | |
| - Heatherkit' schreef:
- Craneclaw schreef:
- Ah ja, sshhhhhhh, stiekem heeft Lone kitties van een kat die ze nog nooit heeft gezien *logic* daar weten Tess en ik alles over *points 2 maps* 11u met de trein naar Nederland xD
Tuurlijk heeft ze hem wel eens gezien. Je woont in de Clan dan ken je iedereen bij naam toch? x'D Mag ik u er op wijzen dat Inner zijn daddy nog nooit gezien heeft cuze.. THAT A FREAKING WINDCLANNER maybe is hun daddy dat ook wel Oh nee toch niet WANT DAT IS DARK *im in love with caps lock xD* |
|
| |
Bo~ 530 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 6 jul 2014 - 20:26 | |
| - Secretvoice schreef:
- Heatherkit' schreef:
- Craneclaw schreef:
Tuurlijk heeft ze hem wel eens gezien. Je woont in de Clan dan ken je iedereen bij naam toch? x'D Mag ik u er op wijzen dat Inner zijn daddy nog nooit gezien heeft cuze.. THAT A FREAKING WINDCLANNER
maybe is hun daddy dat ook wel Oh nee toch niet WANT DAT IS DARK
*im in love with caps lock xD* Nee maar, we hebben het nu over Ashdrizzle, die heeft Lone vast wel een keer gezien als mede-clanner |
|
| |
Tess 264 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 6 jul 2014 - 20:26 | |
| - Heatherkit' schreef:
- Secretvoice schreef:
- Heatherkit' schreef:
- Craneclaw schreef:
Tuurlijk heeft ze hem wel eens gezien. Je woont in de Clan dan ken je iedereen bij naam toch? x'D Mag ik u er op wijzen dat Inner zijn daddy nog nooit gezien heeft cuze.. THAT A FREAKING WINDCLANNER
*im in love with caps lock xD* Nee maar, we hebben het nu over Ashdrizzle, die heeft Lone vast wel een keer gezien als mede-clanner Ooh, k snappte je al niet xD |
|
| |
Soof Bender<3 614 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 6 jul 2014 - 20:28 | |
| - Icyrose schreef:
- Quietpaw schreef:
- DARKIE EN ASH MOETEN NU DUS RELATIE KRIJGEN DAN BLIJFT IE DR PAPPIE >C
NIEMAND KOMT AAN NIGHTY'S ASHIE :C
Trouwens Soof, wilde jij niet nog een topic? Want daar heb ik niets meer van gehoord xd Dan heeft Heather drie papa's :'D Oh ja, moet ik nog maken xD oeps ^^ |
|
| |
Daanz 47 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 6 jul 2014 - 20:29 | |
| - Secretvoice schreef:
- Heatherkit' schreef:
- Secretvoice schreef:
- Heatherkit' schreef:
- Craneclaw schreef:
*im in love with caps lock xD* Nee maar, we hebben het nu over Ashdrizzle, die heeft Lone vast wel een keer gezien als mede-clanner Ooh, k snappte je al niet xD *komt on**ziet meteen naam van haar char* Ehem, verontrustend XD Lone moet ook weer actief en dan zal ze wel eens hoi zeggen tegen Ash xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|