|
Chi 3520 Actief “All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”
| |
| |
| |
⇜ L A U ⇝ 153 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Aanvaller vr 4 jul 2014 - 17:09 | |
| Ik heb wel interesse met Quicksilver? Maar ze is wel RC dus dat is schuintegenover, lijkt me dat dat dan op vierboom of zo ergens zou zijn, dus das wat ingewikkeld.
Iig, ik heb interesse :p |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| |
| |
x 52 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Aanvaller vr 4 jul 2014 - 17:30 | |
| Mag Bloodclan ook?c: Zoja, heb ik Bloodwhisper wel.:3 |
|
| |
527 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Aanvaller vr 4 jul 2014 - 17:53 | |
| |
|
| |
Bunny~ 1451 Actief
| |
| |
| |
The A Doc 3682 Afwezig "Whatever"
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Aanvaller vr 4 jul 2014 - 19:37 | |
| Brokenpaw heb ik nog liggen. Hij is een beetje mentaal aan het verzwakken en zijn zelfmedelijden zorgt ervoor dat zijn realiteit op de wereld langzaam afbrokkelt. Hij begint dingen te zien, neemt snel oordeel op iets en concludeert zonder te luisteren. Nu hij zijn ongeval heeft gehad, is hij echt gek aan het worden omwille van het feit dat hij klein is, gepest wordt, niet geliefd is en al meerdere malen bijna dood is geweest. Hij denkt niet langer aan de clan en slaat door. Uiteindelijk wil ik hem een keer na zijn ongeval -wat dus betekent dat hij verzwakt zal zijn- een kat laten aanvallen. Gewoon puur omdat de stem hem gek maakt. Natuurlijk zal dit maar over een week kunnen zijn als zijn topic met het ongeval is afgerond, want dat zou ik eerst willen ^^ Dus hij zal een soort van... Geke, niet echt in staat om iets aan te kunnen kat zijn die eerst wat tegen zichzelf gaat staan babbelen. Uiteindelijk kan Litlle wat tegen hem zeggen en dan zal hij uiteindelijk zichzelf tot het uiterste drijven om haar aan te vallen -wat waarschijnlijk niet wordt verwacht omdat hij zo verzwakt zal zijn-. Ik dacht dat het wel een idee kon zijn ^^ Rip Augurkielurkie - ♥:
|
|
| |
Eef 1702 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Aanvaller vr 4 jul 2014 - 23:11 | |
| *sluipt topic in*
Whitelion is echt een ass xD Het zou de verhaallijn tussen de toenemende spanningen tussen Shadowclan en Windclan wel goed helpen haha :] |
|
| |
| |
| |
| |
Assie 9 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Aanvaller ma 7 jul 2014 - 13:04 | |
| Yeah x'D Zeg me maar waar (en wanneer) 'ie moet posten -en dan doe ik mijn best om het topic niet te vergeten (a)- |
|
| |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Aanvaller | |
| |
|
| |
|