[GZ] Aanvaller



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 [GZ] Aanvaller

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Littlestream
Member
[GZ] Aanvaller DPKsfdL
Chi
3518
Actief
“All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Littlestream
BerichtOnderwerp: [GZ] Aanvaller   [GZ] Aanvaller Icon_minitimevr 4 jul 2014 - 16:57

Hey,
de meesten weten wel dat de band tussen Innerghost en Littlestream niet precies 'wauw' is. En dus, om Littlestream terug wat vertrouwen te geven in haar moeder, hebben ik en Nath het volgende afgesproken;

Wanneer Littlestream eropuit trekt om kruiden te gaan zoeken, zal ze dicht bij de grens worden aangevallen door een vijandige krijger. Zijzelf zal de grens niet oversteken, en dus zal de vijandige krijger degene zijn die twee regels overtreedt; De grens oversteken & een medicine cat aanvallen.
Innerghost zal dan optreden in het toneel en zal Littlestream beschermen. Wat er verder gebeurt, valt nog te zien in de rpg zelf.

Liefst hebben wij Windclan, om nog meer olie op het vuur te gooien. Maar andere aanmeldingen zijn ook goed. (:

Groetjes, Chi & Nath!
Terug naar boven Ga naar beneden
Quicksilver
Member
[GZ] Aanvaller DPKsfdL
⇜ L A U ⇝
153
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 26 moons
Gender:
Rank:
Quicksilver
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Aanvaller   [GZ] Aanvaller Icon_minitimevr 4 jul 2014 - 17:09

Ik heb wel interesse met Quicksilver? Maar ze is wel RC dus dat is schuintegenover, lijkt me dat dat dan op vierboom of zo ergens zou zijn, dus das wat ingewikkeld.

Iig, ik heb interesse :p
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
[GZ] Aanvaller 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Aanvaller   [GZ] Aanvaller Icon_minitimevr 4 jul 2014 - 17:20

Echo kan wel, als Q dat oke vindt (A)

EDIT- Hij is wel een 'paw' though ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Emberpaw.
Member
[GZ] Aanvaller DPKsfdL
x
52
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Laughing for 10 moons!
Gender:
Rank:
Emberpaw.
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Aanvaller   [GZ] Aanvaller Icon_minitimevr 4 jul 2014 - 17:30

Mag Bloodclan ook?c: Zoja, heb ik Bloodwhisper wel.:3
Terug naar boven Ga naar beneden
Innersoul
Member
[GZ] Aanvaller DPKsfdL
527
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender:
Rank:
Innersoul
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Aanvaller   [GZ] Aanvaller Icon_minitimevr 4 jul 2014 - 17:53

Ik heb sushi voor je, Innerghost kent haar al en het past wel bij haar om Shadowclan nog meer uit te dagen ^-^
Terug naar boven Ga naar beneden
Dyingblack
StarClan
[GZ] Aanvaller DPKsfdL
Bunny~
1451
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I don't age anymore
Gender:
Rank:
Dyingblack
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Aanvaller   [GZ] Aanvaller Icon_minitimevr 4 jul 2014 - 19:32

Woehoe, perfect taakje voor Whitelion!
Hij is een gemene, sadistische Windclan kater die vaak vijandige krijgers aanvalt :')
Hij probeert zo de andere clans beetje bij beetje te verzwakken zodat Windclan oppermachtig word >3
Voor ene medicine cat zou hij geen uitzondering maken, hij zou het eerder nog leuker vinden omdat hij weet dat hij de clan zo nog zwakker zou kunnen maken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lurkingshade
StarClan
[GZ] Aanvaller KXWmV33
The A Doc
3682
Afwezig
"Whatever"

CAT'S PROFILE
Age: 24.5 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lurkingshade
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Aanvaller   [GZ] Aanvaller Icon_minitimevr 4 jul 2014 - 19:37

Brokenpaw heb ik nog liggen. Hij is een beetje mentaal aan het verzwakken en zijn zelfmedelijden zorgt ervoor dat zijn realiteit op de wereld langzaam afbrokkelt. Hij begint dingen te zien, neemt snel oordeel op iets en concludeert zonder te luisteren. Nu hij zijn ongeval heeft gehad, is hij echt gek aan het worden omwille van het feit dat hij klein is, gepest wordt, niet geliefd is en al meerdere malen bijna dood is geweest. Hij denkt niet langer aan de clan en slaat door. Uiteindelijk wil ik hem een keer na zijn ongeval -wat dus betekent dat hij verzwakt zal zijn- een kat laten aanvallen. Gewoon puur omdat de stem hem gek maakt. Natuurlijk zal dit maar over een week kunnen zijn als zijn topic met het ongeval is afgerond, want dat zou ik eerst willen ^^
Dus hij zal een soort van... Geke, niet echt in staat om iets aan te kunnen kat zijn die eerst wat tegen zichzelf gaat staan babbelen. Uiteindelijk kan Litlle wat tegen hem zeggen en dan zal hij uiteindelijk zichzelf tot het uiterste drijven om haar aan te vallen -wat waarschijnlijk niet wordt verwacht omdat hij zo verzwakt zal zijn-.
Ik dacht dat het wel een idee kon zijn ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Nimblepaw
Member
[GZ] Aanvaller DPKsfdL
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 manen
Gender:
Rank:
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Aanvaller   [GZ] Aanvaller Icon_minitimevr 4 jul 2014 - 23:11

*sluipt topic in*

Whitelion is echt een ass xD 
Het zou de verhaallijn tussen de toenemende spanningen tussen Shadowclan en Windclan wel goed helpen haha :]
Terug naar boven Ga naar beneden
Littlestream
Member
[GZ] Aanvaller DPKsfdL
Chi
3518
Actief
“All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Littlestream
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Aanvaller   [GZ] Aanvaller Icon_minitimezo 6 jul 2014 - 22:58

Ik kies uiteindelijk toch voor Whitelion aka Bunny, aangezien het sws de bedoeling was dat Windclan haar ging aanvallen, en het me logischer lijkt dat een warrior dit doet. (:
Toch bedankt voor de aanmeldingen!
Terug naar boven Ga naar beneden
Rarity
Member
[GZ] Aanvaller DPKsfdL
Assie
9
Actief

CAT'S PROFILE
Age:
Gender:
Rank:
Rarity
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Aanvaller   [GZ] Aanvaller Icon_minitimema 7 jul 2014 - 13:04

Yeah x'D
Zeg me maar waar (en wanneer) 'ie moet posten -en dan doe ik mijn best om het topic niet te vergeten (a)-
Terug naar boven Ga naar beneden
Littlestream
Member
[GZ] Aanvaller DPKsfdL
Chi
3518
Actief
“All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Littlestream
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Aanvaller   [GZ] Aanvaller Icon_minitimedo 10 jul 2014 - 14:28

https://www.warriorcatsnl.com/t18777-don-t-mess-with-me#437645
Hier is het topic~!
Dus eerst Whitelion, nadien Innerghost die haar komt redden en vervolgens is het topic gewoon open. :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Aanvaller   [GZ] Aanvaller Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[GZ] Aanvaller
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: