217
| |
| Onderwerp: Een klein mini plot. vr 18 maa 2011 - 22:29 | |
| Zoals jullie weten hebben Falconheart en ik kittens, maar door een grote ruzie zijn we uit elkaar. (Zie hiervoor three special kits.) We hebben dus samen een mini plot bedacht om weer bij elkaar te komen. We hebben hier alleen een speler voor nodig. Een RiverClan poes om precies te zijn.. Het plot is: Falconheart en Foxfur hebben ruzie en willen elkaar niet meer zien. Elke keer als ze elkaar tegen komen richten ze woedende blikken op elkaar. Op een dag ontmoet Falconheart een andere poes en dan ontstaat er een vlam. Na een paar dagen zijn ze bijna niet meer van elkaar te scheiden. Foxfur ziet ze dan ook en voelt een beetje jaloezie in haar opkomen. Op een dag achtervolgt ze de twee en zodra Falconheart weg is spreekt ze de poes aan.
Het einde is onbekend, dus als je de poes wilt zijn schrijf je in! Ik weet niet zeker of ik dit hier moet posten.. |
|
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Een klein mini plot. vr 18 maa 2011 - 23:13 | |
| Euhm can I try? Ik heb niet zo veel te doen en het is vooral belangrijk dat ze een tijdje heel actief is toch?
Enne, kun je de reden van de ruzie in het kort even omschrijven? |
|
67
| |
| Onderwerp: Re: Een klein mini plot. za 19 maa 2011 - 9:00 | |
| Foxfur heeft dromen over dat Falconheart bij haar weg gaat ofdat hij haar aanvalt of Shadowkit. Falconheart wou niet weg bij Foxfur maar hij vroeg of ze er mee door wou gaan zij zei nee dus dat was het (over die dromen hadden we ruzie) |
|
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Een klein mini plot. za 19 maa 2011 - 10:20 | |
| Ah oke. Maar euhm wat denken jullie ervan dan? |
|
217
| |
| Onderwerp: Re: Een klein mini plot. za 19 maa 2011 - 13:19 | |
| Als je een account hebt van RiverClan dan mag het wel van mij! |
|
| Onderwerp: Re: Een klein mini plot. | |
| |
|