|
|
Ez 1355 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 3 jul 2014 - 14:31 | |
| Ontbijten om half drie x'D Smakelijk ;D -- Just .. No |
|
| |
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D) 2034 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 3 jul 2014 - 14:32 | |
| Haha ja. Ben maar opgestaan om 12.45 ;p En thnx xd |
|
| |
Ez 310 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 3 jul 2014 - 14:35 | |
| *Sigh* Zo maar es gaan omkleden en alles. Zo nodig in het net kleden voor die verdoemde diploma uitreiking. Eens kijken of ze nu wel mn naam goed kunnen uitspreken *nope* |
|
| |
Eef 1702 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 3 jul 2014 - 14:36 | |
| - Dogpaw schreef:
- Hopelijk komt Maak dat de kat wijs 3 snel c:
Voorlopig niet, sorry! Ik ben net terug van een maand Spanje, dus ik heb nog niks kunnen doen. En over 2 weken vertrek ik voor 12 dagen naar Griekenland, dan nog 7 dagen naar Frankrijk en dan nog 7 dagen Spanje (weer). Dus ik heb nog niet echt een moment gevonden waarop ik eraan kan werken xD Maar dat komt vast weer als de zomervakantie afgelopen is. @Aimee: super leuk! @Ezz: dat is wel balen.. Hier kan je al een krantenwijk hebben als je 12 bent, zodat je toch al een beetje bijverdiend. |
|
| |
Ez 1355 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 3 jul 2014 - 14:37 | |
| @Eef, de meeste mensen hier hebben geen krant, nemen er geen, willen er geen, ons dorp is zo klein dat je drie straten loopt en je zit in Tuilt, echt waar x'D En plus, de peost ofzo neemt ook pas 16 jarige aan, als ze met een scooter kunnen rijden, en vermits me pa mijna dood was door 'n scooter, mag ik nooit nog maar om een vragen |
|
| |
Aimée 559 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 3 jul 2014 - 14:43 | |
| zin om te tekenen.
een kat die ik kan natekenen? |
|
| |
Le AA(Amy) 32 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 3 jul 2014 - 14:51 | |
| - Nimblepaw schreef:
- Dogpaw schreef:
- Hopelijk komt Maak dat de kat wijs 3 snel c:
Voorlopig niet, sorry! Ik ben net terug van een maand Spanje, dus ik heb nog niks kunnen doen. En over 2 weken vertrek ik voor 12 dagen naar Griekenland, dan nog 7 dagen naar Frankrijk en dan nog 7 dagen Spanje (weer). Dus ik heb nog niet echt een moment gevonden waarop ik eraan kan werken xD Maar dat komt vast weer als de zomervakantie afgelopen is.
@Aimee: super leuk!
@Ezz: dat is wel balen.. Hier kan je al een krantenwijk hebben als je 12 bent, zodat je toch al een beetje bijverdiend. Wow,dan ga je veel reizen! Wel gaaf dat je naar daar allemaal gaat. |
|
| |
Cat 705 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 3 jul 2014 - 14:59 | |
| - Ratbite schreef:
- zin om te tekenen.
een kat die ik kan natekenen? Als je wil kan je Hate natekenen c: |
|
| |
Le AA(Amy) 32 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 3 jul 2014 - 15:03 | |
| - Ratbite schreef:
- zin om te tekenen.
een kat die ik kan natekenen? Je mag altijd Cinderfell tekenen c: |
|
| |
Eef 1702 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 3 jul 2014 - 15:03 | |
| @Ezz: Aah, dat is echt naar :/ En zo'n klein gehucht hahaha, dan moet je zeker ook naar een grotere stad om een baantje te vinden?
@Amy: Jaaa, I know! Ik heb er sinds afgelopen september voor gespaard, en aan het eind van de zomer heb ik geen euro meer over, maar het is het vast allemaal waard ^^ |
|
| |
Le AA(Amy) 32 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 3 jul 2014 - 15:04 | |
| - Nimblepaw schreef:
- @Ezz: Aah, dat is echt naar :/ En zo'n klein gehucht hahaha, dan moet je zeker ook naar een grotere stad om een baantje te vinden?
@Amy: Jaaa, I know! Ik heb er sinds afgelopen september voor gespaard, en aan het eind van de zomer heb ik geen euro meer over, maar het is het vast allemaal waard ^^ Waarschijnlijk wel! Ik was al helemaal blij toen ik tijdens school naar Letland mocht met nog een paar andere leerlingen en aantal leerkrachten |
|
| |
Eef 1702 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 3 jul 2014 - 15:07 | |
| - Dogpaw schreef:
- Nimblepaw schreef:
- @Ezz: Aah, dat is echt naar :/ En zo'n klein gehucht hahaha, dan moet je zeker ook naar een grotere stad om een baantje te vinden?
@Amy: Jaaa, I know! Ik heb er sinds afgelopen september voor gespaard, en aan het eind van de zomer heb ik geen euro meer over, maar het is het vast allemaal waard ^^ Waarschijnlijk wel! Ik was al helemaal blij toen ik tijdens school naar Letland mocht met nog een paar andere leerlingen en aantal leerkrachten Oooh wauw! Waarom ga je daar naartoe? Voor een soort schoolproject ofzo? |
|
| |
Babs 2730 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 3 jul 2014 - 15:25 | |
| Het was veel te warm voor de post ;x;... |
|
| |
Loïs 23 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 3 jul 2014 - 15:27 | |
| @Babs Waar halen jij altijd die goede kwaliteit plaatjes vandaan? |
|
| |
Babs 2730 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 3 jul 2014 - 15:29 | |
| Loïs@ Tumblr, Deviantart, 500px en Flickr (: |
|
| |
Eef 1702 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 3 jul 2014 - 15:39 | |
| Ik heb heel erg zin om plaatjes voor iemand te zoeken. Is er toevallig nog iemand op zoek naar een nieuwe avatar ofzo? ^^ |
|
| |
Babs 2730 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 3 jul 2014 - 15:40 | |
| Eef@ Nee sorry, ik niet ^^ Heb al 6 avies gehad voor Slate, haha. Kwam wel deze pretty tegen net, iemand hebben? |
|
| |
Eef 1702 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 3 jul 2014 - 15:41 | |
| Hahaha Babs idd xD En je speurt zelf internet af naar plaatjes, dus ik denk dat t niet nodig is dat ik met nieuwe aan kom zetten |
|
| |
V 256 Afwezig Follow you down to the red oak tree
As the air moves thick through the hollow reeds
Will you wait for me there until someone comes
To carry me, carry me down
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 3 jul 2014 - 15:50 | |
| - Nimblepaw schreef:
- Ik heb heel erg zin om plaatjes voor iemand te zoeken. Is er toevallig nog iemand op zoek naar een nieuwe avatar ofzo? ^^
Eef, zie de requests in het foto zoektopic xD |
|
| |
Ezz 149 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 3 jul 2014 - 16:15 | |
| Buiten. zitten. ieuw. natuur xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|