Algemene Onzin Topic - Pagina 49

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 26 ... 48, 49, 50  Volgende
Dawntear
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 49 DPKsfdL
Ez
1355
Actief

CAT'S PROFILE
Dawntear
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 49 Icon_minitimedo 3 jul 2014 - 14:31

Ontbijten om half drie x'D
Smakelijk ;D
--
Just .. No
Algemene Onzin Topic  - Pagina 49 28qw9z4
Terug naar boven Ga naar beneden
Slenderstep
Member
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D)
2034
Afwezig

CAT'S PROFILE
Slenderstep
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 49 Icon_minitimedo 3 jul 2014 - 14:32

Haha ja. Ben maar opgestaan om 12.45 ;p
En thnx xd
Gingertail
Member
Ez
310
Actief

CAT'S PROFILE
Gingertail
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 49 Icon_minitimedo 3 jul 2014 - 14:35

*Sigh* Zo maar es gaan omkleden en alles. Zo nodig in het net kleden voor die verdoemde diploma uitreiking. Eens kijken of ze nu wel mn naam goed kunnen uitspreken *nope*
Nimblepaw
Member
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 49 Icon_minitimedo 3 jul 2014 - 14:36

Dogpaw schreef:
Hopelijk komt Maak dat de kat wijs 3 snel c:
Voorlopig niet, sorry! Ik ben net terug van een maand Spanje, dus ik heb nog niks kunnen doen. En over 2 weken vertrek ik voor 12 dagen naar Griekenland, dan nog 7 dagen naar Frankrijk en dan nog 7 dagen Spanje (weer). Dus ik heb nog niet echt een moment gevonden waarop ik eraan kan werken xD Maar dat komt vast weer als de zomervakantie afgelopen is.

@Aimee: super leuk!

@Ezz: dat is wel balen.. Hier kan je al een krantenwijk hebben als je 12 bent, zodat je toch al een beetje bijverdiend.
Dawntear
Member
Ez
1355
Actief

CAT'S PROFILE
Dawntear
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 49 Icon_minitimedo 3 jul 2014 - 14:37

@Eef, de meeste mensen hier hebben geen krant, nemen er geen, willen er geen, ons dorp is zo klein dat je drie straten loopt en je zit in Tuilt, echt waar x'D En plus, de peost ofzo neemt ook pas 16 jarige aan, als ze met een scooter kunnen rijden, en vermits me pa mijna dood was door 'n scooter, mag ik nooit nog maar om een vragen
Ratbite
Member
Aimée
559
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ratbite
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 49 Icon_minitimedo 3 jul 2014 - 14:43

zin om te tekenen.

een kat die ik kan natekenen?
Dogpaw
Member
Le AA(Amy)
32
Actief

CAT'S PROFILE
Dogpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 49 Icon_minitimedo 3 jul 2014 - 14:51

Nimblepaw schreef:
Dogpaw schreef:
Hopelijk komt Maak dat de kat wijs 3 snel c:
Voorlopig niet, sorry! Ik ben net terug van een maand Spanje, dus ik heb nog niks kunnen doen. En over 2 weken vertrek ik voor 12 dagen naar Griekenland, dan nog 7 dagen naar Frankrijk en dan nog 7 dagen Spanje (weer). Dus ik heb nog niet echt een moment gevonden waarop ik eraan kan werken xD Maar dat komt vast weer als de zomervakantie afgelopen is.

@Aimee: super leuk!

@Ezz: dat is wel balen.. Hier kan je al een krantenwijk hebben als je 12 bent, zodat je toch al een beetje bijverdiend.

Wow,dan ga je veel reizen! Wel gaaf dat je naar daar allemaal gaat.
Hate
Member
Cat
705
Actief

CAT'S PROFILE
Hate
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 49 Icon_minitimedo 3 jul 2014 - 14:59

Ratbite schreef:
zin om te tekenen.

Als je wil kan je Hate natekenen c:
Dogpaw
Member
Le AA(Amy)
32
Actief

CAT'S PROFILE
Dogpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 49 Icon_minitimedo 3 jul 2014 - 15:03

Ratbite schreef:
zin om te tekenen.

Je mag altijd Cinderfell tekenen c:
Nimblepaw
Member
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 49 Icon_minitimedo 3 jul 2014 - 15:03

@Ezz: Aah, dat is echt naar :/ En zo'n klein gehucht hahaha, dan moet je zeker ook naar een grotere stad om een baantje te vinden?

@Amy: Jaaa, I know! Ik heb er sinds afgelopen september voor gespaard, en aan het eind van de zomer heb ik geen euro meer over, maar het is het vast allemaal waard ^^
Dogpaw
Member
Le AA(Amy)
32
Actief

CAT'S PROFILE
Dogpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 49 Icon_minitimedo 3 jul 2014 - 15:04

Nimblepaw schreef:
@Ezz: Aah, dat is echt naar :/ En zo'n klein gehucht hahaha, dan moet je zeker ook naar een grotere stad om een baantje te vinden?

@Amy: Jaaa, I know! Ik heb er sinds afgelopen september voor gespaard, en aan het eind van de zomer heb ik geen euro meer over, maar het is het vast allemaal waard ^^
Waarschijnlijk wel! Ik was al helemaal blij toen ik tijdens school naar Letland mocht met nog een paar andere leerlingen en aantal leerkrachten Very Happy
Nimblepaw
Member
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 49 Icon_minitimedo 3 jul 2014 - 15:07

Dogpaw schreef:
Nimblepaw schreef:

Waarschijnlijk wel! Ik was al helemaal blij toen ik tijdens school naar Letland mocht met nog een paar andere leerlingen en aantal leerkrachten Very Happy

Oooh wauw! Waarom ga je daar naartoe? Voor een soort schoolproject ofzo?
Slatefur
StarClan
Babs
2730
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Slatefur
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 49 Icon_minitimedo 3 jul 2014 - 15:25

Het was veel te warm voor de post ;x;...
Berrypaw.
Member
Loïs
23
Actief

CAT'S PROFILE
Berrypaw.
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 49 Icon_minitimedo 3 jul 2014 - 15:27

@Babs Waar halen jij altijd die goede kwaliteit plaatjes vandaan?
Slatefur
StarClan
Babs
2730
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Slatefur
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 49 Icon_minitimedo 3 jul 2014 - 15:29

Loïs@ Tumblr, Deviantart, 500px en Flickr (:
Nimblepaw
Member
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 49 Icon_minitimedo 3 jul 2014 - 15:39

Ik heb heel erg zin om plaatjes voor iemand te zoeken. Is er toevallig nog iemand op zoek naar een nieuwe avatar ofzo? ^^
Slatefur
StarClan
Babs
2730
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Slatefur
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 49 Icon_minitimedo 3 jul 2014 - 15:40

Eef@ Nee sorry, ik niet ^^ Heb al 6 avies gehad voor Slate, haha.

Kwam wel deze pretty tegen net, iemand hebben?

Algemene Onzin Topic  - Pagina 49 Tumblr_n7eriyFISs1rl1jado3_1280
Nimblepaw
Member
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 49 Icon_minitimedo 3 jul 2014 - 15:41

Hahaha Babs idd xD En je speurt zelf internet af naar plaatjes, dus ik denk dat t niet nodig is dat ik met nieuwe aan kom zetten Razz
Honeydew
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 49 UY0Yvho
V
256
Afwezig
Follow you down to the red oak tree
As the air moves thick through the hollow reeds
Will you wait for me there until someone comes
To carry me, carry me down

CAT'S PROFILE
Rank:
Honeydew
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 49 Icon_minitimedo 3 jul 2014 - 15:50

Nimblepaw schreef:
Ik heb heel erg zin om plaatjes voor iemand te zoeken. Is er toevallig nog iemand op zoek naar een nieuwe avatar ofzo? ^^

Eef, zie de requests in het foto zoektopic xD
Dragonfly
Member
Ezz
149
Actief

CAT'S PROFILE
Dragonfly
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 49 Icon_minitimedo 3 jul 2014 - 16:15

Buiten. zitten. ieuw. natuur xD
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 49 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 49 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 26 ... 48, 49, 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: