|
|
Esmee 462 Actief Be a pineapple; Stand tall, wear a crown and be sweet on the inside.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 2 jul 2014 - 21:48 | |
| - Innerkit. schreef:
- 'Winterpaw schreef:
- Lurkingkit schreef:
- 'Winterpaw schreef:
- NEE. STOMME AUGURK.
Mijn geduld xD Hij heeft een bloempje getekend, speciaal voor Locked (A) >D Ze doen aan telepathie xD Trouwens, België en Nederland kunnen niet tegen elkaar in de finale ^-^ Nee maar volgende ronde wel lieve schat xD Ohja xD Ben weer slim bezig Btw ik vraag me af hoe Inner zou reageren als ie sok en augurk samen zag |
|
| |
527 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 2 jul 2014 - 21:48 | |
| - Energykit schreef:
- Dat moment dat je intens door iemand geshipt wordt wow.
ROMYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY *jumps on neck* Oeh door wie wordt je geshipped? |
|
| |
Romy 60 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 2 jul 2014 - 21:49 | |
| - Innerkit. schreef:
- Energykit schreef:
ROMYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY *jumps on neck* Oeh door wie wordt je geshipped? TESSSSSSSSSSSSSSSSSSSS *cuddles* Ik wordt door Juul geshipt met Lara. Idie. |
|
| |
Nelson 1130 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 2 jul 2014 - 21:50 | |
| |
|
| |
⇜ L A U ⇝ 153 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 2 jul 2014 - 21:50 | |
| - Slenderpaw schreef:
- 'Winterpaw schreef:
- Lurkingkit schreef:
- 'Winterpaw schreef:
- NEE. STOMME AUGURK.
Mijn geduld xD Hij heeft een bloempje getekend, speciaal voor Locked (A) >D Ze doen aan telepathie xD Trouwens, België en Nederland kunnen niet tegen elkaar in de finale ^-^ Well in de halve finale ;p Ze moeten echt dood gaan tegen argentinië.. Ik wil zo'n sterk land niet zien dood gaan aan die ..urgh Pardon? |
|
| |
Esmee 462 Actief Be a pineapple; Stand tall, wear a crown and be sweet on the inside.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 2 jul 2014 - 21:51 | |
| Hey hey where is my hugg? :c |
|
| |
527 Actief
| |
| - Energykit schreef:
- Innerkit. schreef:
- Energykit schreef:
ROMYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY *jumps on neck* Oeh door wie wordt je geshipped? TESSSSSSSSSSSSSSSSSSSS *cuddles* Ik wordt door Juul geshipt met Lara. Idie. Met Lara? But I dun even know tha girl, and as your best friend I should know her ^-^ |
|
| |
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D) 2034 Afwezig
| |
| - Quicksilver schreef:
- Slenderpaw schreef:
- 'Winterpaw schreef:
- Lurkingkit schreef:
- 'Winterpaw schreef:
- NEE. STOMME AUGURK.
Mijn geduld xD Hij heeft een bloempje getekend, speciaal voor Locked (A) >D Ze doen aan telepathie xD Trouwens, België en Nederland kunnen niet tegen elkaar in de finale ^-^ Well in de halve finale ;p Ze moeten echt dood gaan tegen argentinië.. Ik wil zo'n sterk land niet zien dood gaan aan die ..urgh Pardon? Ik kan er niets aan doen... Ik uit echt alles wat me dwars zit, dus ook m'n afkeer ervoor ;p Jaah, da's nu één van m'n minder goede kantjes xd |
|
| |
Babs 2730 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 2 jul 2014 - 21:52 | |
| Eef@ Handmatig checken xD Handig bijkomend feit dat Slate echt alleen nog maar in de nursery gepost had
|
|
| |
527 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 2 jul 2014 - 21:52 | |
| - Slenderpaw schreef:
- Quicksilver schreef:
- Slenderpaw schreef:
- 'Winterpaw schreef:
- Lurkingkit schreef:
- 'Winterpaw schreef:
- NEE. STOMME AUGURK.
Mijn geduld xD Hij heeft een bloempje getekend, speciaal voor Locked (A) >D Ze doen aan telepathie xD Trouwens, België en Nederland kunnen niet tegen elkaar in de finale ^-^ Well in de halve finale ;p Ze moeten echt dood gaan tegen argentinië.. Ik wil zo'n sterk land niet zien dood gaan aan die ..urgh Pardon? Ik kan er niets aan doen... Ik uit echt alles wat me dwars zit, dus ook m'n afkeer ervoor ;p Jaah, da's nu één van m'n minder goede kantjes xd ah oooh you said something wronggg *walks away* |
|
| |
Romy 60 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 2 jul 2014 - 21:53 | |
| - Innerkit. schreef:
- Energykit schreef:
- Innerkit. schreef:
- Energykit schreef:
ROMYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY *jumps on neck* Oeh door wie wordt je geshipped? TESSSSSSSSSSSSSSSSSSSS *cuddles* Ik wordt door Juul geshipt met Lara. Idie. Met Lara? But I dun even know tha girl, and as your best friend I should know her ^-^ Iemand van Tsunacon, je hebt me wel vaker met haar zien appen want ik praat dag en nacht met haar xD BTW je vriend zeurt dat ie je mist tegen me :') |
|
| |
⇜ L A U ⇝ 153 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 2 jul 2014 - 21:55 | |
| - Innerkit. schreef:
- Slenderpaw schreef:
- Quicksilver schreef:
- Slenderpaw schreef:
- 'Winterpaw schreef:
- Lurkingkit schreef:
- 'Winterpaw schreef:
- NEE. STOMME AUGURK.
Mijn geduld xD Hij heeft een bloempje getekend, speciaal voor Locked (A) >D Ze doen aan telepathie xD Trouwens, België en Nederland kunnen niet tegen elkaar in de finale ^-^ Well in de halve finale ;p Ze moeten echt dood gaan tegen argentinië.. Ik wil zo'n sterk land niet zien dood gaan aan die ..urgh Pardon? Ik kan er niets aan doen... Ik uit echt alles wat me dwars zit, dus ook m'n afkeer ervoor ;p Jaah, da's nu één van m'n minder goede kantjes xd ah oooh you said something wronggg *walks away* Sowieso dat ik ook lach met België, echt wij winnen amper wat. Maar om het zo te gaan zeggen? Kan ik ook zo over Holland beginnen. Iig, geen idee of ze het wel tegen Argentinië gaan halen. Hangt ervan af hoe ze spelen. Maar als er een team is dat het wel verdiend, zijn het onze Rode Duivels. Vertonghen moest gister zelfs kotsen en hij ging nog door. :p |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 2 jul 2014 - 21:55 | |
| - Slatekit schreef:
- Eef@ Handmatig checken xD Handig bijkomend feit dat Slate echt alleen nog maar in de nursery gepost had
Geluksvogel, Tall was overal al zo ongeveer geweest toen ik begon... Nu heeft ie er 1666 *proud* |
|
| |
Nelson 1130 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 2 jul 2014 - 21:57 | |
| - Quicksilver schreef:
- Innerkit. schreef:
- Slenderpaw schreef:
- Quicksilver schreef:
- Slenderpaw schreef:
- 'Winterpaw schreef:
- Lurkingkit schreef:
- 'Winterpaw schreef:
- NEE. STOMME AUGURK.
Mijn geduld xD Hij heeft een bloempje getekend, speciaal voor Locked (A) >D Ze doen aan telepathie xD Trouwens, België en Nederland kunnen niet tegen elkaar in de finale ^-^ Well in de halve finale ;p Ze moeten echt dood gaan tegen argentinië.. Ik wil zo'n sterk land niet zien dood gaan aan die ..urgh Pardon? Ik kan er niets aan doen... Ik uit echt alles wat me dwars zit, dus ook m'n afkeer ervoor ;p Jaah, da's nu één van m'n minder goede kantjes xd ah oooh you said something wronggg *walks away* Sowieso dat ik ook lach met België, echt wij winnen amper wat. Maar om het zo te gaan zeggen? Kan ik ook zo over Holland beginnen. Iig, geen idee of ze het wel tegen Argentinië gaan halen. Hangt ervan af hoe ze spelen. Maar als er een team is dat het wel verdiend, zijn het onze Rode Duivels. Vertonghen moest gister zelfs kotsen en hij ging nog door. :p Heb je helemaal gelijk in (: |
|
| |
Romy 60 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 2 jul 2014 - 21:58 | |
| - Rudekit schreef:
- Miep
woop |
|
| |
The A Doc 3682 Afwezig "Whatever"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 2 jul 2014 - 21:58 | |
| Laura... Assie is een Belg xD
NOMNOM TAART >D |
|
| |
527 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 2 jul 2014 - 21:59 | |
| - Energykit schreef:
- Innerkit. schreef:
- Energykit schreef:
- Innerkit. schreef:
- Energykit schreef:
ROMYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY *jumps on neck* Oeh door wie wordt je geshipped? TESSSSSSSSSSSSSSSSSSSS *cuddles* Ik wordt door Juul geshipt met Lara. Idie. Met Lara? But I dun even know tha girl, and as your best friend I should know her ^-^ Iemand van Tsunacon, je hebt me wel vaker met haar zien appen want ik praat dag en nacht met haar xD BTW je vriend zeurt dat ie je mist tegen me :') ooh die Lara, pff yoh new best friend *not jealous at alllll* xD Why is he.... Lemme get my phone xD |
|
| |
⇜ L A U ⇝ 153 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 2 jul 2014 - 22:00 | |
| - Lurkingkit schreef:
- Laura... Assie is een Belg xD
NOMNOM TAART >D I DONT FLIPPIN CARE i've become one a football fan lol nope het enige wat ik wil is dat België en Nederland gaan clashen xD |
|
| |
Nelson 1130 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 2 jul 2014 - 22:00 | |
| - Energykit schreef:
- Rudekit schreef:
- Miep
woop Mhihi xD Piep |
|
| |
The A Doc 3682 Afwezig "Whatever"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 2 jul 2014 - 22:01 | |
| - Quicksilver schreef:
- Lurkingkit schreef:
- Laura... Assie is een Belg xD
NOMNOM TAART >D I DONT FLIPPIN CARE i've become one a football fan
lol nope het enige wat ik wil is dat België en Nederland gaan clashen xD OMG ME 2 HIervoor gaf ik niks om voetbal En nu... ;w; Het is een ziekte xD Stiekem wil ik het ook >D |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|