|
|
Ezz 41 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 jul 2014 - 20:16 | |
| - Fernkit' schreef:
- Heeft iemand hier "The Shining" gezien? Zo ja, op een schaal van 1 tot 10, hoe eng is ie? x"D
Nooit gezien xD Maar kijk h'm gewoon want je houdt je mond er toch niet over met je 30 Seconds To Mars and "Here's Johnny" x'D |
|
| |
The A Doc 3682 Afwezig "Whatever"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 jul 2014 - 20:17 | |
| Linn:: Cute Linn <3
Nice Babs ^^
Evy, Lurk is gewoon zalig om mee te posten <3
Aimée:: ik zag het, ga er zo reageren ^^
Rebecca:: Omg, mooi, never x Otter <3 |
|
| |
Esmee 108 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 jul 2014 - 20:18 | |
| Lurkie en Locked houden echt van elkaar ;P Niet dus Ah, Ash-post-time |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 jul 2014 - 20:20 | |
| - Ashdance schreef:
- Lurkie en Locked houden echt van elkaar ;P
Niet dus Ah, Ash-post-time Lurk niet houdt van iedereen, dus dat is wel normaal x3 |
|
| |
118 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 jul 2014 - 20:21 | |
| Ik kan echt niet wachten om te posten met Hope ;u; She's so cuute |
|
| |
Esmee 108 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 jul 2014 - 20:23 | |
| - Lurkingkit schreef:
- Ashdance schreef:
Niet dus Ah, Ash-post-time Lurk niet houdt van iedereen, dus dat is wel normaal x3 Locked laat het alleen niet zien wanneer ze van iemand houdt x'D Love failer forever. Ze moeten na dit topic maar een nieuwe, want ondertussen moest ze van Tess al d'r oogjes open doen o3o |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 jul 2014 - 20:25 | |
| - Ashdance schreef:
- Lurkingkit schreef:
- Ashdance schreef:
Niet dus Ah, Ash-post-time Lurk niet houdt van iedereen, dus dat is wel normaal x3 Locked laat het alleen niet zien wanneer ze van iemand houdt x'D Love failer forever. Ze moeten na dit topic maar een nieuwe, want ondertussen moest ze van Tess al d'r oogjes open doen o3o Omg, het zou echt zo awkward zijn als Locked haar ogen opend in dat topic en Lurk ziet en opslag verliefd wordt xD Lurk is 2 sexy 4 the girls >D 2 Badass >D Het is best wel funny dat Locked kan praten en Lurk niet xD En zekers <33 Een post met Lurk, daar zeg ik geen neen tegen ^^ |
|
| |
Aimée 559 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 jul 2014 - 20:29 | |
| Ik ga de rpg volspammen met Ratbite.
Ik heb haar gemist |
|
| |
Esmee / Sokje 204 Actief Sky above me
Earth below me
Fire within me
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 jul 2014 - 20:30 | |
| - Lurkingkit schreef:
- Ashdance schreef:
- Lurkingkit schreef:
- Ashdance schreef:
Niet dus Ah, Ash-post-time Lurk niet houdt van iedereen, dus dat is wel normaal x3 Locked laat het alleen niet zien wanneer ze van iemand houdt x'D Love failer forever. Ze moeten na dit topic maar een nieuwe, want ondertussen moest ze van Tess al d'r oogjes open doen o3o Omg, het zou echt zo awkward zijn als Locked haar ogen opend in dat topic en Lurk ziet en opslag verliefd wordt xD Lurk is 2 sexy 4 the girls >D 2 Badass >D Het is best wel funny dat Locked kan praten en Lurk niet xD En zekers <33 Een post met Lurk, daar zeg ik geen neen tegen ^^ Hahaha x'D Maar kijk, Tess zit de hele tijd mij indirect te poken dat Locked moet kunnen praten, aangezien haar broertjes al vloeiende kittentaal spreken xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 jul 2014 - 20:31 | |
| - Lockedkit schreef:
- Lurkingkit schreef:
- Ashdance schreef:
- Lurkingkit schreef:
- Ashdance schreef:
Niet dus Ah, Ash-post-time Lurk niet houdt van iedereen, dus dat is wel normaal x3 Locked laat het alleen niet zien wanneer ze van iemand houdt x'D Love failer forever. Ze moeten na dit topic maar een nieuwe, want ondertussen moest ze van Tess al d'r oogjes open doen o3o Omg, het zou echt zo awkward zijn als Locked haar ogen opend in dat topic en Lurk ziet en opslag verliefd wordt xD Lurk is 2 sexy 4 the girls >D 2 Badass >D Het is best wel funny dat Locked kan praten en Lurk niet xD En zekers <33 Een post met Lurk, daar zeg ik geen neen tegen ^^ Hahaha x'D Maar kijk, Tess zit de hele tijd mij indirect te poken dat Locked moet kunnen praten, aangezien haar broertjes al vloeiende kittentaal spreken xD Ik heb mezelf belooft hem pas zijn eerste woordje of zin te laten zeggen als hij over de 100 RPG posts is ^^ En dat kan toch? Dat ze haar ogen daar opent? >D |
|
| |
Evelynnetje (: 1324 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 jul 2014 - 20:33 | |
| Is er een vrouwtjeskat hier die ik kan tekenen? #datmomentdatjebentbegonnenmettekenenmaarnoggeenideehebtwatjeeigenlijkwiltekenen |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 jul 2014 - 20:34 | |
| - Forestpaw* schreef:
- Is er een vrouwtjeskat hier die ik kan tekenen? #datmomentdatjebentbegonnenmettekenenmaarnoggeenideehebtwatjeeigenlijkwiltekenen
Teken mijn Snowdrop <3 |
|
| |
Evelynnetje (: 1324 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 jul 2014 - 20:34 | |
| |
|
| |
Earth below me
Fire within me
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 jul 2014 - 20:35 | |
| - Lurkingkit schreef:
- Lockedkit schreef:
- Lurkingkit schreef:
- Ashdance schreef:
- Lurkingkit schreef:
- Ashdance schreef:
Niet dus Ah, Ash-post-time Lurk niet houdt van iedereen, dus dat is wel normaal x3 Locked laat het alleen niet zien wanneer ze van iemand houdt x'D Love failer forever. Ze moeten na dit topic maar een nieuwe, want ondertussen moest ze van Tess al d'r oogjes open doen o3o Omg, het zou echt zo awkward zijn als Locked haar ogen opend in dat topic en Lurk ziet en opslag verliefd wordt xD Lurk is 2 sexy 4 the girls >D 2 Badass >D Het is best wel funny dat Locked kan praten en Lurk niet xD En zekers <33 Een post met Lurk, daar zeg ik geen neen tegen ^^ Hahaha x'D Maar kijk, Tess zit de hele tijd mij indirect te poken dat Locked moet kunnen praten, aangezien haar broertjes al vloeiende kittentaal spreken xD Ik heb mezelf belooft hem pas zijn eerste woordje of zin te laten zeggen als hij over de 100 RPG posts is ^^ En dat kan toch? Dat ze haar ogen daar opent? >D Maar ze heeft ondertussen al in een ander topic haar ogen geopend >.< Of ze is gewoon vergeten dat ze al kan kijken x'D Ze is tenslotte vergeetachtig, dat hoort bij d'r karakter |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 jul 2014 - 20:37 | |
| - Lockedkit schreef:
- Lurkingkit schreef:
- Lockedkit schreef:
- Lurkingkit schreef:
- Ashdance schreef:
- Lurkingkit schreef:
- Ashdance schreef:
Niet dus Ah, Ash-post-time Lurk niet houdt van iedereen, dus dat is wel normaal x3 Locked laat het alleen niet zien wanneer ze van iemand houdt x'D Love failer forever. Ze moeten na dit topic maar een nieuwe, want ondertussen moest ze van Tess al d'r oogjes open doen o3o Omg, het zou echt zo awkward zijn als Locked haar ogen opend in dat topic en Lurk ziet en opslag verliefd wordt xD Lurk is 2 sexy 4 the girls >D 2 Badass >D Het is best wel funny dat Locked kan praten en Lurk niet xD En zekers <33 Een post met Lurk, daar zeg ik geen neen tegen ^^ Hahaha x'D Maar kijk, Tess zit de hele tijd mij indirect te poken dat Locked moet kunnen praten, aangezien haar broertjes al vloeiende kittentaal spreken xD Ik heb mezelf belooft hem pas zijn eerste woordje of zin te laten zeggen als hij over de 100 RPG posts is ^^ En dat kan toch? Dat ze haar ogen daar opent? >D Maar ze heeft ondertussen al in een ander topic haar ogen geopend >.< Of ze is gewoon vergeten dat ze al kan kijken x'D Ze is tenslotte vergeetachtig, dat hoort bij d'r karakter Gewoon doen *wuift met hand* Lurk Lurkie-auguskie murkie <3 Beste bijnaam EVAAAAAAAAH >D |
|
| |
Babs 2730 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 jul 2014 - 20:39 | |
| Lurkie houdt toch wel (een beetje) van z'n pappie en mammie?:C x'D |
|
| |
Earth below me
Fire within me
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 jul 2014 - 20:39 | |
| - Lurkingkit schreef:
- Lockedkit schreef:
- Lurkingkit schreef:
- Lockedkit schreef:
- Lurkingkit schreef:
- Ashdance schreef:
- Lurkingkit schreef:
- Ashdance schreef:
Niet dus Ah, Ash-post-time Lurk niet houdt van iedereen, dus dat is wel normaal x3 Locked laat het alleen niet zien wanneer ze van iemand houdt x'D Love failer forever. Ze moeten na dit topic maar een nieuwe, want ondertussen moest ze van Tess al d'r oogjes open doen o3o Omg, het zou echt zo awkward zijn als Locked haar ogen opend in dat topic en Lurk ziet en opslag verliefd wordt xD Lurk is 2 sexy 4 the girls >D 2 Badass >D Het is best wel funny dat Locked kan praten en Lurk niet xD En zekers <33 Een post met Lurk, daar zeg ik geen neen tegen ^^ Hahaha x'D Maar kijk, Tess zit de hele tijd mij indirect te poken dat Locked moet kunnen praten, aangezien haar broertjes al vloeiende kittentaal spreken xD Ik heb mezelf belooft hem pas zijn eerste woordje of zin te laten zeggen als hij over de 100 RPG posts is ^^ En dat kan toch? Dat ze haar ogen daar opent? >D Maar ze heeft ondertussen al in een ander topic haar ogen geopend >.< Of ze is gewoon vergeten dat ze al kan kijken x'D Ze is tenslotte vergeetachtig, dat hoort bij d'r karakter Gewoon doen *wuift met hand*
Lurk Lurkie-auguskie murkie <3 Beste bijnaam EVAAAAAAAAH >D Maar dan moet je eerst posten >3 And omg hahaha die bijnaam |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 jul 2014 - 20:41 | |
| Babs, tuurlijk, Snowy heeft coole woedeaanvallen en Thrush haat Ace = 'liefde' van augurkie :3
Okay Esmee, ik ben er nu bij xD Hij heeft de beste bijnamen ever <3 |
|
| |
Babs 2730 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 jul 2014 - 20:44 | |
| Hihihi, Snowy haat Ace ook (A) x'D
Ik moet eigenlijk posten, maar ik ben lui ;x; |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 jul 2014 - 20:46 | |
| Iedereen tegen Ace! Yay! >D Ace heeft btw Augurkie geslaan ;w; *moederalarm* >D
En mn zus gaat de katten van de site tekenen, ze wil random doen blijkbaar xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|