Algemene Onzin Topic - Pagina 11

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 30 ... 50  Volgende
Lakeside
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 11 DPKsfdL
A friend in the dark ♥
252
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Lakeside
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 11 Icon_minitimema 30 jun 2014 - 22:46

Tallpaw schreef:
Ze zijn allemaal welkom!

Mijn zussen willen niet xD Prijs je gelukkig Bo, ik word uitgelachen omdat ik op een site zit waar we katten bespelen xD

Ze is een warrior cats fan ze smeekte me erom xD Ik werd uitgelachen door een paar vrienden die verslaafd zijn aan internet die ik vroeg of ze wilden, heb er één kunnen overtuigen en die vond het super -was op DW-, nu ga ik het opnieuw doen >D

Nele: YUSH! EN MET JOUW? :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Whispercloud
Member
Evelynn (maar je mag me ook Ev of Evy noemen hoor xD)
35
Actief

CAT'S PROFILE
Whispercloud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 11 Icon_minitimema 30 jun 2014 - 22:47

Tallpaw schreef:
Ze zijn allemaal welkom!

Mijn zussen willen niet xD Prijs je gelukkig Bo, ik word uitgelachen omdat ik op een site zit waar we katten bespelen xD
Is het erg dat ik lol hier :')
Ik weet dat ze welkom zijn, maar ik denk dat ze dan met z'n drieën een beetje gaan zitten derpen in het AOT en verder niks net zoals ik in het begin x3
Tallshadow
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 11 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 11 Icon_minitimema 30 jun 2014 - 22:49

Whispercloud schreef:
Tallpaw schreef:
Ze zijn allemaal welkom!

Ik weet dat ze welkom zijn, maar ik denk dat ze dan met z'n drieën een beetje gaan zitten derpen in het AOT en verder niks net zoals ik in het begin x3

Zo begint iedereen anders ^^ Ik durfde juist niets te zeggen in het AOT xD
Lakeside
StarClan
A friend in the dark ♥
252
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Lakeside
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 11 Icon_minitimema 30 jun 2014 - 22:50

Tallpaw schreef:
Whispercloud schreef:
Tallpaw schreef:
Ze zijn allemaal welkom!

Omg me 2, ik was echt zo van... wat zouden ze denken... *miep* *hides* ;w;
Jep ik postte gewoon en vluchtte hem toen ><
Tallshadow
Member
☙Emma☙
17101
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 11 Icon_minitimema 30 jun 2014 - 22:52

Lakepaw schreef:
Tallpaw schreef:
Whispercloud schreef:
Tallpaw schreef:
Ze zijn allemaal welkom!

Het duurde echt een eeuw voor ik tegen iemand hier praatte xD Gelukkig heb ik uiteindelijk wel met jullie gepraat >3
Lakeside
StarClan
A friend in the dark ♥
252
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Lakeside
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 11 Icon_minitimema 30 jun 2014 - 22:53

Tallpaw schreef:
Lakepaw schreef:
Tallpaw schreef:
Whispercloud schreef:
Tallpaw schreef:
Ze zijn allemaal welkom!

Het duurde echt een eeuw voor ik tegen iemand hier praatte xD Gelukkig heb ik uiteindelijk wel met jullie gepraat >3

Bij mij was het -als ik me goed herinner- toen nog met Brokenkit, dus een jaar verder xD denk ik als eerste met Nele ^^ En jullie waren zo vriendelijk :3
Quietpace
Member
Soof Bender<3
614
Actief

CAT'S PROFILE
Quietpace
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 11 Icon_minitimema 30 jun 2014 - 22:54

ahw ja we <3 u emssssssss
Tallshadow
Member
☙Emma☙
17101
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 11 Icon_minitimema 30 jun 2014 - 22:55

Love you guys too <3

GUESSS WHAT!!!!!!! IK MAG! IK MAG KOMEN! M'n moeder komt mee maar I don't care.. IK MAG GUYS!
Lakeside
StarClan
A friend in the dark ♥
252
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Lakeside
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 11 Icon_minitimema 30 jun 2014 - 22:56

Tallpaw schreef:
Love you guys too <3

GUESSS WHAT!!!!!!! IK MAG! IK MAG KOMEN! M'n moeder komt mee maar I don't care.. IK MAG GUYS!

OMGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG *GRIJPT EM DOOR HET SCHERM VAST* OMHGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG OMGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG OMGGGGGGGGGGGGG OMG OMG :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

*le me is 2 happy 4 this planet atm*

En nu nog dat van CP xD
Tallshadow
Member
☙Emma☙
17101
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 11 Icon_minitimema 30 jun 2014 - 22:59

Lakepaw schreef:
Tallpaw schreef:
Love you guys too <3

OMGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG *GRIJPT EM DOOR HET SCHERM VAST* OMHGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG OMGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG OMGGGGGGGGGGGGG OMG OMG :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

En nu nog dat van CP xD

*Wordt vastgegrepen* I KNOWWWW!!! WE gaan Het FIXEN! Gewoon aardig doen tegen m'n moeder xD We zetten de boel op stelten daar joh >3
Lakeside
StarClan
A friend in the dark ♥
252
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Lakeside
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 11 Icon_minitimema 30 jun 2014 - 23:01

Tallpaw schreef:
Lakepaw schreef:
Tallpaw schreef:
Love you guys too <3

En nu nog dat van CP xD

*Wordt vastgegrepen* I KNOWWWW!!! WE gaan Het FIXEN! Gewoon aardig doen tegen m'n moeder xD We zetten de boel op stelten daar joh >3

OMG JAAAAAAAAAAAAAAAA! Hahaha, omg, ik kan niet wachten :DDDD Ben zo happy dat je kan komen <333
En heel vriendelijk zijn, dan doe ik vriendelijk en dan mag je zeker mee xD

Maar ik ga afsluiten, bye byee mensjes ^^
Tallshadow
Member
☙Emma☙
17101
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 11 Icon_minitimema 30 jun 2014 - 23:02

Lakepaw schreef:
Tallpaw schreef:
Lakepaw schreef:
Tallpaw schreef:
Love you guys too <3

En nu nog dat van CP xD

OMG JAAAAAAAAAAAAAAAA! Hahaha, omg, ik kan niet wachten :DDDD Ben zo happy dat je kan komen <333
En heel vriendelijk zijn, dan doe ik vriendelijk en dan mag je zeker mee xD

Maar ik ga afsluiten, bye byee mensjes ^^

Bye Bo, en hell yeah!! Ik ben goed in aardig doen (A) Ik ben echt te hyper nu xD Happinesss!
Kestrelwing
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 11 GcauQtf
Esmee
1926
Actief
One by one they slipped and fell into the deep. Now all that's left for me is grief.

CAT'S PROFILE
Rank:
Kestrelwing
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 11 Icon_minitimema 30 jun 2014 - 23:04

Haa Daan is back met Cow :3
Moment when you realize that you ruined something for some other people. Ik moest net zoals 3 klasgenoten een stukje schrijven over een bepaald geschiedenis onderwerp, en dat moesten we samenvoegen tot een werkstuk. Ik ben mijn stukje glad vergeten en het moet morgen in zn geheel ingeleverd worden :C
Quietpace
Member
Soof Bender<3
614
Actief

CAT'S PROFILE
Quietpace
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 11 Icon_minitimema 30 jun 2014 - 23:05

Komen waar precies? xD
Kestrelwing
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 11 GcauQtf
Esmee
1926
Actief
One by one they slipped and fell into the deep. Now all that's left for me is grief.

CAT'S PROFILE
Rank:
Kestrelwing
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 11 Icon_minitimema 30 jun 2014 - 23:07

Jee niet zo hyper zijn ^^
Dat mag pas als ik kom xD
Doet me eraan denken dat een leraar van me school hyper met ie schreef... hieper o.O
Tallshadow
Member
☙Emma☙
17101
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 11 Icon_minitimema 30 jun 2014 - 23:09

Soof, DE MEETING! M'n moeder vindt het allemaal maar awkward, maar de hoofdzaak is dat ik mag als ik kan!!

Babs.. Tinder is being evil xD
Flowpetal
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 11 LH5bNQI
Bo ~
595
Actief
Don’t cry, don’t cry little bird
Though you are scared and you’re hurt
You’re gonna wake up
It’s only a dream
And why do dreams make people scream

CAT'S PROFILE
Rank:
Flowpetal
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 11 Icon_minitimema 30 jun 2014 - 23:14

@Ems; yaaaay : DDDD
wij moeten ook nog een keer naar paardenkamp spest D: en je ma kent mij al, ze heeft gezien hoe ik ben >3
Quietpace
Member
Soof Bender<3
614
Actief

CAT'S PROFILE
Quietpace
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 11 Icon_minitimema 30 jun 2014 - 23:14

Maar Bo, we zouden toch... ;___; super coowl slaapfeestje eerst doen? Why u leaving me?? :C ;-;
Sagepaw
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 11 Ezgif.com-crop4f1ad9507840b8bc
Nelson
626
Actief
"We're all basically fallen she-cats - an abandoned Queen, a betrayal, eventually, and now an outcast. So I say to hell with what others think."

CAT'S PROFILE
Rank:
Sagepaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 11 Icon_minitimema 30 jun 2014 - 23:15

Runningvole
Member
965
Actief

CAT'S PROFILE
Runningvole
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 11 Icon_minitimema 30 jun 2014 - 23:16

Sagepaw schreef:
Is dit plaatje bezet? http://www.deviantart.com/art/playing-109359691
Volgens mij door Wolfpaw van Linn ^^
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 11 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 11 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 30 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: