Just another day



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 Just another day

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Grasspaw
Member
Just another day DPKsfdL
6

CAT'S PROFILE
Age: 6 manen
Gender:
Rank:
Grasspaw
BerichtOnderwerp: Just another day   Just another day Icon_minitimevr 18 maa 2011 - 17:02

Nog wat dromerig draaide Grasspaw zich op zijn zij. Hij had vannacht zeer diep geslapen, dieper dan hij normaal deed. Het was zo'n diepe slaap geweest dat hij nu misschien nog vermoeider was dan gisteren! Hij gaapte even en opende zijn ogen. De dag was al begonnen en de meeste clangenoten waren al druk bezig met het uitvoeren van hun taken. Het was jammer dat Grasspaw nog geen mentor toegewezen had gekregen, maar als hij eenmaal een mentor had... Hij zou zo waanzinnig erg zijn best doen en zou zichzelf tot het uiterste drijven. Wel moest hij toegeven dat sommige apprentice's die dan een dag erop uit waren gegaan, bekaf terug kwamen en eigenlijk zo snel mogelijk hun nest in wilde.
Grasspaw strekte zijn voorpoten, stond op en strekte nog even uitgebreid zijn achterlijf. Met grote ogen keek hij het kamp in, waarbij hij zich af vroeg wat hij zou kunnen gaan doen. Hij zou naar de elders kunnen gaan en vragen of die misschien nog wat nodig hadden, maar als hun mos zou moeten worden vervangen... nee dat liet hij liever aan iemand anders over! Terwijl hij diep nadacht begaf hij zich naar de hoop verse prooi en pakte er een kleine muis vanaf. Hij rammelde behoorlijk na zo'n diepe slaap! Met de muis tussen zijn kaken geklemd, waarbij de staart onhandig over de grond sleepte, ging hij weer terug naar de apprentice den. Hij legde de muis neer op de grond en begon te eten. Hij was nog niet erg lang een apprentice, maar door omstandigheden had hij nog geen mentor. Hij was natuurlijk wel wat teleurgesteld geweest, maar Tallstar deed alles zo geweldig goed, dat Grasspaw nooit boos op hem was geweest. Zijn gedachtes ging steeds meer over in een dagdroom en wat afwezig staarde hij voor zich uit.

Grasspaw had eindelijk zijn warrior naam gekregen! Trots stak hij zijn brede borstkas naar voren en stapte hij naar voren. Zijn sterke poten drukte de grassprieten ver uit elkaar en met glimmende ogen keek hij op naar Tallstar. Vanaf vandaag zou hij eindelijk écht zijn clan kunnen gaan dienen en...

Een luid gezoem bij zijn oor bracht hem terug naar de realiteit. Met zijn poot sloeg hij naar het beest, maar tevergeefs. Hij had het dier niet geraakt, maar gelukkig was het nu wel iemand anders gaan pesten. Het gezoem was opgehouden. Hij begon weer verder aan zijn muis te knagen en langzaam werd deze tot zijn kleine botjes ontdaan van het vlees. Grasspaw slikte zijn laatste hap door en bracht de restjes weg. Nog steeds had hij geen flauw benul van wat hij zou kunnen gaan doen. Hij misschien een van de warriors heel lief kunnen aankijken, maar deze waren allemaal het kamp uit, druk bezig met hun apprentice's of druk met hun eigen dingen. Dat zat er dus ookal niet in. Hij liep naar de ingang en ging ervoor zitten. Verlangend keek hij naar wat er allemaal buiten het kamp was en wat daar allemaal zou kunnen zijn. Ineens schoot hem een idee te binnen. Misschien dat een van de andere apprentice's iets gezellig met hem wilde doen, of een leuk idee had. Tenslotte was het met z'n tweeën altijd leuker dan in je eentje! Toch bleef hij bij de ingang zitten, te onzeker om op iemand af te stappen.

(iedereen is welkom!)

(komt nog een avater! Grasspaw is wit met oranje vlekken en groene ogen)
Terug naar boven Ga naar beneden
Speedstorm
Member
Just another day DPKsfdL
97

CAT'S PROFILE
Age: 11 Maanden
Gender:
Rank:
avatar
BerichtOnderwerp: Re: Just another day   Just another day Icon_minitimevr 18 maa 2011 - 17:21

Speedpaw opende haar ogen en keek rond, verveelt alweer, moest zou ze gaan doen? Ze gaf zich zelf een snelle was buurt, toen zag ze Grasspaw zitten, blijkbaar had hij ook geen flauw benul van wat hij zou kunnen doen. Na een gaap stond Speedpaw op, rekte zich uit. En sloop op Grasspaw, zo sprong ze tegen hem op. 'Heey Grasspaw, zin om wat te doen? Spelen buiten het kamp of zo?' Vroeg ze blij. Ze likte haar lippen af, 'Trouwens ik ga eerst even wat eten, kom zo terug', miauwde ze toen. Ze rende naar de prooi stapel en koos een muisje. Ze rende met het muisje terug en ging zitten terwijl ze glimlachte naar Grasspaw at ze het muisje even snel op. 'Nog wat leuks gedaan of zo?' vroeg ze. Ze dacht na aan haar trainingen, ze deed het goed, en ze zou ook een goede Warrior worden, had haar mentor, Bluewave, haar vertelt. Ze was blij dat haar mentor trots op haar was, en haar een goede Apprentice vond. Hij zelf was ook druk bezig met zijn Warrior op drachten, Patrouilleren, vechten als het nodig is. In het kamp zijn als er iedereen weg is, er moesten altijd een paar Warriors in het kamp zijn om het te bewaken, voor eht geval en bijvoor beeld een in val van Rogues of buiten standers kwam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Grasspaw
Member
Just another day DPKsfdL
6

CAT'S PROFILE
Age: 6 manen
Gender:
Rank:
Grasspaw
BerichtOnderwerp: Re: Just another day   Just another day Icon_minitimevr 18 maa 2011 - 18:16

Ondanks dat Grasspaw nog zo zijn best deed om niet te gaan dagdromen, was hij dat toch weer gaan doen. Een harde dreun tegen, maar niet pijnlijk, bracht hem gelijk weer terug. Met grote ogen keek hij speedpaw aan. “Heey Speedpaw!” Hij draaide zich gelijk om en gaf haar een stomp met zijn poot, niet te hard, omdat hij haar geen pijn wilde doen. Echter bedacht hij niet dat hij haar moeilijk pijn kon doen met de weinige spierkracht die hij had. Hij knikte en stemde volmondig in met een luide ja. Hij had zeker zin om wat te doen! Maar wat... hij had echt geen flauw idee. Dat was echt typisch iets wat kwam bij verveling, de behoefte om iets te doen, maar niks was leuk genoeg. Haar andere woorden drongen nu pas door. Buiten het kamp... dat zou wat zijn he! Hij was nooit buiten het kamp geweest, bang om te verdwalen. Maar Speedpaw kende alles vast en zeker wel, tenslotte had zij al een mentor. Voordat Grasspaw met zijn ogen kon knipperen was Speedpaw een muisje halen bij de verse prooi. Met een glimlach keek hij haar aan terwijl ze zijn richting op kwam met een muis. “Nog wat leuks gedaan ofzo” vroeg Speedpaw aan hem. Daar hoefde hij niet lang over na te denken. “Nee, helemaal niks. Ik wil wel wat leuks doen, maar ik weet niet wat!” Het kwam er een beetje gefrustreerd uit. Grasspaw keek toe hoe Speedpaw haar muis at. “Is het buiten het kamp nou echt zo bijzonder?”Hij had inmiddels al een heel idaal beeld gemaakt van hoe het moest zijn. De ruige wind die door je vacht woei en de vele geluid en geuren. Wat moest dat geweldig zijn daarbuiten! Een steek jaloezie kwam in hem naar boven, hij was nog nooit naar buiten geweest. Maar... dat ging dan eindelijk gebeuren! Ze zouden nu iets leuks buiten het kamp gaan doen.
Grasspaw zakte door zijn poten en begon een sluiphouding aan te nemen, die van geen kant klopte, en deed alsof hij een prooi aan het besluipen was. “Wanneer ik een warrior ben he... dan ben ik een van de beste! Ik zou alle indringers wegjagen en ik zou zo sterk zijn dat ik wel een vos aan zou kunnen!” Met een brede grijs keerde hij zich terug naar Speedpaw. “Maar eerst moet ik nog veel oefenen!” Hij lachte luidkeels, nu pas bedacht hij hoe debiel het eruit moet hebben gezien voor Speedpaw. Met grote ogen keek hij haar aan. “Je moet me straks echt álles vertellen van je trainingen!”
Terug naar boven Ga naar beneden
Speedstorm
Member
Just another day DPKsfdL
97

CAT'S PROFILE
Age: 11 Maanden
Gender:
Rank:
avatar
BerichtOnderwerp: Re: Just another day   Just another day Icon_minitimeza 19 maa 2011 - 12:40

“Heey Speedpaw!” Miauwde Grasspaw terug terwijl hij haar een speelse dreun met zijn voor poot gaf. Speedpaw lachte. Na dat Speedpaw het muisje had op gehaald vroeg ze of hij nog wat leuks had gedaan, maar nee, maar hij had wel ergens zin in, 'Laten we buiten het kamp gaan naar hooggras velden en daar verstoppertje doen of zo!' Ze wist dat dat daar makkelijk kon, het gras was daar super hoog! En het was daar ook spannend vooral om de uit weg van daar terug te vinden! “Is het buiten het kamp nou echt zo bijzonder?” Vroeg Grasspaw. Speedpaw knikte, en miauwde luid. 'Je leert er veel, en je kan er ook veel doen, en eht is er ook zo mooi! Je hebt heel veel open plekken waar je goed kan rennen, en ook dichtte plekken waar je goed kan jagen, en verstoppertje doen, al kan je op vele open plekken ook goed jagen op hazen en konijnen bijvoorbeeld! Ik heb nog nooit een konijn gevangen, wel muisjes!' Miauwde ze blij. Grasspaw zakte in een sluip houding die totaal niet klopte, en hij miauwde vastberaden “Wanneer ik een warrior ben he... dan ben ik een van de beste! Ik zou alle indringers wegjagen en ik zou zo sterk zijn dat ik wel een vos aan zou kunnen!” Speedpaw lachte, 'Dan zullen we samen denk ik de beste worden, want ik ben ook van plan de beste te worden! De beste warrior an alle clans!!' Miauwde ze vastberaden en lachend! “Maar eerst moet ik nog veel oefenen!” Zei Grasspaw terwijl hij luis keels lachte, en Speedpaw lachte mee, 'Ik ook hoor! Misschien kan je eens met mij en Bluewave samen trainen, maar dan vragen we hem dat wel!' Miauwde ze vrolijk. “Je moet me straks echt álles vertellen van je trainingen!” Speedpaw knikte toen Grasspaw dat vroeg. Ze mocht Grasspaw nu al, ze zouden vast goede vrienden worden!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Just another day   Just another day Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Just another day
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan camp :: Apprentices den-
Ga naar: