Story «Lost»

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Story «Lost»

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Sough
Member
Story «Lost» DPKsfdL
Lilith.
51
Actief

CAT'S PROFILE
Sough
BerichtOnderwerp: Story «Lost»   Story «Lost» Icon_minitimema 30 jun 2014 - 13:22

Hallo iedereen. Ik ben al een tijdje aan het nadenken over een boek. En het kan goed zijn dat ik dit topic stop omdat ik geen inspiratie meer heb voor mijn boek. Maar ik wel nog wel eens een poging wagen.

Dit boek heeft niet echt een verhaal. Ik denk dat het beter is voor mij om alles op dat zelfde moment {waarop ik aan het schrijven ben} verzin. Ik kan jullie wel vertellen wat meer idee is. Eerst komt het omdat ik helemaal weg was van de trailer van MAMA. {De horror film}. Vandaag heb ik hem dus ook gezien en ik vond hem meteen echt goed. Ook gewoon omdat het je raakt {ik ben nogal emotioneel op het vlak van films x'D} en omdat er een goed verhaal aan zit. Wel ik zat te denken of ik ook niet zoiets kon schrijven. Over een moeder die dood is {geest} en over haar twee kinderen. Bij MAMA loopt het anders, maar ik mag natuurlijk ook niet alles afpakken.
Mijn idee was daarom om een moeder te laten verongelukken en haar twee kinderen overleven het. Ze komen bij een pleeggezin terecht en worden een 'happy family'. Maar de moeder is nou ja, jaloers zal ik het noemen en wil haar kinderen terug. De twee meisjes echter hebben geen weet meer van wat er zich voor het accident gebeurde. De moeder is zwak en moet vijf jaar wachten voor ze sterk genoeg is om in de 'mensen wereld' gezien te worden. Vijf jaar later lukt het haar en dan gebeuren er allemaal dingen die ik nog moet verzinnen x'D.

Hier is al de proloog.
Proloog:
Terug naar boven Ga naar beneden
Honeyspots
StarClan
Story «Lost» RMyJq5TR_o
Lianne
1597
Actief
Everyone knows what I look like
Not even one of them knows me

CAT'S PROFILE
Rank: Senior Warrior
Honeyspots
BerichtOnderwerp: Re: Story «Lost»   Story «Lost» Icon_minitimedi 1 jul 2014 - 17:49

Nou de proloog grijpt me meteen aan en ik zie er naar uit om er meer van te lezen! Het klinkt erg interessant. Keep on writing, girl!
.Strawpaw
Member
Story «Lost» DPKsfdL
Lilith.
125
Actief

CAT'S PROFILE
.Strawpaw
BerichtOnderwerp: Re: Story «Lost»   Story «Lost» Icon_minitimevr 4 jul 2014 - 20:34

Haha, Thanks Lianne.

Ik moet nog veel leren i know maar hier is hoofdstuk 1.
Hoofdstuk 1:
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Story «Lost»   Story «Lost» Icon_minitime

Story «Lost»
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Art corner-
Ga naar: