|
| |
Loïs 23 Actief
| |
| Onderwerp: Halfblood {GZ} ma 30 jun 2014 - 12:05 | |
| Hello!
Ik had dus een heel leuk ideetje (^^) voor Berrypaw, later Berryred (Deze naam is dus ook gereserveerd voor mij, Loïs tenzij hier al een claim op gelegd is).
Oké, Berrypaw komt er samen met haar zus/broer 1 achter dat ze maar één ouder in Riverclan 2 hebben en de ander 3 een Rogue is. Ze weten niet wat ze moeten doen, in Riverclan blijven of naar Rogue worden? De broer/zus zal er uiteindelijk voor kiezen om een Rogue te worden en Berrypaw zal in Riverclan blijven. Na een tijdje, als Berrypaw haar warriornaam Berryred gekregen heeft, is ze aan het patrouilleren en ze zal dan zien dat haar broer/zus op hun terrein aan het jagen is. Ze besluit om haar clan niet te verraden en neemt de broer/zus gevangen. Hij/zij wordt door de hele clan 4 gezien als verrader en ze vermoorden de broer/zus. Berryred neemt het zichzelf kwalijk en lijd aan een depressie. Ze krijgt een hele goeie vriendin 5 die haar uit haar depressie zal halen.
Dus ik zoek: Rol 1: De broer of zus van Berrypaw. Ze moet een rode vacht hebben, kortharig. De naam mag je zelf verzinnen. Rol 2/3: De ouders van Berrypaw, de Rogue moet een rode vacht hebben en de RClanner het liefst een witte, zodat Berry en haar zus geen idee hebben waar de rode vacht vandaan komt. Rol 4: De katten die de broer/zus vermoorden. Rol 5: De vriendin die Berryred uit haar depressie haalt.
Ik heb deze rollen: Gewone vriend
Laatst aangepast door Berrypaw. op ma 30 jun 2014 - 20:33; in totaal 2 keer bewerkt |
| | | Lore&Lolo 314 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Halfblood {GZ} ma 30 jun 2014 - 17:41 | |
| Ik heb Beatpaw als vriend voor Berry? We kunnen een topic maken en kijken of het klikt? |
| | | Nynke 359 Actief be a pineapple
stand tall
wear a crown
and be sweet on
the inside
| |
| Onderwerp: Re: Halfblood {GZ} ma 30 jun 2014 - 17:44 | |
| In welke clan zit Berrypaw.? |
| | | 11 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Halfblood {GZ} ma 30 jun 2014 - 17:47 | |
| Ik heb Dogpaw wel als vriend |
| | | Anouk 138 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Halfblood {GZ} ma 30 jun 2014 - 19:25 | |
| Ik heb Melodypaw ook als vriendin? {gaan broer en zus competatief zijn over wie vriend mag zijn hè Lore!} Ik zit alleen nu in de proefwerkweek, ben daarna de helft van de week vrij en daarna ben ik twee weken of vakantie....
@Dewpaw: Als je goed had gelezen zou je kunnen zien dat er staat Riverclan. |
| | | Lolo [loïs] 230 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Halfblood {GZ} ma 30 jun 2014 - 20:16 | |
| Wow wat een aanmeldingen! Zouden de (nog) geïnteresseerden een voorbeeldpost op dit topic kunnen posten? Echt leuk voor zoveel mensen die het leuk zouden lijken c:
x Loïs |
| | | Nynke 359 Actief be a pineapple
stand tall
wear a crown
and be sweet on
the inside
| |
| Onderwerp: Re: Halfblood {GZ} ma 30 jun 2014 - 20:19 | |
| - Hurricanesteps schreef:
- Ik heb Melodypaw ook als vriendin?
{gaan broer en zus competatief zijn over wie vriend mag zijn hè Lore!} Ik zit alleen nu in de proefwerkweek, ben daarna de helft van de week vrij en daarna ben ik twee weken of vakantie....
@Dewpaw: Als je goed had gelezen zou je kunnen zien dat er staat Riverclan. Oja.. Zie het nu pas..>D |
| | | Hanna :P 173 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Halfblood {GZ} ma 30 jun 2014 - 20:28 | |
| Als Beat of Melody goede vriend wordt, wil Symphony wel een gewone vriend zijn ^^
We moeten trouwens nog broer of zus topics maken, Anouk, Loortje ;D |
| | | Loïs 23 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Halfblood {GZ} ma 30 jun 2014 - 20:32 | |
| - Blacky schreef:
- Als Beat of Melody goede vriend wordt, wil Symphony wel een gewone vriend zijn ^^
We moeten trouwens nog broer of zus topics maken, Anouk, Loortje ;D Ik moet nog kijken aan de hand van een "echte" aanmelding van hun twee, maar een gewone vriend vind ik wel een leuk idee ^^. Dat doen we! |
| | | Anouk 138 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Halfblood {GZ} ma 30 jun 2014 - 21:38 | |
| .:General:. Name: Melodypaw Former names: Melodykit Future names: Melodysong ~ {Melodystar?} Age: 7 moons Gender: Female Rank: Apprentice Former ranks: Kitten Future ranks: Warrior ~ Elder ~ {Queen?} ~ {Medicinecat apprentice?} ~ {Medicinecat?} ~ {Deputy?} ~ {Leader?} Mentor: Silverwisp {inactive} Parents: Dappledrop & {naam voor vader word nog bedacht} Siblings: Symphonypaw ~ Beatpaw ~ Rhythmpaw Lifestyle: Clancat Former lifestyles: None Furure lifestyles: Unknown Clan: RiverClan Former clans: None Furure clans: {Starclan?} ~ {Darkforest?}
.:Inside:. Likes: Singing ~ Having fun ~ Music ~ Scaring the hell out of others with jokes Dislikes: Silence ~ Being pushed ~ Yelling ~ Preforming in front of others Characteristics: Singer ~ Stage fright ~ Cheerfull ~ Curious Singer: Melodypaw komt uit een erg muzikale familie. Zij zelf kan dus net als haar moeder, Dappledrop, en haar zusje, Symphonypaw, erg goed zingen. Ze zingt ook erg graag en vrolijkt er altijd erg van op. Stage fright: Ondanks dat ze goed kan zingen en dat ook veel tegen haar word gezegd gelooft ze het ergens niet. Ze durft dan ook niet te zingen voor andere katten dan haar eigen gezinnetje. {hier komt misschien nog verandering in dmv. een mini vl} Cheerfull: Als er iets onmisbaar aan Melodypaw is het haar vrolijkheid. Je zult haar helemaal niet snel verdrietig of boos zien. Door haar vrolijkheid, die duidelijk van haar af straat, worden andere katten in haar omgeving ook vaak vrolijk net als haar. Curious: Melodypaw is ook erg nieuwsgierig naar van alles en nog wat. Ze is dan ook wat leergierig omdat ze altijd alle nieuwe dingen wil weten en proberen. Als ze iets ziet dat ze nog nooit heeft gezien gaat ze er ook meteen op af om uit te zoeken wat het is.
.:Outside:. Fur length: Long Fur pattern: Tabby with diferent color chest Fur color: Brown tabby with white chest Eye color: Blue Nose- & Pawpats color: Pink Claw color: White Whisker color: White Build: Maine Coon size Scars: None Over all: Melodypaw is een redelijk grote, bruine tabby apprentice. Haar buik is helemaal wit en haar ogen zijn helder blauw. Ze heeft witte klauwen en snorharen, haar neus en pootkussentjes zijn roze. Littekens heeft ze niet aangezien ze eigenlijk nooit vecht. Haar uitstraling is bijna altijd opgewekt en vrolijk.
.:About me:. Name: Anouk Age: 15 years Gender: Female RPG experience: 1½ years Motivation: Het lijkt me leuk om een goede vriendin voor Melodypaw te hebben. En zo brengt het ook wat meer spanning in haar leven. Omdat ik het makkelijker vind om accounts actief te houden als ze mee doen in een verhaallijn is dit ook een uitgewezen kans. En Melody is meestal wel vrolijk dus heeft er ook geen problemen mee om andere katten op te vrolijken. Verder vind ik de verhaallijn uniek, meestal zie je een heel ander einde aan zo iets. Dit is eens een keertje iets anders!
Laatst aangepast door Hurricanesteps op di 1 jul 2014 - 13:25; in totaal 1 keer bewerkt |
| | | Lore&Lolo 314 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Halfblood {GZ} di 1 jul 2014 - 8:38 | |
| Beatpaw
General Name: Beatpaw Future Names: Beatdrop, Beatstar(?) Former Names: Beatkit Age: 7 moons Gender: Male
Clan:Riverclan Future Clan: Who knows? Former Clan: None Rank: apprentice Future Ranks: Warrior - Deputy? - Leader? - Medicine Cat Apprentice? - Medicine Cat? - Queen?- Elder Past Ranks: kit
Leader: The Great Dawnstar! Deputy: And her Deputy Wolfgaze! Medicine Cat: Nightstream the amazing! Medicine Cat Apprentice: Honeypaw, the... Ehm.
Outside Fur Color: Tabby, verschillende tinten bruin, met een witte vlek op zijn borst. Fur Lenght: Short Eyes: Een blauw/groen oog, en een amberkleurig/oranje oog. Nose: Bruin, rood Pawpads: bruin, rood. Scars: None
Het eerste wat je aan Beatpaw opvalt zijn zijn twee verschillende gekleurde ogen. Een is turkoois blauw terwijl de andere oranje is met kleine, fijne lijntjes rood. Beatpaw heeft een redelijk gespierde bouw, maar is geen spierbundel. Over het algemeen is hij wat groter dan de gemiddelde apprentice. Hij staat vooral hoog op zijn poten, waardoor het soms lijkt alsof hij al een warrior is. Maar het verschil is duidelijk te zien in zijn manier van lopen, praten, en doen. Hij heeft een kortharige, hazelnoot kleurige vacht, met donkere tabby strepen. Een witte plek op zijn borst zorgt voor wat afwisseling in het vacht patroon. Beat komt uit een muzikale familie, en houdt van beatboxen. Ook zingt hij soms, als hij alleen is, met een lage, diepe stem.
Inside Onverschillig-Uitdaging
Onverschillig Beatpaw is een kater buiten de groep, die nooit ergens bij wil horen. Hij wil uniek zijn, en niet een alledaagse kater. Hij heeft daarom ook een hekel aan groepjes, en is liever alleen. Het onverschillige past bij zijn uiterlijk en imago. Hij heeft een verwarde vacht, maar wel schoon. Hij heeft humor, en een paar vrienden, maar dat verschilt de hele tijd. Beatpaw valt vaak in de smaak bij verschillende katten, welke groep dan ook. Ookal zou hij zelf de katten niet mogen, hij zou het nooit laten weten omdat hij ze zou kwetsen. Hij is ook bang om gekwetst te worden, dat is ook een reden waarom hij niet aan groepjes wil blijven kleven. Want als vrienden je laten vallen, wat moet je dan? Hij heeft een jongensachtig karakter, en een grijns die echt bij hem past.
Uitdaging Deze apprentice verveeld zich snel, dus gaat voortdurend op zoek naar uitdagingen. Zwemmen in een sterke stroming, vis vangen met je kop, weddenschappen, en ga zo maar door. Hier trekt hij vaak andere katten inclusief zijn familie in mee. Of ze het nou leuk vinden of niet! S'avonds maakt hij de apprentice's den onveilig door nachtelang te keten. Ook is hij dol op Truth or Dare, en vraagt de meest brutale dingen. Hij wil altijd geheimen weten.
What will happen?
Beatpaw ontmoet Berrypaw als ze nog apprentice's zijn. Hij plaagt haar een beetje, maar vindt haar wel aardig. Hij probeert vooral contact te zoeken als ze beide hun warrior naam in ontvangst nemen, maar dat lukt niet. Als hij het door heeft van haar broer, troost hij haar, en wil hij haar beschermen. Het is dan dat ze echt goede vrienden worden en naar elkaar toe groeien.
Me
Name: Lore \('o')/ Age: 13 Rpg ervaring: Half jaar op dit forum, eerder op Engelse. Motivatie: Hehehe, Getting Competitive! Kuch Anouk Nee, maar ik wil Beatpaw gewoon lekker actief maken en een mooie verhalenlijn zoals deze zal zeker helpen. Beatpaw is gewoon een vriendelijke kater zonder vrienden! *boehoehoe* En daarom is het hoognodig tijd voor wat activiteit! |
| | | <Lilith> 401 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Halfblood {GZ} di 1 jul 2014 - 8:48 | |
| Badgerhowl ❝General❞ Name Badgerkit Apprentice name Badgerpaw Warrior name Badgerhowl Age 2 moons Gender Male Role 4 >> Tegen dan is hij Badgerpaw ❝Clan❞ Clan RiverClan Bloodline 67% RiverClan, 24% Kittypet and 9% BloodClan Leader Dawnstar Deputy Wolfgaze Medicine cat Nightstream Medicine cat appr Honeypaw ❝Family❞ Mother Playingriver {RC} † Father Deathclaw {RC} ? Slibings None Uncles Barktail {RC} † and Leopardsong {RC} ? Aunts Wishleap {RC} ?, Saukrl {BC} † and Bo {K} † Grandmothers Beatrix {K} † < mothers side and For {BC} † < fathers side Grandfathers Flowdark {RC} † < mothers side and Lup {K} < fathers side ❝Inside❞ 2 moons - 6 moons Vrolijk, speels, slim, ravotter en stuiterbal 6 moons - 8 moons Speels, ravotter, slim, handig en hebberig >> Dit is dan zijn karakter 8 moons - 12 moons Hebberig, slim, handig, honend en donker 12 moons - 20 moons Hebberig, wijs, handig, machtzuchtig, sterk, honend, donker en ongevoelig 20 moons - † Machtzuchtig, sterk, donker, wijs, ongevoelig, wreed, honend en donker ❝Outside❞ 2 moons - 6 moons Lange pluizige en zwarte vacht met gele ogen, plomp 6 moons - 8 moons lange zwarte vacht met fel gele ogen, breed >> Dit is dan zijn uiterlijk 8 moons - 12 moons enorm lange zwarte vacht met grote gele ogen, breed en gespierd 12 moons - 20 moons enorm lange zwarte vacht met grote gele ogen, breed en gespierd 20 moons - † Breed en sterk, verwaaide en sjoffele indruk, doffe gele ogen, snuit en poten vol littekens ❝Apprentices - Mentors❞ Apprentices Not yet Apprentice(s) in training Not yet Mentored None Mentor now None |
| | | Hanna (2) 315 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Halfblood {GZ} di 1 jul 2014 - 19:10 | |
| Zullen we dan een keer een topic doen? Met Symphony? |
| |
| Onderwerp: Re: Halfblood {GZ} di 1 jul 2014 - 20:10 | |
| Ja dat is goed, ze moet alleen wel eerst geaccepteerd worden en het liefste heb ik ook de rollen rond, de katten die de sibling vermoorden kunnen nog wel wachten maar ik wil voor ik met RPGen begin het zusje en RC ouder wel hebben ^^ |
| | | Loïs 23 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Halfblood {GZ} vr 4 jul 2014 - 11:16 | |
| Badgerhowl is sowieso geaccepteerd, ik moet nog gaan beslissen over de vriend/vriendin. Ook heb ik de ouders nog nodig voor we kunnen beginnen! |
| |
| Onderwerp: Re: Halfblood {GZ} ma 7 jul 2014 - 12:09 | |
| Ik denk niet dat er nog aanmeldingen komen voor de broer of zus, dus ga ik voor: - *Trommelgeroffel*:
Anouk met Melodysong!
Ik zoek nog steeds ouders, pas als die er zijn kan de verhaallijn beginnen ^^' |
| | | 11 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Halfblood {GZ} ma 7 jul 2014 - 16:32 | |
| Leuk dat Symphony's zus is gekozen, vergeet het topic met Symphonypaw niet ;D |
| | | Anouk 136 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Halfblood {GZ} ma 7 jul 2014 - 18:26 | |
| Yeaaahhh thank you ^^ Even een vraagje hoor: Zijn ze al vrienden voor de hele gebeurtenis of worden ze daarna pas vrienden? |
| | | Lilith. 125 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Halfblood {GZ} ma 7 jul 2014 - 18:37 | |
| @Loïs; tnx ^^ {hij is nu even inactief, maar dat zal tegen dan wel anders zijn x'D} |
| | | Loïs 257 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Halfblood {GZ} wo 16 jul 2014 - 10:57 | |
| Ze zijn al vrienden voor de gebeurtenis
Btw, ik heb nog echt ouders nodig! |
| | | | Onderwerp: Re: Halfblood {GZ} | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |