| Fototopic; Meeting Berg en Bos 29/06/14 | |
|
|
Loïs 23 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Fototopic; Meeting Berg en Bos 29/06/14 vr 4 jul 2014 - 10:45 | |
| Oké, ik zal het tegen m'n ouders zeggen! "Mammm, ik moet wel gaan, anders komt Cyber me lsstigvallen en krijgt Berrypaw NOOIT rust" |
|
| |
Bunny~ 1451 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Fototopic; Meeting Berg en Bos 29/06/14 vr 4 jul 2014 - 18:06 | |
| - Iciclespirit schreef:
- Nath, Waz, Noa, Kiki en Jutte zijn ook heel knap <3
Ik stel voor dat we op de eerstevolgende meeting een gek-smoel-contest houden (:
- Voorbeeldje:
Perfect idee, dan doe ik mee >3 als ik mag komen, maar het ziet er positief uit :') |
|
| |
Zoébeest 2371 Actief I hold you in my heart
| |
| Onderwerp: Re: Fototopic; Meeting Berg en Bos 29/06/14 vr 25 jul 2014 - 17:42 | |
| Ik wou ook zo graag komen.Ik had het niet gevraagd omdat ik wist dat het niet mocht van mijn moeder. Als ik het vraag dan zou ze zeggen: Seg Zoé,dat zijn allemaal vreemde.En tot daar rijden doe ik niet hoor.Nee,dat mag niet. hopelijk volgende keer. |
|
| |
Bregje 670 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Fototopic; Meeting Berg en Bos 29/06/14 do 7 aug 2014 - 21:17 | |
| - Frostpaw. schreef:
- Haha, ik zal ervoor zorgen dat ik er bij de volgende meeting ook ben, voor een recentere update ;D Maar aangezien ik in België woon en m'n moeder het niet echt zag zitten om helemaal tot daar te rijden, mocht ik niet.. x$ Volgende keer beter! (':
*Kuchkuch* Eindhoven *Kuch* |
|
| |
lau benenkauwer 3305 Afwezig You are closer to heaven than i'll ever be.
| |
| Onderwerp: Re: Fototopic; Meeting Berg en Bos 29/06/14 vr 8 aug 2014 - 12:58 | |
| Ja ik woon ook voorbij Antwerpen in België dus voor mij was het ook on binnen 3 uur rijden :-) maar k ben wel ge komen! En de volgende keer kom ik weer om mijn "mensjes terroriseren" voort te zetten >:3 |
|
| |
Zoébeest 2371 Actief I hold you in my heart
| |
| Onderwerp: Re: Fototopic; Meeting Berg en Bos 29/06/14 di 28 okt 2014 - 11:52 | |
| Ik wil zoooo graag komen!! maar mijn moeder zegt dat ze het niet vertrouwt met al die 'mensen van op internet...die zijn misschien wel gevaarlijk' pfff |
|
| |
35 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Fototopic; Meeting Berg en Bos 29/06/14 di 28 okt 2014 - 14:40 | |
| Wij hebben tot nu toe geen gevaarlijke mensen gezien hoor! Misschien helpt het als je foto's van de meeting laat zien aan je moeder, dan kan ze zien hoe het er aan toe gaat. Ik of Waz of Maaike willen ook altijd wel een persoonlijk bericht sturen hoor. En ze kan zelf mee, er zijn vaak ouders die wat anders gaan doen zelf! |
|
| |
Marijn (kittypaw) 928 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Fototopic; Meeting Berg en Bos 29/06/14 di 28 okt 2014 - 17:20 | |
| Ìk snap het wel hoor, ik zou ook niet snel mensen van het internet vertrouwen xD Maar als je haar foto's van de meeting laat zien en vertelt dat je deze mensen al erg lang kent misschien snapt ze het dan? En je kunt haar altijd meenemen.
Mijn moeder zei nee omdat ze zelf geen zin had of zo om te rijden. Maar ik mag mee naar de volgende heeft ze beloofd ^^ Ik wil ook graag mee, t ziet er geweldig uit ;D |
|
| |
Michelle 400 Actief I've no need for mighty deeds when I feel your arms around me
| |
| Onderwerp: Re: Fototopic; Meeting Berg en Bos 29/06/14 di 28 okt 2014 - 17:25 | |
| Het is echt geweldig ja! En ik snap je moeder heel goed hoor. De eerste meeting heeft mijn moeder mij ook gebracht om te kijken of ik wel goed terecht kwam en heeft uiteindelijk een leuk dagje uit gehad terwijl ik op de meeting was c: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Fototopic; Meeting Berg en Bos 29/06/14 di 28 okt 2014 - 17:36 | |
| Als ik kom ben ik waarschijnlijk wel de jongste daar xDD *Is 13 en vet klein* Ik krijg een wolvenmuts van me moeder dus die zal ik sowieso meenemen > |
|
| |
Nyn 861 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Fototopic; Meeting Berg en Bos 29/06/14 di 28 okt 2014 - 17:44 | |
| @Marijn, Nope, want ik kom waarschijnlijk ook en ik ben 12.*Muhahah>)* |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Fototopic; Meeting Berg en Bos 29/06/14 di 28 okt 2014 - 17:48 | |
| - Thymewillow schreef:
- @Marijn, Nope, want ik kom waarschijnlijk ook en ik ben 12.*Muhahah>)*
Well dit jaar ben ik al jarig geweest xD dus ik word ook geen 14 of so xD Yay!! Im not the youngest!! Stiekem wil ik dat de volgende meeting snel komt D: |
|
| |
Michelle 1791 Actief She wears strength and darkness equally well, the girl have always been half goddess, half hell.
| |
| Onderwerp: Re: Fototopic; Meeting Berg en Bos 29/06/14 di 28 okt 2014 - 17:49 | |
| Hehe ik zal een van de ouderen zijn denk ik c: met m'n bijna 18 xd |
|
| |
Evy тнα dαɴcιɴɢ ѕqυιrrel 278 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Fototopic; Meeting Berg en Bos 29/06/14 di 28 okt 2014 - 17:58 | |
| Ik ben ook dertien Marijn c: Ik kom ook als mijn moeder zich aan haar belofte houdt xd |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Fototopic; Meeting Berg en Bos 29/06/14 di 28 okt 2014 - 18:25 | |
| - Flashkit~ schreef:
- Ik ben ook dertien Marijn c: Ik kom ook
als mijn moeder zich aan haar belofte houdt xd Let's hope our moms do >:3 Volgend jaar word ik pas 14 ! En mijn broer 15!(hijs oud) |
|
| |
Bunny 2041 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Fototopic; Meeting Berg en Bos 29/06/14 di 28 okt 2014 - 18:38 | |
| - Brightkit. schreef:
- Flashkit~ schreef:
als mijn moeder zich aan haar belofte houdt xd Let's hope our moms do >:3
Volgend jaar word ik pas 14 ! En mijn broer 15!(hijs oud)
ik word volgend jaar ook 15 hoor >3 -- Ik blijf bij mijn moeder vooral het onderwerp steeds naar voren brengen, en elke keer is ze ietsje positiever dus laten we hopen (a) |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Fototopic; Meeting Berg en Bos 29/06/14 di 28 okt 2014 - 18:55 | |
| - Whitelion schreef:
- Brightkit. schreef:
- Flashkit~ schreef:
ik word volgend jaar ook 15 hoor >3 -- Ik blijf bij mijn moeder vooral het onderwerp steeds naar voren brengen, en elke keer is ze ietsje positiever dus laten we hopen (a) Ik ook xD Mijn moeder is er ook positief over, ze weet heus wel dat ik nie met een stel moordenaars ga hangen of zo xD Haar probleem is meer dat ze niet van rijden houd, en dan moeten we iemand anders regelen, enz enz. -- Heb by the way nog een vraag over de meeting, zou je iemand mee mogen nemen die niet op deze site zit? *Points to mah brother* |
|
| |
Lotte 208 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Fototopic; Meeting Berg en Bos 29/06/14 di 28 okt 2014 - 19:03 | |
| - Brightkit. schreef:
- Whitelion schreef:
- Brightkit. schreef:
- Flashkit~ schreef:
ik word volgend jaar ook 15 hoor >3 -- Ik blijf bij mijn moeder vooral het onderwerp steeds naar voren brengen, en elke keer is ze ietsje positiever dus laten we hopen (a) Ik ook xD Mijn moeder is er ook positief over, ze weet heus wel dat ik nie met een stel moordenaars ga hangen of zo xD Haar probleem is meer dat ze niet van rijden houd, en dan moeten we iemand anders regelen, enz enz. -- Heb by the way nog een vraag over de meeting, zou je iemand mee mogen nemen die niet op deze site zit? *Points to mah brother* Ik denk het wel, aangezien de ouders ook meemogen? Waarschijnlijk gaat mijn broer ook mee willen als ik zou mogen gaan, ben niet zeker though x'D We gaan moeten zien~ eerst de datum weten, dan kunnen we het voorzichtig vragen aan mijn vader (a) |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Fototopic; Meeting Berg en Bos 29/06/14 di 28 okt 2014 - 19:10 | |
| - Lostpaw. schreef:
- Brightkit. schreef:
- Whitelion schreef:
- Brightkit. schreef:
- Flashkit~ schreef:
ik word volgend jaar ook 15 hoor >3 -- Ik blijf bij mijn moeder vooral het onderwerp steeds naar voren brengen, en elke keer is ze ietsje positiever dus laten we hopen (a) Ik ook xD Mijn moeder is er ook positief over, ze weet heus wel dat ik nie met een stel moordenaars ga hangen of zo xD Haar probleem is meer dat ze niet van rijden houd, en dan moeten we iemand anders regelen, enz enz. -- Heb by the way nog een vraag over de meeting, zou je iemand mee mogen nemen die niet op deze site zit? *Points to mah brother* Ik denk het wel, aangezien de ouders ook meemogen? Waarschijnlijk gaat mijn broer ook mee willen als ik zou mogen gaan, ben niet zeker though x'D We gaan moeten zien~
eerst de datum weten, dan kunnen we het voorzichtig vragen aan mijn vader (a) Ik denk dat ik dan mijn broer ook meeneem ;a Hij word dan een van de weinige jongens daar. Mijn moeder vroeg al 'Is het een meiden meeting?' xD |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Fototopic; Meeting Berg en Bos 29/06/14 di 28 okt 2014 - 19:12 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Fototopic; Meeting Berg en Bos 29/06/14 | |
| |
|
| |
|