|
| I must walk go on (free to join - open) | |
| |
De luiaard >=D 64 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 5 moons that I have saw..... I think then...Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: I must walk go on (free to join - open) di 12 aug 2014 - 17:48 | |
| Lync merkte pas dat deze Draco van hem afstapte, uiteindelijk. Hij wiebelde met zijn oor en stond op, hij keek een beetje geïrriteerd en waste even zijn poot en ging daarna met zijn poot over zijn hoofd heen. Hij maakte een kort rondje en ging liggen, hij zwiepte kort met zijn staart en keek Draco aan en begon kort weer te lachen. 'Dat is wat je bent Dracie, een moordenaar' sisite Draco hard op. Lync keek even op en dacht kort na en keek gelijk Draco vreemd aan, met een korte zwiep met zijn staart keek hij weg en negeerde Draco's gefluister. Hij wiebelde met zijn oor en keek Draco kort aan met een grimas, "Lync is mijn naam hihihihi." zei Lync kort en zwiepte met zijn staart. "en de volgende keer win ik..." zei Lync vast besloten alleen wat twijfelend op het laaste. Kort likte hij het bloed van zijn wonden af, hij legde zijn staart om zijn kleine lichaam heen. 'Ik ben geen moordenaar, alleen ietwat gemeen' zei Draco en kennerlijk tegen zichzelf. "ben je wel." lachtte Lync en antwoorde er gelijk op. Hij merkte op dat Draco kwaad met zijn hoofd schudden, dit zal waarschijnlijk mijn laaste keer zijn dat ik hem zie hahaha dacht Lync vrolijk. Want we hebben geen reden om elkaar vaker te zien zo.. ging hij veder en stond op, hij opende zijn mond om wat te zeggen maar Draco begon al. 'Hoe gaat het?' vroeg Draco met een glimlach, kennerlijk was zijn stemming veranderd, 'Ik neem aan niet al te best?' zei hij er vlak na. Lync begon te lachen en viel weer om, hij stond op en keek hem aan met een schuine kop. "Het gaat goed genoeg om te leven allen heb ik verloren...." mompelde hij op het eind, "maar voor de rest gaat het goed." miauwde hij vrolijk en zwiepte kort met zijn staart. |
| | | Kaiden 1966 Actief We are outgunned
Outmanned
Outnumbered
Outplanned
| |
| Onderwerp: Re: I must walk go on (free to join - open) di 12 aug 2014 - 18:21 | |
| Tuurlijk ging het niet al te best, het katje was zojuist bijna dood geweest. Draco moest weer grijnzen om deze stomme gedachtes en keek naar het kitten. Eindelijk wist hij de naam van het idiote beest, Lync. "Het gaat goed genoeg om te leven allen heb ik verloren...." Tuurlijk had dat beest verloren, hij was 4 maanden jonger. "Maar voor de rest gaat het goed." 'Jep, met mij gaat het ook goed' antwoordde hij Lync die vrolijk met zijn staart zwiepte. Draco's staart zwiepte ook heen en weer, maar langzaam en bedachtzaam. Zijn grijs-groene ogen bekeken de kleinere kat en zagen de wonden die hij had aangebracht. 'Best oké' zei Dree en Draco knikte en schudde tegelijk nee. Hij had inderdaad prima gevochten maar het was niet goed om een kitten pijn te doen. Ach, wat zeurde hij ook, het deed er toch niet toe. Zijn gedachten vervlogen weer richting belangrijkere dingen zoals Dot, waarom was het zo ingewikkeld om verliefd op haar te zijn? Zijn blik was omhoog gegleden maar fixeerde zich nu weer op Lync. 'Ik denk dat ik gek word' en een half krankzinnige grijns sierde zijn gezicht. |
| | | De luiaard >=D 64 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 5 moons that I have saw..... I think then...Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: I must walk go on (free to join - open) vr 15 aug 2014 - 21:22 | |
| Lync was al niet zo blij met Draco dus wilde het liefste weg, hij keek deze kater nog aan. Wilde hij deze show nog zien of wilde hij hem nooit meer tegen komen, dat zou nog lang duren tot zijn beslissing was gemaakt want bijden waren leuk of ja leuk als hij weg zou gaan moest hij een slaapplek zoeken en eten gaan zoeken en bij Draco blijven zal hij alleen maar mishandeld worden zo het werd iemands keus om dit te doen maar helemaal niet zijn keus. Of ja wel ijn keus maar niet wat hij echt wilt doen, hij bleef rustig zitten staren naar Draco die nogal reageerde als of hij 'hoe gaat het' tegen zichzelf zei. 'Jep, met mij gaat het ook goed' antwoorde Draco opzichzelf, hij knikte op Dracos thing en besloot om dat ook maar voor een deel te negeren. "eh.... Wat doe je in de Bloodclan." vroeg hij ongemakkelijk en lachtte ook zo daarna. Hij stapte gelijk achteruit en keek Draco aan, vaak als hij echt helemaal niks wist zei hij ook niks meer dan zou hij eigenlijk niet meer lachen en gewoon oals ieder ander reageren. Hij zwiepte kort met zijn staart op en neer, hij keek Draco aan met een blik van 'Oké ik wil hier weg' maar dat ging niet zo makkelijk met zoiets in je beurt. 'Ik denk dat ik gek word' zei Draco met een half krankzinnige grijns in zijn gezicht. Lync keek Draco aan, "nee, jij nooit maar goed ik moet gaan euh mijn plicht roept he.." antwoorde hij ongemakkelijk en trok zich terug en dijnste gelijk achteruit. Hij draaide zich om en liep weg, "Misschien een andere keer hehehehe." glimlachtte hij in de hoop dat, dat nooit zal gebeuren. Lync liep rustig weg maar versnelde zijn pas na hoe veder hij kwam.
OCC: topic uit? |
| | | | Onderwerp: Re: I must walk go on (free to join - open) | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |