Anouk 186 Actief
| |
| Onderwerp: Manx katten? vr 27 jun 2014 - 16:32 | |
| Laatst vroeg ik me af of Manx katten op WarriorCats mogen. Aangezien die katten met die korte pootjes ook niet mogen dacht ik: Ik zal het maar even vragen. Dus mogen Manx katten wel of niet hier? {voor de gene die het niet weten, Manx katten zijn katten met een korte tot geen staart, zoals dit: KLIK} |
|
Babs 2730 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Manx katten? vr 27 jun 2014 - 16:36 | |
| Manx katten mogen als kittypets, rogues en bloodclan, aangezien het echte raskatten zijn. Hetzelfde geldt voor Munchkin katten. Als clankatten dat zouden hebben namelijk, zouden ze 100% kittypet wortels moeten hebben. Aangezien Manx katten twee staartloze genen moeten hebben om echt staartloos te zijn. (: Om deze reden kan een kat wel met een kittypet vader die Manx was, een wat korter staartje hebben, maar geen complete stompe staart, hetzelfde geldt voor Munchkin. Groetjes, Babs |
|
Quinty 1869 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Manx katten? vr 27 jun 2014 - 16:56 | |
| |
|
Babs 2730 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Manx katten? vr 27 jun 2014 - 16:59 | |
| Heeft hij helemaal geen staart dan? Aangezien je het altijd beschreef als een stomp staartje, dacht ik dat ie wel iets had? Want complete staartloosheid is inderdaad onmogelijk. Een flink korter staartje is wel oké. Like zhis. Je kan natuurlijk ook gewoon stellen dat de staart een stuk is kwijtgeraakt in een gevecht. Is ook in de boeken gebeurd (Of de rest van de staart, if you want completely tailless) |
|
Quinty 1869 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Manx katten? vr 27 jun 2014 - 17:18 | |
| |
|
| Onderwerp: Re: Manx katten? | |
| |
|