|
|
L A U R A (call me Lau, Laury, ...) 79 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 29 jun 2014 - 19:03 | |
| Aaah ik eis dat er ook meetings in België komen en dat de mensen die kunnen vanuit nl komen dan naar Belgenland komen zodat het ook eens andersom is xD ik wil ook zo graag eens gaan :c |
|
| |
The A Doc 3682 Afwezig "Whatever"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 29 jun 2014 - 19:05 | |
| - Hauntedpaw schreef:
- Aaah ik eis dat er ook meetings in België komen
en dat de mensen die kunnen vanuit nl komen dan naar Belgenland komen zodat het ook eens andersom is xD ik wil ook zo graag eens gaan :c +1000 Je hebt zo'n gelijk ;o Ik wil het ook al zo lang >< |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 29 jun 2014 - 19:09 | |
| - Lurkingkit schreef:
- Hauntedpaw schreef:
en dat de mensen die kunnen vanuit nl komen dan naar Belgenland komen zodat het ook eens andersom is xD ik wil ook zo graag eens gaan :c +1000 Je hebt zo'n gelijk ;o Ik wil het ook al zo lang >< het is echt altijd zo moeilijk om te komen, België is like ieniemienie en het duurt nog mega lang voor je bij de grens bent. Stomme nmbs xD |
|
| |
Evelynn 504 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 29 jun 2014 - 19:11 | |
| Ik wil zo graag naar de volgende meeting :'( |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 29 jun 2014 - 19:13 | |
| - Hauntedpaw schreef:
- Lurkingkit schreef:
- Hauntedpaw schreef:
en dat de mensen die kunnen vanuit nl komen dan naar Belgenland komen zodat het ook eens andersom is xD ik wil ook zo graag eens gaan :c +1000 Je hebt zo'n gelijk ;o Ik wil het ook al zo lang >< het is echt altijd zo moeilijk om te komen, België is like ieniemienie en het duurt nog mega lang voor je bij de grens bent. Stomme nmbs xD Hahaha, so true xD Overlaatst ben ik naar Walibi geweest in België, ik zat like 2u op de trein xD Het is eig niet zo ver xDMaar het eerste wat ik me afvraag is waar die meeting dan moet zijn? Want dan heb je weer het probleem dat het verder ligt voor de een enzo xD |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 29 jun 2014 - 19:16 | |
| - Lurkingkit schreef:
- Hauntedpaw schreef:
- Lurkingkit schreef:
- Hauntedpaw schreef:
en dat de mensen die kunnen vanuit nl komen dan naar Belgenland komen zodat het ook eens andersom is xD ik wil ook zo graag eens gaan :c +1000 Je hebt zo'n gelijk ;o Ik wil het ook al zo lang >< het is echt altijd zo moeilijk om te komen, België is like ieniemienie en het duurt nog mega lang voor je bij de grens bent. Stomme nmbs xD Hahaha, so true xD Overlaatst ben ik naar Walibi geweest in België, ik zat like 2u op de trein xD Het is eig niet zo ver xD Maar het eerste wat ik me afvraag is waar die meeting dan moet zijn? Want dan heb je weer het probleem dat het verder ligt voor de een enzo xD Laten we eerst maar eens een meeting bij de grens proberen voordat we in België gaan zitten. De vorige keer dat we een meeting zuidelijk probeerden hebben we 'm op moeten doeken omdat niemand wilde of kon. :') Probleem is ook dat de admins aanwezig moeten in de zijn organisatie en België is dus best ver voor ons allemaal. Diep in België al helemaal. Volgende is sowieso Beekse Bergen om zuidelijke mensen tegemoet te komen en daarna kijken we weer waar we gaan zitten. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 29 jun 2014 - 19:20 | |
| - Strawberry schreef:
- Lurkingkit schreef:
- Hauntedpaw schreef:
- Lurkingkit schreef:
- Hauntedpaw schreef:
en dat de mensen die kunnen vanuit nl komen dan naar Belgenland komen zodat het ook eens andersom is xD ik wil ook zo graag eens gaan :c +1000 Je hebt zo'n gelijk ;o Ik wil het ook al zo lang >< het is echt altijd zo moeilijk om te komen, België is like ieniemienie en het duurt nog mega lang voor je bij de grens bent. Stomme nmbs xD Hahaha, so true xD Overlaatst ben ik naar Walibi geweest in België, ik zat like 2u op de trein xD Het is eig niet zo ver xD Maar het eerste wat ik me afvraag is waar die meeting dan moet zijn? Want dan heb je weer het probleem dat het verder ligt voor de een enzo xD Laten we eerst maar eens een meeting bij de grens proberen voordat we in België gaan zitten. De vorige keer dat we een meeting zuidelijk probeerden hebben we 'm op moeten doeken omdat niemand wilde of kon. :') Probleem is ook dat de admins aanwezig moeten in de zijn organisatie en België is dus best ver voor ons allemaal. Diep in België al helemaal. Volgende is sowieso Beekse Bergen om zuidelijke mensen tegemoet te komen en daarna kijken we weer waar we gaan zitten. Uhu, ging het net zeggen dat België vet moeilijk is om te plannen vooral met dat Nl zo groot is ook. De enige plaats dat ik voor kan stellen waar het goed zou zijn is Antwerpen, omdat dat nog het meest noordelijk is in België zelf xD Er zijn ook niet zo zeer veel Belgen op WC, dus ja :p |
|
| |
Esmee 349 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 29 jun 2014 - 19:22 | |
| Als er een meeting in België is kan ik al helemaal niet komen >C Ik eis Rotterdam ;P |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 29 jun 2014 - 19:23 | |
| - Hauntedpaw schreef:
- Strawberry schreef:
- Lurkingkit schreef:
- Hauntedpaw schreef:
- Lurkingkit schreef:
- Hauntedpaw schreef:
en dat de mensen die kunnen vanuit nl komen dan naar Belgenland komen zodat het ook eens andersom is xD ik wil ook zo graag eens gaan :c +1000 Je hebt zo'n gelijk ;o Ik wil het ook al zo lang >< het is echt altijd zo moeilijk om te komen, België is like ieniemienie en het duurt nog mega lang voor je bij de grens bent. Stomme nmbs xD Hahaha, so true xD Overlaatst ben ik naar Walibi geweest in België, ik zat like 2u op de trein xD Het is eig niet zo ver xD Maar het eerste wat ik me afvraag is waar die meeting dan moet zijn? Want dan heb je weer het probleem dat het verder ligt voor de een enzo xD Laten we eerst maar eens een meeting bij de grens proberen voordat we in België gaan zitten. De vorige keer dat we een meeting zuidelijk probeerden hebben we 'm op moeten doeken omdat niemand wilde of kon. :') Probleem is ook dat de admins aanwezig moeten in de zijn organisatie en België is dus best ver voor ons allemaal. Diep in België al helemaal. Volgende is sowieso Beekse Bergen om zuidelijke mensen tegemoet te komen en daarna kijken we weer waar we gaan zitten. Uhu, ging het net zeggen dat België vet moeilijk is om te plannen vooral met dat Nl zo groot is ook. De enige plaats dat ik voor kan stellen waar het goed zou zijn is Antwerpen, omdat dat nog het meest noordelijk is in België zelf xD Er zijn ook niet zo zeer veel Belgen op WC, dus ja :p Jep true en de Beekse Bergen liggen idd wel dichter dan de vorige plaatsen -dus de vorige en die van nu want daarvoor was ik nog niet echt 'actief'-. Ik dacht ook zelf aan Antwerpen, maar goed, ik denk dat dat nog even zal duren xD Ik mag al blij zijn dat ik al een kleine meet met Gen heb gehad xD |
|
| |
Ez 994 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 29 jun 2014 - 19:23 | |
| Ik word gek .-. Ik zweer dat ik iemand in me huis zag, en toen ik omdraaide was het niets, nog geeneens een schaduw .-. |
|
| |
Isa 831 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 29 jun 2014 - 19:24 | |
| - Ravalira schreef:
- Als er een meeting in België is kan ik al helemaal niet komen >C
Ik eis Rotterdam ;P Of Amsterdam C: Maar volgens mij is ie al twee keer in artis geweest, alleen was ik toen simpelweg te jong om te gaan xD |
|
| |
Esmee 349 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 29 jun 2014 - 19:25 | |
| - Softvoice schreef:
- Ravalira schreef:
- Als er een meeting in België is kan ik al helemaal niet komen >C
Ik eis Rotterdam ;P Of Amsterdam C: Maar volgens mij is ie al twee keer in artis geweest, alleen was ik toen simpelweg te jong om te gaan xD Amsterdam is ook goed xD En ik wss ook |
|
| |
Jamie 139 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 29 jun 2014 - 19:26 | |
| Ik woon ongeveer een uurtje rijden van beekse bergen x) |
|
| |
Ez 994 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 29 jun 2014 - 19:26 | |
| - Silentkit. schreef:
- Ik woon ongeveer een uurtje rijden van beekse bergen x)
+1 ^-^ |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 29 jun 2014 - 19:28 | |
| Beekse Bergen zou het enige zijn dat mij misschien lukken gaat, maar das zelfs al een reis van 3u30 xD Hangt mij voor die meeting er vooral vanaf wanneer het is en wanneer de meeting start en wanneer het eindigt :p Weet iemand dat ong? |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 29 jun 2014 - 19:32 | |
| Meeting start ongeveer om 11:00, al halen we mensen op bij de ingang als ze wat verlaat zijn. Eindigen is meestal rond 17:00, al mag je eerder weg als je dat wilt/moet ^-^ Redelijk los dus. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 29 jun 2014 - 19:38 | |
| qua uren zou dat wel nog lukken (is swso vroeg opstaan met treinreizen xD) maar blijft nog steeds op een misschien bij mij, vooral dat het 56 euro neertellen is voor treinkosten xD |
|
| |
Bo ~ 902 Actief just being old and grumpy
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 29 jun 2014 - 19:40 | |
| Nederland gaat verliezen, oh ohohoh |
|
| |
Evelynnetje (: 1324 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 29 jun 2014 - 19:42 | |
| |