|
|
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 27 jun 2014 - 15:22 | |
| - Tallpaw schreef:
- Well she going the right way in de training met Tall Nath xD
Oef balen Q! Is dat een groot probleem of wel redelijk makkelijk te verhelpen? Ik hoop het laastste ^^ Tallpaw needs also to be taught a lesson~ |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 27 jun 2014 - 15:24 | |
| - Innerghost schreef:
- Tallpaw schreef:
Oef balen Q! Is dat een groot probleem of wel redelijk makkelijk te verhelpen? Ik hoop het laastste ^^ Tallpaw needs also to be taught a lesson~ He's learning (A) |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 27 jun 2014 - 15:25 | |
| - Tallpaw schreef:
- Innerghost schreef:
- Tallpaw schreef:
Oef balen Q! Is dat een groot probleem of wel redelijk makkelijk te verhelpen? Ik hoop het laastste ^^ Tallpaw needs also to be taught a lesson~ He's learning (A) Mooi zo, ik post vanavond weer, ik ga nu m'n portemonnee ophalen bij de gevonden voorwerpen ;-; *Feels relieved* |
|
| |
Quinty 1869 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 27 jun 2014 - 15:27 | |
| @Emz; Well, zonder videokaart kan ik niet gamen. That is the problemxD Maar zo te zien zijn er meer problemen xD |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 27 jun 2014 - 15:28 | |
| - Innerghost schreef:
- Tallpaw schreef:
- Innerghost schreef:
- Tallpaw schreef:
Oef balen Q! Is dat een groot probleem of wel redelijk makkelijk te verhelpen? Ik hoop het laastste ^^ Tallpaw needs also to be taught a lesson~ He's learning (A) Mooi zo, ik post vanavond weer, ik ga nu m'n portemonnee ophalen bij de gevonden voorwerpen ;-; *Feels relieved* Jij blij dat 'ie gevonden is! Doe rustig aan ^^ Ik ga toch nog tellen EDIT- Wow Q! Dat is indd balen zeg! kan je de videokaart nog ruilen? |
|
| |
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D) 2034 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 27 jun 2014 - 15:29 | |
| Well guys, I'm off now. Douchen, een paar manden naar m'n BFF gaan brengen, naar de winkel een cadeautje kopen voor morgen, en vanaav achter m'n rapport gaan wish me luck Ah btw, morgen ben ik de hele dag afwezig: 's ochtends begrafenis en vanaf 's middags ga ik naar graspop, zonder iPod ofcourse |
|
| |
HANANAAAAASS!!! (Also known as 'Hanna ZONDER 'H' OP HET EINDE!') 443 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 27 jun 2014 - 15:33 | |
| - Slenderpaw schreef:
- Well guys, I'm off now.
Douchen, een paar manden naar m'n BFF gaan brengen, naar de winkel een cadeautje kopen voor morgen, en vanaav achter m'n rapport gaan wish me luck
Ah btw, morgen ben ik de hele dag afwezig: 's ochtends begrafenis en vanaf 's middags ga ik naar graspop, zonder iPod ofcourse succes^-^ en m'n broer en ouders gaan zondag naar graspop :'3
Laatst aangepast door Shadepaw op vr 27 jun 2014 - 15:42; in totaal 2 keer bewerkt |
|
| |
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 27 jun 2014 - 15:40 | |
| Yush, ik kwam er achter dat ik nog goede schoenen heb voor mijn cosplay voor de komende EFF, dus hoef ik nu alleen nog maar het jurk-ding en de vleugels te maken en een legging in de goede kleur te vinden xD |
|
| |
Evelynn (maar je mag me ook Ev of Evy noemen hoor xD) 85 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 27 jun 2014 - 15:44 | |
| Wat gebeurt er eigenlijk als je doodgaat in de rpg? Komt StarClan je dan halen oid? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 27 jun 2014 - 15:54 | |
| - Mysticpaw schreef:
- Wat gebeurt er eigenlijk als je doodgaat in de rpg? Komt StarClan je dan halen oid?
Als je een Clan kat bent (geen BloodClan), moet je je even melden in dit topic: https://www.warriorcatsnl.com/t4-starclanEn daarna mag je posten in het StarClan-RPG-board-ding ^^ Voor zo ver ik weet is er geen account die je zomaar komt "halen" in het topic waarin je dood bent gegaan ^^ |
|
| |
Evelynn 504 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 27 jun 2014 - 16:22 | |
| |
|
| |
Daan 1072 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 27 jun 2014 - 16:32 | |
| Flood <3 :'D Oki, eerst posten met Fawn, dan met Grave & dan Pearpaw |
|
| |
Evelynn 504 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 27 jun 2014 - 16:35 | |
| Hehehe Daan Ik had het topic voor Mystic trouwens aangemaakt en bij het 'Some cats we can kill,' topic gezet, had je dat gezien (; |
|
| |
Ezz 41 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 27 jun 2014 - 16:52 | |
| Stress. In een uur moet ik rapport afhalen. >-< Pretty please een A-attest .. -- Dan teken ik maar dingen om stress weg te krijgen >-< - Spoiler:
Eerste keer eens een beetje trots (A)
|
|
| |
HANANAAAAASS!!! (Also known as 'Hanna ZONDER 'H' OP HET EINDE!') 37 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 27 jun 2014 - 17:25 | |
| Pompy<3 love him alreadey^-^ |
|
| |
Quinty 1869 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 27 jun 2014 - 17:29 | |
| Wolla, nu lijkt WC opeens ziek smal x'D |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 27 jun 2014 - 17:32 | |
| - Icyrose schreef:
- Wolla, nu lijkt WC opeens ziek smal x'D
ben je op een andere laptop/computer dan gewoonlijk? xD |
|
| |
Quinty 1869 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 27 jun 2014 - 18:04 | |
| - Fisheye schreef:
- Icyrose schreef:
- Wolla, nu lijkt WC opeens ziek smal x'D
ben je op een andere laptop/computer dan gewoonlijk? xD Ja x'D Ik ben van een 15 inch naar een 24 inch beeldscherm gegaan xD |
|
| |
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 27 jun 2014 - 18:23 | |
| So week is voorbij, ik kan weer posten \(^.^)/ |
|
| |
Ezz 41 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 27 jun 2014 - 18:23 | |
| |
|
| |