We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: MENSEN GEZOCHT zo 20 maa 2011 - 10:54
is helemaal niet erg hoor! Neem gewoon de tijd die je nodig hebt =D
~Fights destroy and~ ~broken hearts bleed.~ ~Revenge keeps me going~ ~blood is my need...~
~ Nightcookies~ Als je ook een katje zoals deze gebaseerd op Nyan Cat in je onderschrift wil, stuur dan een bericht naar mij ik help je graag verder ^^ ~
Onderwerp: Re: MENSEN GEZOCHT wo 23 maa 2011 - 18:57
IK HEB DE KAART VERTAALD (warning, big picture)
Spoiler:
~Fights destroy and~ ~broken hearts bleed.~ ~Revenge keeps me going~ ~blood is my need...~
~ Nightcookies~ Als je ook een katje zoals deze gebaseerd op Nyan Cat in je onderschrift wil, stuur dan een bericht naar mij ik help je graag verder ^^ ~
Onderwerp: Re: MENSEN GEZOCHT ma 28 maa 2011 - 13:38
HALLO BESTE MENSEN DIE OP DIT MOMENT ALLEMAAL AAN HET PROJECT MEEDOEN =D *waves* IK ZOU GRAAG JULLIE ATTENTIE WILLEN, WANT, ZOU IEDEREEN DIE MEEDOET EVEN KUNNEN ANTWOORDEN OF MIJ EEN PBTJE STUREN MET HOEVER HIJ/ZIJ MET ZIJN/HAAR HOOFDSTUK IS? (bv net begonnen, in het midden, aan het eind, of iets dergelijks)
Want dat is ietsje handiger voor het overzicht ^^
BEDANKT! NIGHT OVER EN UIT~
Onderwerp: Re: MENSEN GEZOCHT ma 28 maa 2011 - 16:42
ja :3 bedankt!
Onderwerp: Re: MENSEN GEZOCHT ma 28 maa 2011 - 17:09
Aaaahhh yes super dat je hem wil vertalen! (: Ik wil wel een beetje helpen om het in goed Nederlands te zetten. Ik kan namelijk wel goed Nederlands (sorry als dat air klinkt)^^ Het hoeft natuurlijk niet, maar als je nog iemand nodig hebt, pm me! Ik wil ook wel een andere taak op me nemen als je dat zelf wilt, maar ik ben bang dat ik daar niet genoeg tijd voor zal hebben.
Onderwerp: Re: MENSEN GEZOCHT ma 28 maa 2011 - 19:04
Okay, zou jij hoofdstuk 13 willen doen? ik zal het morgen wel naar je sturen ofzo, met pb :3
Onderwerp: Re: MENSEN GEZOCHT di 29 maa 2011 - 17:05
CLOUDSONG, SURE =D JIJ KRIJGT HOOFDSTUK 14!