|
|
Daan 3043 Actief The road to hell is paved with good intentions.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 jun 2014 - 20:45 | |
| |
|
| |
Teddy 472 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 jun 2014 - 20:46 | |
| En post aangepast, nou zijn der gedachtes ontroerend <333
NATH je moet ernaar kijken>3 |
|
| |
Denise 113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 jun 2014 - 20:46 | |
| - Fawnstep schreef:
- Amy schreef:
- @daan, hier: http://www.beterrekenen.nl/website/?pag=245
Danke <3 Morgen een grote wiskunde toets, soo .-. xD Astu ^^ succes :3 jou may need it! Edit; eigenlijk heb ik er gewoon zin om het topic met Tall x Leopard x 'Winter x Winter te springen met Amy :3 |
|
| |
Danii 314 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 jun 2014 - 20:50 | |
| - Leopardgaze schreef:
- Dazzlekit schreef:
- Leopardgaze schreef:
- Omg Nath, je las echt mijn gedachtes toen ik die post schreef met Leopard xD Ik had gehoopt dat Inner hem uit de lucht zo vangen :')
Wohoo, telepathie xD Jaa echt wel xD Leopard post echt lekker >D ik zie een divergent tekstje in je onderschrift |
|
| |
Viktor 1058 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 jun 2014 - 20:51 | |
| |
|
| |
Amy ♥ 177 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 jun 2014 - 20:53 | |
| Heeft iemand tips voor je eerste ontmoeting met je eerste verzorgpony's? Dus wat je het best kan doen(zoals kennis maken en eventueel berijden en waar ik rekening of zo mee moet houden?) Want ik krijg namelijk mijn twee verzorgpony's te zien c:(ben best nerveus XD) |
|
| |
Rebecca 2487 Actief Paint the sky, make it yours
| |
| |
|
| |
185 Actief
| CAT'S PROFILEAge: ▰ Ageless [41 moons when he died] ▰Gender: Tomcat ♂Rank: |
| - Brindlepool schreef:
- Leopardgaze schreef:
- Dazzlekit schreef:
- Leopardgaze schreef:
- Omg Nath, je las echt mijn gedachtes toen ik die post schreef met Leopard xD Ik had gehoopt dat Inner hem uit de lucht zo vangen :')
Wohoo, telepathie xD Jaa echt wel xD Leopard post echt lekker >D ik zie een divergent tekstje in je onderschrift Ja, daar ben ik me heel erg bewust van. xD DAUNTLESS MANIFESTO >D Emma: Ik heb er toch voor gekozen dat ze op hem terecht komt, het is toch leuk om te vechten ^-^ |
|
| |
Daan 3043 Actief The road to hell is paved with good intentions.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 jun 2014 - 20:54 | |
| - James schreef:
- Hallo c:
VIKKIE <3 |
|
| |
12 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 jun 2014 - 20:54 | |
| |
|
| |
Isa (2.0) 74 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 jun 2014 - 20:55 | |
| - Dazzlekit schreef:
- @Isali: Prima, btw. Kan niet wachten om goed met Dazzle te kunnen posten <3 Als een kitten dat nog niets kan... valt nog niet echt mee te posten, except in a family topic <3
^-^ Ik hoop de geboortetopic sowieso deze week af te ronden, maar het gaat een beetje moeizaam aangezien ik ook proefwerkweek heb en ik graag wat tijd in posts steek in dat topic. Maar als ze allemaal geboren zijn kan ik ook weer normaal posten met Softvoice xD Want nu zit ze in zo'n periode van of ze is nog zwanger of de kittens zijn net geboren of... Snap je? :3 |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 jun 2014 - 20:56 | |
| - Leopardgaze schreef:
- Brindlepool schreef:
- Leopardgaze schreef:
- Dazzlekit schreef:
- Leopardgaze schreef:
Wohoo, telepathie xD Jaa echt wel xD Leopard post echt lekker >D ik zie een divergent tekstje in je onderschrift Ja, daar ben ik me heel erg bewust van. xD DAUNTLESS MANIFESTO >D
Emma: Ik heb er toch voor gekozen dat ze op hem terecht komt, het is toch leuk om te vechten ^-^ You xD Vecht jij maar lekker dan ;D Tall zoekt de prooi wel (A) Heeey Viktor ^^ I gotta go peepz >3 |
|
| |
Rebecca 2487 Actief Paint the sky, make it yours
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 jun 2014 - 20:57 | |
| Bwug, ik moet ook weg. Fijne avond iedereen nog (: |
|
| |
Isa (2.0) 74 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 jun 2014 - 20:57 | |
| |
|
| |
Danii 314 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 jun 2014 - 20:58 | |
| - Leopardgaze schreef:
- Brindlepool schreef:
- Leopardgaze schreef:
- Dazzlekit schreef:
- Leopardgaze schreef:
Wohoo, telepathie xD Jaa echt wel xD Leopard post echt lekker >D ik zie een divergent tekstje in je onderschrift Ja, daar ben ik me heel erg bewust van. xD DAUNTLESS MANIFESTO >D
Emma: Ik heb er toch voor gekozen dat ze op hem terecht komt, het is toch leuk om te vechten ^-^ JA PRECIES. Ik heb zo'n boekje waar ze allemaal instaan xD nope ik ben geen fan ofzo :') |
|
| |
Shade Softpaw 28 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 jun 2014 - 20:58 | |
| Dank je Talonmask!
Sushi, dank je! Fallentear klinkt wel interessant, wie maakt? Dense, hihi is goed hoor. Topic ga ik nu aanmaken, ik moest nog wat dingen regelen dus het liep wat uit. Sorry. |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 jun 2014 - 21:02 | |
| |
|
| |
Teddy 472 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 jun 2014 - 21:03 | |
| Shade|| wil jij maken?
Heya Babseltje |
|
| |
Shade Softpaw 28 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 jun 2014 - 21:03 | |
| Komt eraan! Eerst topic maken voor Denise, daarna bij Talonmask posten. |
|
| |
185 Actief
| CAT'S PROFILEAge: ▰ Ageless [41 moons when he died] ▰Gender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 jun 2014 - 21:09 | |
| - Brindlepool schreef:
- Leopardgaze schreef:
- Brindlepool schreef:
- Leopardgaze schreef:
- Dazzlekit schreef:
- Leopardgaze schreef:
Emma: Ik heb er toch voor gekozen dat ze op hem terecht komt, het is toch leuk om te vechten ^-^ JA PRECIES. Ik heb zo'n boekje waar ze allemaal instaan xD nope ik ben geen fan ofzo :') Ik heb 5000+ fotos/quotes en such op mijn telefoon staan van ze, ik denk dat ik me wel fan mag noemen :') En alle boeken gelezen >D Ze hebben trouwens een random persoon genaamd 'Edgar ' in de komende Insurgent film gestopt :-: |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|