It's so difficult - Pagina 2

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

It's so difficult

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
Leopardgaze
StarClan
It's so difficult  - Pagina 2 DPKsfdL
185
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Leopardgaze
BerichtOnderwerp: Re: It's so difficult    It's so difficult  - Pagina 2 Icon_minitimewo 25 jun 2014 - 18:24

LEOPARDGAZE
"Dankjewel dat je bij me wilt zijn," Miauwde de poes, oprecht naar hem glimlachend. Hij knikte zachtjes en keek haar even aan, voordat hij zijn blik weer voor zich uit wierp. "Geen dank," Miauwde hij. "Je bent een fijn gezelschap," Hij glimlachte naar haar, waarna hij zijn blik op de langzaam opkomende maan richtte en de prachtige sterren die de katten om hem heen zilverpels noemden. Hij had de lucht altijd bewonderd, de kleuren die het kon aannemen en de prachtige, glinsterende sterren die er iedere nacht weer waren. "Ik heb de zilverpels altijd zo fascinerend gevonden, jij?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Innerstar
StarClan
It's so difficult  - Pagina 2 R0nBhw9
Nathalie
4728
Afwezig
"True leader don't create followers, they create more leaders"

"My silience could mean that you're not worth the argument"

CAT'S PROFILE
Age: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in Starclan
Rank:
Innerstar
BerichtOnderwerp: Re: It's so difficult    It's so difficult  - Pagina 2 Icon_minitimewo 25 jun 2014 - 18:40

Innerghost glimlachte opnieuw bij de woorden van Leopardgaze. Het was grappig om je te bedenken dat de andere Clans Shadowclan zagen als monsters, misschien waren ze dat ook wel een beetje. Maar niet zo erg als ze dachten. Ook Shadowclan katten lachten wel eens, waren rustig en behulpzaam, en ook vriendelijk. Of gewoon even dromerig. "Ik heb de zilverpels altijd zo fascinerend gevonden, jij?" Innerghost volgde zijn blik naar Zilverpels. "Ik ook," murmelde ze. "Het zijn er zo veel, en dan te bedenken dat zij allemaal ooit hier hebben geleefd, net als ons omhoog gestaard," murmelde ze, haar blik er op houdend. Ze liet zich op de grond zakken en ging op haar rug liggen.
Leopardgaze
StarClan
185
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Leopardgaze
BerichtOnderwerp: Re: It's so difficult    It's so difficult  - Pagina 2 Icon_minitimewo 25 jun 2014 - 18:49

LEOPARDGAZE
Zijn blik gleed over de vele sterren en een zachte glimlach verscheen op zijn gezicht. Hun voorouders, degenen die ooit begonnen waren met de clans en de vele generaties die daarop volgden. Starclan, de plek waar de doden naartoe gingen. Bijna automatisch reageerde de kater op haar bewegingen en zijn ijsblauwe ogen gleden naar de zwarte, langharige poes. "Je haalt me de woorden uit mijn mond," Miauwde hij, terwijl hij rustig door zijn poten heen zakte om te gaan liggen en zich vervolgens ook op zijn rug rolde. Zo was de Zilverpels makkelijker te zijn. "Alle overleden familieleden, iedereen die ooit in dit woud geleefd heeft. Heb je je nooit afgevraagd wie allemaal je familie is? Ik bedoel, er zijn zoveel generaties.." Mompelde de kater, het was meer een algemene vraag die hij altijd had afgevraagd, want hij zeker had zijn familie amper gekend. Enkel zijn moeder en zijn broertje en voor even ook zijn oma. Maar voor de rest was alles onbekend, zelfs zijn vader had geen grote rol in zijn leven gespeeld. Hoe vaak had hij de kater gezien? Misschien een of twee keer, maar het interesseerde hem ook weinig. Hij kwam uit Shadowclan, een vader in Windclan had hij niet nodig gehad.
Innerstar
StarClan
Nathalie
4728
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Innerstar
BerichtOnderwerp: Re: It's so difficult    It's so difficult  - Pagina 2 Icon_minitimewo 25 jun 2014 - 19:56

"Je haalt me de woorden uit mijn mond," reageerde Leopardgaze op haar woorden. Innerghost rolde zich om op haar rug en staarde omhoog, naar de sterren. De ene feller dan de andere. Waren de felle sterren de katten die hier kort geleden nog geleefd hadden? Had was een vraag die ze pas beantwoord zou krijgen wanneer zij zelf Starclan zou ontmoetten. En daar waren twee mogelijkheden voor, Leader worden, of sterven. "Alle overleden familieleden, iedereen die ooit in dit woud geleefd heeft. Heb je je nooit afgevraagd wie allemaal je familie is? Ik bedoel, er zijn zoveel generaties.." Innerghost keek op zij naar Leopardgaze. "Ik heb altijd één familie gekend, en dat is mijn zusje... en verder ben ik eigenlijk nooit echt bezig geweest met wie allemaal mijn familie was," miauwde Innerghost. "En jij dan?" Vroeg ze. Het voelde goed, gewoon een rustig gesprek, liggend in het gras, op een veldje, kijkend naar Zilverpels. Gewoon rustig, even los van alle zorgen.
Leopardgaze
StarClan
185
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Leopardgaze
BerichtOnderwerp: Re: It's so difficult    It's so difficult  - Pagina 2 Icon_minitimewo 25 jun 2014 - 20:04

LEOPARDGAZE
Haar zusje, was dat haar enige familielid? Had ze haar ouders niet gekend? Niet lang in ieder geval, anders had ze die vast ook genoemd. De kater slikte even en keek weer naar boven toen ze de vraag aan hem stelde. Zijn familie, tja, wat moest hij zeggen over zijn familie? Hij had een moeder die er voor hem was en een broertje waar hij alles mee kon doen, maar de rest kende hij niet. Terwijl hij wel wist wie ze waren, hoe ze eruit zagen. Hij had ze ooit eens ontmoet, maar niet meer dan een of twee keer, het had hem nooit geboeid die zogenaamde familie van hem. "Mijn moeder en broertje, dat zijn de enige familieleden die ik goed ken." Miauwde hij. "Mij is verteld geworden dat ik een vader in Windclan heb, ik heb hem ooit eens gezien, maar hij interesseerde mij niet. Mijn familie is de Shadowclan." Miauwde hij, zijn ogen op de Zilverpels houdende. Nee, hij was er niet trots op dat hij geen volledige Shadowclan kat was, maar dat betekende alles behalve dat hij niet loyaal kon zijn aan zijn clan. Dat hij niet door en door Shadowclan kon zijn, want dat was hij wel. Zijn bloedlijn veranderde zijn uiterlijk, niet de manier van hoe hij zijn leven zou leven.

Innerstar
StarClan
Nathalie
4728
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Innerstar
BerichtOnderwerp: Re: It's so difficult    It's so difficult  - Pagina 2 Icon_minitimewo 25 jun 2014 - 20:13

Wie wist was Innerghost zelf ook wel niet volbloed Shadowclan. Ze kon haar ouders amper nog herinneren, behalve dat haar ouders haar verlaten hadden... voor zo ver zij wist. Haar was er nooit meer iets over verteld verder. Verder had Innerghost een fijne jeugd gehad, vriendjes, Queens die voor haar hadden gezorgd. "Mijn moeder en broertje, dat zijn de enige familieleden die ik goed ken." Innerghost keek Leopardgaze aan, ook niet zo'n grote familie dus. Maar dat had ze wel geweten. In een clan kende je elkaar, en wist je van elkaars families af. "Mij is verteld geworden dat ik een vader in Windclan heb, ik heb hem ooit eens gezien, maar hij interesseerde mij niet. Mijn familie is de Shadowclan." En zo greep een ijskoude klauw haar om haar hart. Hij was half-clan? Ze zweeg en staarde naar boven. "Ik zie je ook niet veel anders, je bent een goede warrior, net zo goed als de anderen. En je bent een super goede vriend," murmelde ze. Dat hij half-clan was, zou haar mening over hem niet veranderen. Ze gaf om Leopardgaze, hij was er voor haar, en een super goede vriend. Hem wou ze in geen mogelijkheid verliezen.
Leopardgaze
StarClan
185
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Leopardgaze
BerichtOnderwerp: Re: It's so difficult    It's so difficult  - Pagina 2 Icon_minitimewo 25 jun 2014 - 20:19

LEOPARDGAZE
Half-clan, het was een term die de kater wel kende. Zijn moeder had eigenlijk heel lang gelogen tegen anderen, dat ze van een vader waren uit de Shadowclan, maar ze hadden ruzie gekregen en wilden niet meer bekend maken dat hij de vader was van zijn kittens. Maar Leopardgaze had altijd wel iets anders geweten, zo ook de katten die hem ermee probeerden te plagen. Hij stond hoog op zijn poten, hij had het gestroomlijnde lichaam van een Riverclan kat en daarbij de spieren van zowel een Thunderclan als een Shadowclan kat. Een mengelmoesje dus, maar wat kon hij eraan doen? Het was niet alsof je koos wie je ouders waren. Hij knikte bij haar woorden en keek opzij naar haar. "Bedankt, je bent een van de eersten die snapt dat het de ouders zijn die de keuze maken en niet de kittens," Miauwde hij, zijn ijsblauwe ogen op haar gericht, waarna hij zachtjes glimlachte. "Maar ach, lijk ik niet een beetje op een windclanner?" Fopte hij, met een brede grijns op zijn snoet.
Innerstar
StarClan
Nathalie
4728
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Innerstar
BerichtOnderwerp: Re: It's so difficult    It's so difficult  - Pagina 2 Icon_minitimedo 26 jun 2014 - 14:15

"Bedankt, je bent een van de eersten die snapt dat het de ouders zijn die de keuze maken en niet de kittens," miauwde de gevlekte langharige kater met zijn ijsblauwe ogen op haar ogen gericht, terwijl hij zachtjes glimlachte. Innerghost glimlachte terug. "De ouders kiezen er voor, zij zijn de schuldigen, de kittens staan daar totaal machteloos in, zij zijn onschuldig. Het ergste wat ik er aan vind is dat vaak de kittens er langdurig de dupe van zijn... zij worden gepest om wat de ouders gedaan hebben," zuchtte Innerghost. "Maar ach, lijk ik niet een beetje op een windclanner?" Innerghost keek wierp haar blik weer af van Zilverpelt en keek Leopardgaze aan met een vriendelijk lachje op haar gezicht. "Alleen maar in positieve zin," miauwde ze met een knipoog waarna ze haar blik nog even op hem rustige liet. Windclan katten stonden hoog op hun poten en waren vaak wat aan de magere kant, Shadowclan katten waren iets kleiner, maar breder gespierd. Leopardgaze stond hoog op zijn poten, was mooi gestroomlijnd, gespierd... Ze was zich ook bewust dat hij een fantastische warrior was. Hij kon goed vechten én jagen, vond ze. Net iets anders dan de andere warriors, maar wel even effectief, soms zelfs wat effectiever, naar haar mening.
Leopardgaze
StarClan
185
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Leopardgaze
BerichtOnderwerp: Re: It's so difficult    It's so difficult  - Pagina 2 Icon_minitimedo 26 jun 2014 - 14:43

LEOPARDGAZE
Het was raar om te weten dat je niet volledig bij de clan hoorde waar je in geboren bent, althans, qua uiterlijk niet. Je staat er altijd wel een beetje buiten, al is het in Shadowclan niet zo raar om een lange vacht te hebben en een gestroomlijnd lichaam, maar het zijn die hoge poten van hem die hem net wat aparter maakten. Niemand zou van hem verwachten dat hij ook afstammeling was van een lijn vol Thunderclan en Riverclan katten, en daar begon hij al helemaal niet meer over. Het had toch geen zin, wat maakte het ook uit waar hij vanaf stamde? Heel weinig, hij had goed genoeg bewezen dat hij een goede warrior was voor Shadowclan en niet voor Windclan, Thunderclan of Riverclan. Hij grinnikte bij Inner's woorden. "Mooi zo," Miauwde hij, gelukkig maar. Hij vond dat sommige Windclan katten er maar raar uitzagen met hun kleine lichaampjes en hoge poten. Nee, zo zag hij er gelukkig niet uit. Hij was dan sowieso ook een stuk groter dan zijn vader geworden. "Ik mag dan wel nergens de beste in zijn, maar ik ben ook nergens de slechtste in." Zei de kater vervolgens grijnzend, waarna hij zijn blik weer op de Zilverpelt wierp. Het was zo mooi dat de glimlach op zijn gezicht bleef staan. "Zouden ze nu over ons waken, denk je?" Miauwde hij zachtjes, zijn ijsblauwe ogen op de hemel gericht, doelend op de zware periode waar ze doorheen gingen. Waar alle vier de clans doorheen gingen.
Innerstar
StarClan
Nathalie
4728
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Innerstar
BerichtOnderwerp: Re: It's so difficult    It's so difficult  - Pagina 2 Icon_minitimedo 26 jun 2014 - 15:25

"Mooi zo," grinnikte Leopardgaze. Innerghost grinnikte ook even. Wauw, het was geweldig hoe Leopardgaze haar mood weer helemaal kon bij brengen naar het positieve. Hij had zeker goede invloed op haar. "Ik mag dan wel nergens de beste in zijn, maar ik ben ook nergens de slechtste in." Innerghost glimlachte, "een prima warrior dus," miauwde ze met een grijns. "Jij bent gewoon een negenhonderdnegenenegetig poot die alles op één ding na kan," grijnsde ze met een knipoog. Waarschijnlijk wist hij al wat ze bedoelde. Het onderdeel springen.
"Zouden ze nu over ons waken, denk je?" Haar ijsblauwe ogen gleden weer terug naar Zilverpelt, de glimmende sterren in de lucht, Starclan warriors. "Ik geloof dat ze altijd over ons waken, dat ze er altijd voor ons zijn, al zijn we ons er niet geheel bewust van," miauwde Innerghost met haar blik op een grote, glimmende ster. Ben jij Soulpaw? Soulpaw was de apprentice die omgekomen was in het gevecht tegen de Terror Claws, tevens had Innerghost nog steeds verse littekens, en korstjes er aan over gehouden. Die trokken van zelf wel weer weg.
Leopardgaze
StarClan
185
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Leopardgaze
BerichtOnderwerp: Re: It's so difficult    It's so difficult  - Pagina 2 Icon_minitimedo 26 jun 2014 - 16:24

LEOPARDGAZE
De kater grinnikte bij haar woorden. "Ik heb helaas niks weg van Skyclan katten." Miauwde hij lachend, zijn ijsblauwe ogen van de hemel afwerpende en haar weer aankijkend. "Maar hey, ik ging wel hoog, toch?" Miauwde hij, met een grote glimlach op zijn snoet. "En dát was jouw uitdaging, niet de landing," Op zijn landing moest hij nog oefenen, of ja, misschien ook niet. Het zou hem vast nooit lukken om fatsoenlijk te kunnen landen, daar was hij soms te lomp voor. Zijn blik gleed weer naar de hemel toe toen ze begon te praten en Leopardgaze knikte voorzichtig. "Ik hoop het," Miauwde hij, terwijl hij even fronsend omhoog keek, zich afvragende waarom het hier in het woud er nu zo verschrikkelijk aan toe ging. Wie was het schuld? Starclan? Of was er nog een grotere macht waar Starclan niets aan kon doen, het kon misschien een verklaring voor de kou zijn of voor de prooischaarste. Hij hoopte maar dat het Starclan niet was, want hij zou de katten daar nooit vergeven als zij dit hen zomaar aandeden.  
Innerstar
StarClan
Nathalie
4728
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Innerstar
BerichtOnderwerp: Re: It's so difficult    It's so difficult  - Pagina 2 Icon_minitimeza 5 jul 2014 - 17:38

"Ik heb helaas niks weg van Skyclan katten." Miauwde Leopardgaze lachend. Innerghost lachte ook, "dat heb je ook helemaal niet nodig, je bent goed zoals je bent." "Maar hey, ik ging wel hoog, toch?" Ze grijnsde naar hem en knikte. "Ja hoog ging je zeker, dat maakte de klap waarschijnlijk ook zo hard," grinnikte ze. "En dát was jouw uitdaging, niet de landing," reageerde Leopardgaze. Innerghost lachte opnieuw. "Krijg je die de volgende keer," knipoogde ze. "Ik zal maar zo snel mogelijk gaan trainen, want de uitdaging zal snel genoeg komen," miauwde ze uitdagend.
Haar blik op de sterrenhemel gericht staarde ze naar één van de helderste sterren. De helderste sterren waren de nieuwste Starclan warriors. Misschien was die heldere ster Soulpaw wel, een apprentice die enkele dagen geleden nog gedood was door rogues. Innerghost liet haar kop weer op zij gaan en keek naar Leopardgaze. "We kunnen beter verder gaan, straks gaan ze zich nog zorgen maken," murmelde Innerghost die langzaam overeind kwam. Zo lang uit het kamp blijven was niets voor Innerghost, zonder iets aangegeven te hebben aan Shrewstar.
Leopardgaze
StarClan
185
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Leopardgaze
BerichtOnderwerp: Re: It's so difficult    It's so difficult  - Pagina 2 Icon_minitimewo 9 jul 2014 - 11:53

LEOPARDGAZE
Zijn gedachten gleden weer terug naar de sterren. Wie zouden er allemaal op hem letten? Wie zou daarboven op hem wachten, om ooit zich bij hen te voegen? Niemand, nog niet in ieder geval. Hij had nog niet zoveel dierbaren verloren. "Ik zal maar zo snel mogelijk gaan trainen, want de uitdaging zal snel genoeg komen," Een gespeelde rilling gleed over zijn rug, waarna hij haar weer aankeek. "Ik ga het proberen," Grijnsde hij breed. "We kunnen beter verder gaan, straks gaan ze zich nog zorgen maken," Leopardgaze knikte. Hij begreep het wel ja, Innerghost was de deputy van de clan. Als ze te lang weg bleef dan gingen katten haar missen, vooral Shrewstar waarschijnlijk. Van hem waren ze het gewend dat hij vaak weg was, hij kon namelijk niet al te lang in het kamp blijven, hij werd 's nachts te vaak wakker om heerlijk te slapen en meestal - om weer moe te worden - ging hij gewoon even uit jagen om zijn gedachten op iets anders te richten dat het slapen. De kater draaide zich op zijn buik en duwde zich zo omhoog. "Goed," Miauwde hij, waarna hij zijn blik op haar legde. "Zin in een kleine uitdaging?" Weerklonk zijn stem op een uitdagende manier. Hij moest wat energie kwijt. 
Innerstar
StarClan
Nathalie
4728
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Innerstar
BerichtOnderwerp: Re: It's so difficult    It's so difficult  - Pagina 2 Icon_minitimewo 9 jul 2014 - 14:32

Hoe vervelend het ook was, maar aan alle fijne momenten kwam een einde. Dit keer was het zij zelf die de knoop door hakte, al waren het meer haar verantwoordelijkheden. Innerghost hief zich zelf overeind en haar blauwe ogen vonden nog even de zilverpelt boven hun. Haar blik afgewend keek ze naar Leopardgaze. "Goed," begon hij. "Zin in een kleine uitdaging?" Haar lippen krulden zich op tot een grijns op haar gelaat. "Altijd," miauwde ze met een zwaai van haar staart, hem aankijkend met een afwachtende blik in haar ogen.
Leopardgaze
StarClan
185
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Leopardgaze
BerichtOnderwerp: Re: It's so difficult    It's so difficult  - Pagina 2 Icon_minitimewo 9 jul 2014 - 14:36

LEOPARDGAZE
"Altijd," Brak haar stem door de stilte van het woud en de kater grijnsde haar uitdagend toe. "Wie het eerst terug is in het kamp?" De kater draaide zich naar haar toe en die ene speelse, uitdagende blik verscheen weer in zijn zicht. "Ik moet je wel waarschuwen.." Miauwde hij zoetjes. "Ik ben heel snel," Vervolgde hij op diezelfde zoete toon.
Innerstar
StarClan
Nathalie
4728
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Innerstar
BerichtOnderwerp: Re: It's so difficult    It's so difficult  - Pagina 2 Icon_minitimewo 9 jul 2014 - 14:41

"Wie het eerst terug is in het kamp?" Was zijn uitdaging. Innerghost lachte en zwaaide met haar staart, terwijl haar uitdagende, ijsblauwe ogen de zijne vonden. "Ik moet je wel waarschuwen.." miauwde hij zoetjes, "Ik ben heel snel." Innerghost grijnsde. "Dat zullen we wel eens zien," snorde ze speels, terwijl ze hem een por gaf. "Één..." begon ze, haar spieren aanspannend. "Twee..." haar blik vond opnieuw de zijne, en met een knikje zei ze; "Drie!" Ze voelde zich zo vrij als een zorgeloze kitten, gewoon wat ouwehoeren met haar beste vriend! Stoeien, wedstrijdjes, gewoon naar de sterren kijken. Perfect.
Leopardgaze
StarClan
185
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Leopardgaze
BerichtOnderwerp: Re: It's so difficult    It's so difficult  - Pagina 2 Icon_minitimewo 9 jul 2014 - 14:52

LEOPARDGAZE
Het was fijn om zo'n nacht met iemand zoals Innerghost te besteden. Ze was een goede vriendin voor hem en dat waardeerde hij echt van haar. Hij had zo iemand altijd wel nodig, even wat relaxen en niet te hard nadenken over de verschrikkelijke tijd waar ze in zaten. Even denken als een kleine kitten, elkaar uitdagen en wedstrijdjes houden. Dat was iets wat hij nodig had en Innerghost waarschijnlijk ook, iedere warrior wilde wel eens even weer klein en zorgeloos zijn. "Dat zullen we wel eens zien," Snorde ze speels, waarna hij een por van haar te verduren kreeg. Leopardgaze snorde zacht, terwijl hij duidelijk knikte. "Ik zeg het maar," Miauwde hij speels, waarna hij zich klaar zette om te gaan rennen. Ze telde zich af en tussen twee en drie in, wierpen ze even een blik op elkaar voordat de poes drie zei en begon te rennen. Zijn start was echter wat langzamer, het was altijd moeilijk om te beginnen als de ander telde, maar dat maakte niets uit. Op volle snelheid rende hij achter haar aan, ze was nog best snel.
Innerstar
StarClan
Nathalie
4728
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Innerstar
BerichtOnderwerp: Re: It's so difficult    It's so difficult  - Pagina 2 Icon_minitimewo 9 jul 2014 - 14:57

Innerghost keek over haar schouder, terwijl haar poten over de grond heen denderden. Dat was niet een geheel slim plan. Door het achterom kijken vertraagde haar pas wat, en merkte ze op dat Leopardgaze dichter bij kwam. Sowieso was Innerghost niet de aller snelste. Zeker niet de langzaamste, maar rennen was niet haar meest sterke punt. Wel voelde ze zich zo vrij als een vogel, en het voelde goed, de wind strijkend door haar dikke zwarte vacht. Ze maakte een sprongetje, in de hoop zo voor op te blijven, maar ze merkte dat Leopardgaze al bijna naast haar rende...
Leopardgaze
StarClan
185
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Leopardgaze
BerichtOnderwerp: Re: It's so difficult    It's so difficult  - Pagina 2 Icon_minitimedi 15 jul 2014 - 13:45

Hij begon haar langzaam aan in te halen en een speelse grijns speelde op zijn gezicht toen hij naast haar rende. "Zeg, begin je moe te worden?" Miauwde hij, zelf half hijgend. Ze was best snel, maar dat mocht ook wel voor een poes zoals haar. Ze was een sterke warrior en een loyale deputy voor de clan, natuurlijk kon ze rennen! Hij probeerde met alle macht sneller te rennen, maar het lukte niet meer, zijn spieren begonnen zelfs al pijn te doen maar hij behield die grijns. Alsof het allemaal makkelijk voor hem was, wat het natuurlijk niet was. Rennen mocht hij dan wel gekregen hebben van zijn windclan genen, maar die gestroomlijnde en stevige genen die hij van Riverclan en Shadowclan had gekregen zorgden er ook weer voor dat hij wat vertraagd werd. "Ik zou nooit het tempo van een windclankat kunnen volhouden," Grinnikte hij.
Innerstar
StarClan
Nathalie
4728
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Innerstar
BerichtOnderwerp: Re: It's so difficult    It's so difficult  - Pagina 2 Icon_minitimewo 16 jul 2014 - 21:28

"Zeg, begin je moe te worden?" plaagde hij haar speels, enkel hijgde hij zelf ook. Innerghost zette een grijns op en probeerde toch weer een pasje sneller te gaan, enkel ging dat niet. Ze was snel, maar niet de snelste. "Echt niet," loog ze, wetend dat Leopardgaze dat ook wist, daarom zag ze het kwaad er ook niet in. Nee, écht liegen zou ze nooit doen, maar speels bedoeld als dit kon geen kwaad. De tonatie zei ook gewoon dat het genept was. "Ik zou nooit het tempo van een windclankat kunnen volhouden," grinnikte hij. Innerghost grinnikte ook. "Maar goed ook, anders ben jij straks ook een skinny-bone zoals zij," plaagde ze hem. Ze probeerde nog een keer een sprintje te trekken, maar het mislukte, en haar pas werd langzamerhand toch gewoon langzaam. Intussen kwamen ze bij het kamp aan, nou ja, ze waren er bijna, maar Innerghost vertraagde haar tempo. "We zijn er," miauwde ze. Het zou haar niet verbazen als Leopargaze gewonnen had.

OOC: I think Leopardgaze won? :3
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: It's so difficult    It's so difficult  - Pagina 2 Icon_minitime

It's so difficult
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory :: Pinewoods-
Ga naar: