| >>Gravity don't mean too much to me<< {ARTWORK} | |
|
|
Evelynnetje (: 1324 Actief
| |
| Onderwerp: Re: >>Gravity don't mean too much to me<< {ARTWORK} ma 23 jun 2014 - 17:23 | |
| Wil jij een art trade doen? So dat jij Iciclespirit tekent en dat ik één van jouw personages teken (: Die tekening is dan waarschijnlijk niet zo mooi als die van jou but hell yeah x33 (Iciclespirit is trouwens grijs met blauwe ogen) |
|
| |
jojo ★ 276 Actief
| |
| Onderwerp: Re: >>Gravity don't mean too much to me<< {ARTWORK} ma 23 jun 2014 - 18:25 | |
| Ofcourse! =D Ik houd van Art trades ^w^ Sure, wil je nog een tekstje erbij ofz?
Kan je voor mij dan Way tekenen? (Zwart-witte kater met rode staart en gele ogen, het acc bestaat nog niet maar komt snel) Met dan het tekstje; So many bright lights, they cast a shadow. Is it hard understanding I'm incomplete? erbij? =D |
|
| |
Rebecca 2487 Actief Paint the sky, make it yours
| |
| Onderwerp: Re: >>Gravity don't mean too much to me<< {ARTWORK} ma 23 jun 2014 - 18:46 | |
| Zou je Otterflight misschien willen tekenen met haar bek opengesperd met bloed dat van haar tanden af druipt? |
|
| |
jojo ★ 276 Actief
| |
| Onderwerp: Re: >>Gravity don't mean too much to me<< {ARTWORK} ma 23 jun 2014 - 18:58 | |
| |
|
| |
Daanz 267 Actief
| |
| Onderwerp: Re: >>Gravity don't mean too much to me<< {ARTWORK} ma 23 jun 2014 - 19:04 | |
| Heel erg bedankt voor Thistle! Ze is prachtig! ^^ |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: >>Gravity don't mean too much to me<< {ARTWORK} ma 23 jun 2014 - 19:33 | |
| - Fernkit' schreef:
- Ofcourse! =D Ik houd van Art trades ^w^
Sure, wil je nog een tekstje erbij ofz?
Kan je voor mij dan Way tekenen? (Zwart-witte kater met rode staart en gele ogen, het acc bestaat nog niet maar komt snel) Met dan het tekstje; So many bright lights, they cast a shadow. Is it hard understanding I'm incomplete? erbij? =D Yeah, okay. Voor Icicle hoeft er geen tekst bij, thanks (; |
|
| |
Eeevvyyhhh 551 Actief
| CAT'S PROFILEAge: ♡ Not yet forgotten... My star still shines...Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: >>Gravity don't mean too much to me<< {ARTWORK} di 24 jun 2014 - 9:38 | |
| - Way:
Here ya gow (; De kunst van het mooie handschrift en de scherpe foto's *luide AHUM* |
|
| |
lau benenkauwer 3305 Afwezig You are closer to heaven than i'll ever be.
| |
| Onderwerp: Re: >>Gravity don't mean too much to me<< {ARTWORK} di 24 jun 2014 - 12:21 | |
| Ik wil niet opdringerig doen, dus maak maar eerst de tekeningen van andere hoor maar als je eens wilt, als je eens bijvoorbeeld niet weet wat te tekenen en even tijd hebt mag je altijd Cyber even tekenen O:) Cyber: zwart-witte kater met wit bekje, buik, puntje staart en poten. Kilgroene ogen. teken wat je wilt, hoe je wilt. Cyber is wel altijd niet van de liefste geweest. Hij haat volwassene katten en heeft een zwak voor kittens. Hij heeft 4 kittens (1 zwart, 1 gestreept met wit buik, 1 lapjeskit, 1 exact als hemzelf.) Blacky, Ace, Chey, Lola. Ook wordt hij in zijn liefdjesleven verscheurd door 3 poezen. 1 is dood (moeder van de kits), crème kleurig met cyaanblauwe ogen, naam: Seraphine. 2 leven nog. Iggy (BC poes, wit-grijzig, helblauwe ogen) en Buzzard (Rogue, Ros, groene ogen)Teken maar wat je wilt. Ik heb geduld en ben nieuwsgierig ;3 Je kunt echt PRACHTIG tekenen! |
|
| |
jojo ★ 276 Actief
| |
| Onderwerp: Re: >>Gravity don't mean too much to me<< {ARTWORK} di 24 jun 2014 - 13:28 | |
| - Voor Evy!:
Hope you like it! ^^ En super bedankt voor de tekening! <3 Hij is echt mooi! - Voor Rebecca!:
Tadaa! xD Dit was echt super leuk om te tekenen. (Ik houd van dit soort expressies c:) @laura: Natuurlijk! =D Bedankt voor de uitleg! ^w^ |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: >>Gravity don't mean too much to me<< {ARTWORK} di 24 jun 2014 - 14:42 | |
| |
|
| |
jojo ★ 276 Actief
| |
| Onderwerp: Re: >>Gravity don't mean too much to me<< {ARTWORK} di 24 jun 2014 - 15:13 | |
| |
|
| |
Rebecca 2487 Actief Paint the sky, make it yours
| |
| Onderwerp: Re: >>Gravity don't mean too much to me<< {ARTWORK} di 24 jun 2014 - 17:24 | |
| Super merci Jojo She looks crazy insane :3 |
|
| |
De luiaard >=D 251 Actief
| |
| Onderwerp: Re: >>Gravity don't mean too much to me<< {ARTWORK} di 24 jun 2014 - 17:36 | |
| jouw tekeningen zijn echt super leuk zou je er ook een voor mij willen maken? |
|
| |
Lis 581 Actief
| |
| Onderwerp: Re: >>Gravity don't mean too much to me<< {ARTWORK} di 24 jun 2014 - 18:23 | |
| Omg, jij tekent echt prachtig! <3 Kan je misschien een van mijn charries tekenen? (: Maybe Tansykit or Hiddendance, or Twilightmoon? (: Ooooh, of Frostpaw die 'weg zwijmelt' (of hoe je dat ook moet zeggen) bij het kijken naar Acepaw :3 Kies zelf maar wat je het leukste lijkt en dan geef ik wel een omschrijving (als je tijd hebt) ~! |
|
| |
jojo ★ 276 Actief
| |
| Onderwerp: Re: >>Gravity don't mean too much to me<< {ARTWORK} di 24 jun 2014 - 19:29 | |
| Sure! ^w^ Ze komen maybe wel wat later, aangezien ik morgen helemaal rust ga hebben. |
|
| |
jojo ★ 276 Actief
| |
| Onderwerp: Re: >>Gravity don't mean too much to me<< {ARTWORK} do 26 jun 2014 - 0:01 | |
| |
|
| |
lau benenkauwer 3305 Afwezig You are closer to heaven than i'll ever be.
| |
| Onderwerp: Re: >>Gravity don't mean too much to me<< {ARTWORK} do 26 jun 2014 - 7:29 | |
| GHa wat orgineel! En (alweer) ptachtig |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: >>Gravity don't mean too much to me<< {ARTWORK} do 26 jun 2014 - 8:35 | |
| Hahaha, was dat niet de goose assignment voor Sushi x)) |
|
| |
81 Actief
| |
| Onderwerp: Re: >>Gravity don't mean too much to me<< {ARTWORK} do 26 jun 2014 - 9:59 | |
| Kan je , als je tijd hebt, Brokentime tekenen?
Je kunt aan de os en de avatar zien hoe hij eruit ziet. Hij is trouwens erg lui en verwaand. |
|
| |
Tess' 2700 Actief
| |
| Onderwerp: Re: >>Gravity don't mean too much to me<< {ARTWORK} do 26 jun 2014 - 12:46 | |
| FLIGOOOOOOOOOOOOOOOO <3
Like I said, our planet is beautiful |
|
| |
| Onderwerp: Re: >>Gravity don't mean too much to me<< {ARTWORK} | |
| |
|
| |
|