Some cats we can kill {Gezocht}

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
Gravepath
Member
Some cats we can kill {Gezocht} DPKsfdL
Daan
215
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Gravepath
BerichtOnderwerp: Some cats we can kill {Gezocht}   Some cats we can kill {Gezocht} Icon_minitimedo 19 jun 2014 - 17:48

Nu de Terror Claws een beetje op gang komen en er voorlopig een klein groepje leden is leek het mij wel handig als ze onder de clans hun aanwezigheid bekend maken. De leden op dit moment zijn: Gravepath, Firestone, Lullaby, Sushi, Ordinary & Teemo. Ze zullen een aantal aanvallen op de grenzen van de clans gaan plannen en katten die op hun territorium komen zullen ze proberen uit de weg te ruimen. Ik zoek dus een paar mensen die oude accounts hebben liggen die in clans zitten en die de Terror Claws dus af mogen maken. Dit kan tijdens een patrouille zijn, of gewoon als de kat alleen is.

Laatst aangepast door Gravepath op do 19 jun 2014 - 17:52; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Aurorapaw.
Member
Lore&Lolo
314
Actief

CAT'S PROFILE
Aurorapaw.
BerichtOnderwerp: Re: Some cats we can kill {Gezocht}   Some cats we can kill {Gezocht} Icon_minitimedo 19 jun 2014 - 17:52

Ik heb wel een paar katten, Bijna alle clans...
Zeg het maar^^
Gravepath
Member
Daan
215
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Gravepath
BerichtOnderwerp: Re: Some cats we can kill {Gezocht}   Some cats we can kill {Gezocht} Icon_minitimedo 19 jun 2014 - 17:52

@Loor, welke :3
Aurorapaw.
Member
Lore&Lolo
314
Actief

CAT'S PROFILE
Aurorapaw.
BerichtOnderwerp: Re: Some cats we can kill {Gezocht}   Some cats we can kill {Gezocht} Icon_minitimedo 19 jun 2014 - 17:54

Ehm...

Soulpaw, Caramelfur, etc...

Ik pm anders wel zo een lijstje. :3
Gravepath
Member
Daan
215
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Gravepath
BerichtOnderwerp: Re: Some cats we can kill {Gezocht}   Some cats we can kill {Gezocht} Icon_minitimedo 19 jun 2014 - 17:55

Is goed! Dan kunnen we meteen even goed overleggen :3
Nog meer mensjes?
Sushi
Member
Tess'
2700
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Sushi
BerichtOnderwerp: Re: Some cats we can kill {Gezocht}   Some cats we can kill {Gezocht} Icon_minitimedo 19 jun 2014 - 17:59

Loortje|| Kan je dat lijstje ook naar mij sturen, k wil je ook wel van een af helpen namelijk xD
Gravepath
Member
Daan
215
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Gravepath
BerichtOnderwerp: Re: Some cats we can kill {Gezocht}   Some cats we can kill {Gezocht} Icon_minitimedo 19 jun 2014 - 18:04

Weetje wat peepz, ik verdeel de accounts van Lore een beetje onder ons :'D Daarna zal ik naar alle Terror Claws accounts sturen wie wie krijgt :}

EDIT: Ik weet iets beters :'D De hele groep kan invallen tijdens een moord :"D En dan meehelpen :p
Sushi
Member
Tess'
2700
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Sushi
BerichtOnderwerp: Re: Some cats we can kill {Gezocht}   Some cats we can kill {Gezocht} Icon_minitimedo 19 jun 2014 - 18:07

Met zn alle op een kat? Lijkt een beetje zielig tho

Verdelen klinkt beter vind ik xD
Gravepath
Member
Daan
215
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Gravepath
BerichtOnderwerp: Re: Some cats we can kill {Gezocht}   Some cats we can kill {Gezocht} Icon_minitimedo 19 jun 2014 - 18:10

Maar dan kunnen ze een beetje werken aan de eenheid :'D Gravepath zal het 'training' noemen x'D
Sushi
Member
Tess'
2700
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Sushi
BerichtOnderwerp: Re: Some cats we can kill {Gezocht}   Some cats we can kill {Gezocht} Icon_minitimedo 19 jun 2014 - 18:13

okeey, goed dan xD
Symphonypaw
Member
51
Actief

CAT'S PROFILE
Symphonypaw
BerichtOnderwerp: Re: Some cats we can kill {Gezocht}   Some cats we can kill {Gezocht} Icon_minitimedo 19 jun 2014 - 20:19

Ik heb een accountje, alleen liever niet vermoord... Want anders kan ik haar niet actief maken^^"
Het gaat om Blacky, ik wil haar actief houden, maar dat lukt niet zo goed... Als ze nu wordt aangevallen door een kat, een onervaren kat of zo, en dan gered door tweebenen (of mensen xD) die het zien gebeuren. Want ik wil haar laten 'ontvoeren' door deze en haar bij de BloodClan laten gaan. Zeg maar of dat kan, ze is nog een jonge kat van zo'n 5 maanden, rouge.
Lullaby
Member
Some cats we can kill {Gezocht} BkEnLWo
Jamie
40
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Lullaby
BerichtOnderwerp: Re: Some cats we can kill {Gezocht}   Some cats we can kill {Gezocht} Icon_minitimedo 19 jun 2014 - 20:21

Anders kan Lulla dit misschien alleen doen? Om nou met een hele groep een kitten aan te vallen xD
Gravepath
Member
Daan
215
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Gravepath
BerichtOnderwerp: Re: Some cats we can kill {Gezocht}   Some cats we can kill {Gezocht} Icon_minitimedo 19 jun 2014 - 20:22

@Jamie, dat is goed ;D
Symphonypaw
Member
51
Actief

CAT'S PROFILE
Symphonypaw
BerichtOnderwerp: Re: Some cats we can kill {Gezocht}   Some cats we can kill {Gezocht} Icon_minitimedo 19 jun 2014 - 20:23

Oke ^^ ik zal het ook nog even aan de 'vader' van der pm'en, want om haar zomaar te laten ontvoeren...
Lullaby
Member
Some cats we can kill {Gezocht} BkEnLWo
Jamie
40
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Lullaby
BerichtOnderwerp: Re: Some cats we can kill {Gezocht}   Some cats we can kill {Gezocht} Icon_minitimedo 19 jun 2014 - 20:32

Stuur me dan een pm als het geregeld is ^^
Forestrain
Member
Evelynnetje (:
1324
Actief

CAT'S PROFILE
Forestrain
BerichtOnderwerp: Re: Some cats we can kill {Gezocht}   Some cats we can kill {Gezocht} Icon_minitimevr 20 jun 2014 - 9:27

Ik heb Mysticpaw, van de SchadowClan. Ik vind d'r persoonlijkheid niet heel leuk, dus ik was al van plan om haar weg te doen. You wanna?
Blacky
Member
Hanna :P
173
Actief

CAT'S PROFILE
Blacky
BerichtOnderwerp: Re: Some cats we can kill {Gezocht}   Some cats we can kill {Gezocht} Icon_minitimeza 21 jun 2014 - 19:23

Ik maak maar het topic aan voor Lullaby aan, haar vader komt dan binnen als ze is opgepakt door de tweebenen...

Edit: Here it is: https://www.warriorcatsnl.com/t18283-the-day-it-went-wrong-lullaby#426397
Sough
Member
Lilith.
51
Actief

CAT'S PROFILE
Sough
BerichtOnderwerp: Re: Some cats we can kill {Gezocht}   Some cats we can kill {Gezocht} Icon_minitimedo 26 jun 2014 - 12:43

Ik heb wel een paar accountjes die weg moeten ^^

Mothkit; ThunderClan - kit
Scarletwish; WindClan - warrior > Wordt gedood bij aanval op WindClan
Philyra; BloodClan - young one > Wordt gedood door Gravepath
Meltdawn; RiverClan - warrior > Wordt gedood bij aanval op RiverClan
Quietnight; WindClan - warrior > Wordt gedood door Sushi
Seganovatri; BloodClan - member > Gedood door Sushi

Zo dat waren ze. x Zeg als ik topics moet aanmaken ^^

*Post even veranderd zodat ik een overzichtje krijg x'D*

Laatst aangepast door Sough op vr 27 jun 2014 - 8:23; in totaal 1 keer bewerkt
Sushi
Member
Tess'
2700
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Sushi
BerichtOnderwerp: Re: Some cats we can kill {Gezocht}   Some cats we can kill {Gezocht} Icon_minitimedo 26 jun 2014 - 12:55

Ik wil Scarletwish en Seganovatri wel voor je opruimen ^-^
En de andere, maar ook ik moet delen xD
Sough
Member
Lilith.
51
Actief

CAT'S PROFILE
Sough
BerichtOnderwerp: Re: Some cats we can kill {Gezocht}   Some cats we can kill {Gezocht} Icon_minitimedo 26 jun 2014 - 12:57

C:

Is goed. {Als de andere er mee akkoord gaan} Wie maakt?
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Some cats we can kill {Gezocht}   Some cats we can kill {Gezocht} Icon_minitime

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 3Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: