|
|
Sanneeee 55
| |
| Onderwerp: Re: Leden ma 14 maa 2011 - 17:03 | |
| @Risingpaw; Awsome, zal de naam even veranderenn (:
Komop mensjees, er zijn nog 4 awsome katjes over! (: |
|
| |
194
| |
| Onderwerp: Re: Leden ma 14 maa 2011 - 17:06 | |
| Jaa iemand moet wel Bones spelen >D |
|
| |
2
| |
| Onderwerp: Re: Leden ma 14 maa 2011 - 17:09 | |
| Awhh, jammer Littlekit D;
Maargoed ^^
Mensjes, ik heb mijn setje af 8D Al is het niet geweldig.. -.- |
|
| |
22
| |
| Onderwerp: Re: Leden ma 14 maa 2011 - 17:43 | |
| Bones!!!! Die lijkt me wel wat Wel zou ik graag een plaatje willen die al is uitgezocht, ben niet zo goed in het plaatjeszoeken van katten :3 Hoe dan ook, ik vind Bones echt zo'n naam voor een kat met sarcastische opmerkingen en soms wat norsheid. Als die eigenschappen er ook nog bij kunnen, dan wil ik t zeker wel |
|
| |
Jûûl Und Irô 103
| |
| Onderwerp: Re: Leden ma 14 maa 2011 - 17:45 | |
| Ik wil Bones wel zijn, ik vind die naam awesome x3 Voor posts moet je maar ff op dit account, Dawnclaw of Patchkit kijken >.< |
|
| |
66
| |
| Onderwerp: Re: Leden ma 14 maa 2011 - 20:04 | |
| heey, ik zou eigenlijk wel Lilly willen spelen, maar ik heb een probleempje: ik ben niet echt een ervaren rpg'er, is dat een mega-probleem? Als het wel een probleem is, mag ik dan Kessedy spelen?
|
|
| |
Sanneeee 55
| |
| Onderwerp: Re: Leden ma 14 maa 2011 - 20:56 | |
| @ Braveheart; Het plaatje zoeken was echt geen probleem geweest, maar ik heb voor Holystripe gekozen. Wil je een andere kat zijn?
@Holystripe; Jij mag Bones zijn (:
@Saphira; ik denk er nog even over na, maar ik denk da Kessedy meer bij je past. Ik denk nog even, je hoort t snel!
|
|
| |
17
| |
| Onderwerp: Re: Leden ma 14 maa 2011 - 23:28 | |
| Wat vind je van het onderschrift? Textje is nog bagger ben inspiloos xD
Wie weet leuk Textje??!
De rest komt nog :3 Maar Iig Kisuke leeeeft! BWHAHUHAHAHA
Mag Bones als een pleegvader/broer voelen bij Kisuke hij is immers nog klein en "cute" |
|
| |
67
| CAT'S PROFILEAge: I was 20 moons old when Darkfire killed meGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Leden di 15 maa 2011 - 11:34 | |
| ik kan miss. Kessedy zijn. |
|
| |
22
| |
| Onderwerp: Re: Leden di 15 maa 2011 - 13:30 | |
| @Rush: kan je je keuze dan even onderbouwen, ben namelijk wel benieuwd waarom niet.... |
|
| |
Sanneeee 55
| |
| Onderwerp: Re: Leden di 15 maa 2011 - 15:01 | |
| @Quickfur; dit zal een beetje moeilijk te beoordelen zijn omdat ik nog geen enkele post van je heb gelezen, en zo snel niet kan vinden.
@Braveheart; Heb je het over Lilly of Kessedy, voor Lilly omdat ik ook een echt goede en ervaren RPGér voor haar nodig heb. En voor Kessedy, maak je wel een goede kans, maar je posts komen een beetje.. ik weet niet, maar het kan ook aan mij liggen.
Ik zal vanavond beslissen wie van jullie Kessedy speelt, {als er niet meer aanmeldingen komen} als Quickfur dan wat posts heeft die ze me kan laten zien.
@Kisuke :3; Fantastic onderschrift. Ik weet niet of Bones het dan wel zal uiten snapje, want hij is toch een beetje een gesloten, en koud karakter heeft. Maar aan de andere kant, zal Kisuke wel een beetje zijn buddy 'nd de gene die Bones nauwlettend in de gate houd en in zijn voetsporen treed. Nhja, ik heb het me zelf moeilijk gemaakt. Je moet het maar met de speler van Bones overleggen. ^^' |
|
| |
71
| |
| Onderwerp: Re: Leden di 15 maa 2011 - 15:05 | |
| @Rush: Nee, ik had het over je keuze met Bones |
|
| |
Jûûl Und Irô 103
| |
| Onderwerp: Re: Leden di 15 maa 2011 - 16:24 | |
| Watch Out! Huge Image! - Spoiler:
Is dit Bones-achtig? x'3 Ik zou de oogkleur dan wel veranderen >.< |
|
| |
17
| |
| Onderwerp: Re: Leden di 15 maa 2011 - 16:25 | |
| Poesachtig x)
Deeeeemm....
Bones is toch wel een soort van pleegvaader voor Kisuke =D Ook al is Bones geen emotioneel wonder xD |
|
| |
Jûûl Und Irô 103
| |
| Onderwerp: Re: Leden di 15 maa 2011 - 16:31 | |
| Alle witte katten lijken op poezen x3 N'ja.. Ik kijk anders nog wel ff verder D: Edit: - Spoiler:
Één van dezen misschien? D: |
|
| |
3
| |
| Onderwerp: Re: Leden wo 16 maa 2011 - 7:31 | |
| Never is ook klaar! Alleen leeftijd ect. nog invullen! Hoe oud is Never? :'D Wat vinden jullie van het setje? |
|
| |
216
| |
| Onderwerp: Re: Leden wo 16 maa 2011 - 8:32 | |
| Ik wou vragen, als alle katten er zijn, kunnen er later dan ook nieuwe leden bij? :3 |
|
| |
Sanneeee 55
| |
| Onderwerp: Re: Leden wo 16 maa 2011 - 18:37 | |
| @Holystripe; Het is allemaal goed (: Kies maar wat?
@Never; Never is cool, hij is rond de 2 jaar.
@Brokenstar; Ik weet het niet, denk van niet omdat het een nogal besloten groep is.
@Braveheart; Vanwegen Holystripe's langer RPG ervaring, en haar post die er overigens netjes uit zien. En ik had voor Bones een echt goede rpger nodig. {Niet dat ik jou RPG kunsten slecht vind!} Ik weet niet, het stond me op de een of andere manier aan, interesse in een ander katje? |
|
| |
71
| |
| Onderwerp: Re: Leden wo 16 maa 2011 - 19:31 | |
| In dat geval claim in Zero wel Heb je toevallig al wel een avatar van hem? EDIT: ik ben ook Braveheart |
|
| |
Maartje (マーチ) 3589 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Leden wo 16 maa 2011 - 19:36 | |
| Ik hou van avatars zoeken <33
Mag ik er een voor je vinden? :3
SPAMM <3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Leden | |
| |