Daan 1331 Actief
| |
| Onderwerp: When some things just don't.. {Adoption} di 17 jun 2014 - 20:32 | |
| Ik ben de laatste tijd bezig met accounts vermoorden, nieuwe aanmaken, kittenaanmeldingen maken, accounts weggeven en er weer nieuwe bijnemen. Nu vindt ik gewoon zelf dat ik té veel accounts heb om allemaal genoeg aandacht te geven. Ik ben aan sommige erg gehecht, maar toch twijfel ik eraan om hen dood te laten gaan. Het punt is, ik wordt tegen gehouden door zo veel kleine verhaallijntjes waar ik eerst zo veel inspiratie voor had, maar nu is dat vele malen minder. Perishpaw, Psychevoice en Leafstorm heb ik al dood laten gaan, en nu dus ook nog een klein give away topicje.
Bearkit' - Broertje van Rowankit en Snowypaw. - Bear is een stoer katertje uit de ShadowClan en nu ongeveer zo'n moon oud. Hij heeft geen moeder meer en gaat samen met zijn broertje door het leven, al worden ze vaak opgezocht door Snowypaw.
Timerose - Zus van Silverstream - Time is een erg behulpzame, vriendelijke kattin met een hart van goud en een grote liefde voor kittens, ook die van haar zus. Nath mag meebeslissen!
Er kunnen nog meer accounts bijkomen, omdat ik er serieus over denk om een groot deel van - ook mijn bekendere accounts - weg te geven/dood te laten gaan. |
|