Esmee 59 Actief
| |
| Onderwerp: - Family is necessery - di 17 jun 2014 - 14:32 | |
| Hii,
Ik ben laatst begonnen met dit Riverclan poesje. Ik wil graag proberen om weer eens in een andere clan dan de Shadowclan en Thunderclan actief te worden, en dat gaat niet lukken zonder familie. Dus, ik zoek als eerste een broer/zus, liefste een nieuw account. Andere familie wordt ook geaccepteerd, moeder, vader, nichtje, whatever. Bedenk maar wat, ze mogen ook in een andere clan zitten. Voor familie die iets verder weg van haar staat, een hele aanmelding hoeft niet.
Karakter: Twistervoice is op het eerste gezicht een norse poes, maar vanbinnen heeft een ze een goed hart. Van jagen houdt ze niet, want ze wilt eigenlijk geen onschuldige dieren iets aandoen. Ze lijkt vaak ook erg negatief, maar ze bekijkt situaties enkel gewoon op een realistische manier. Als ze vertrouwen in je heeft, ben je die snel kwijt zodra je iets heel erg fout doet. Ze verbreekt de Warrior Code als het echt moet, maar doet dit niet zomaar. Het liefste houdt ze zich wat op de achtergrond, en blijft ze alles vanuit een hoekje prima in de gaten houden.
Ik hoop dat er wat interesse is ^-^
xx
|
|