{Slatekit} And I don't want the world to see me



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 {Slatekit} And I don't want the world to see me

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Dawntear
Member
{Slatekit} And I don't want the world to see me DPKsfdL
Ez
1355
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons
Gender:
Rank:
Dawntear
BerichtOnderwerp: {Slatekit} And I don't want the world to see me   {Slatekit} And I don't want the world to see me Icon_minitimezo 15 jun 2014 - 20:10

"And I don't want the world to see me
'Cause I don't think that they'd understand
When everything's made to be broken
I just want you to know who I am."


Met kleine, stevige pasjes bewandelde een grijze kitten de grond van de Nursery. De wereld zag er nog altijd zo speciaal uit, misschien nog specialers aks toen hij zijn blauwe kijkers de eerste keer had geopend. Iedere dag zag hij de katten die hij kende, en hij zag zijn broers en zusjes ouder worden. Af en toe kwam er een nieuw gezicht bij, en natuurlijk ook gezichten die hij niet zo graag zag. Zijn grijze vacht maakte een zacht ritselend geluidje toen hij kort tegen de Nursery rand trippelde, en licht verschrokken sprong hij wat opzij, en voelde iets onder zijn pootje. Tot zijn geluk was hij nog niet zo zwaar, maar toch keek hij bezorgd de anders kant op. Slatekit. Was zij niet de kitte ndie vast zat in de Nursery muur? "Hallo!" zei hij. "Sojry." vervolgde hij, en keke even bedremmeld naar de grond. Het was niet zijn bedoeling geweest haar 'pijn' te doen.

+Slatekit
Terug naar boven Ga naar beneden
Slatefur
StarClan
{Slatekit} And I don't want the world to see me DPKsfdL
Babs
2730
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 46 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Slatefur
BerichtOnderwerp: Re: {Slatekit} And I don't want the world to see me   {Slatekit} And I don't want the world to see me Icon_minitimezo 15 jun 2014 - 20:16

Moe van al het spelen wat ze al had uitgevoerd, was Slatekit in wat los mos ingedut. Wat onhandig, bijna alsof ze in mid-koprol lag, was ze ingedut. Haar poten lagen nog uitgestoken in de lucht en waar ze haar staart had gelaten, ze wist het zelf niet eens. Tenminste, tot iemand erop stond. Een geschrokken piep ontsnapte uit haar mondje en haar ogen schoten weer open. Meteen vielen haar pootjes weer op de grond en ze keek wat bedeesd op. "Daw...kit?" Piepte ze zachtjes, niet helemaal de uitspraak van de naam beheersend, maar het was duidelijk genoeg.

Terug naar boven Ga naar beneden
Dawntear
Member
{Slatekit} And I don't want the world to see me DPKsfdL
Ez
1355
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons
Gender:
Rank:
Dawntear
BerichtOnderwerp: Re: {Slatekit} And I don't want the world to see me   {Slatekit} And I don't want the world to see me Icon_minitimezo 15 jun 2014 - 20:21

Toen Slatekit zijn naam uitsprak, knikte hij. "Dawkit." zei hij bevestigend. Hij keek even naar de kitten die zonet nog lag te slapen, en met een licht beschaamd gevoel keek hij wat weg. "Ik jou wakker gemaakt heb .. ?" vroeg hij, en liet zich met een plof vallen. "Sowry." zei hij opnieuw, niet in staat het hetzelfde uit te spreken als de eerste keer. Zijn staart vlocht hij nog steeds beschaamd rond zijn pootjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Slatefur
StarClan
{Slatekit} And I don't want the world to see me DPKsfdL
Babs
2730
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 46 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Slatefur
BerichtOnderwerp: Re: {Slatekit} And I don't want the world to see me   {Slatekit} And I don't want the world to see me Icon_minitimezo 15 jun 2014 - 20:44

Slatekit gaapte diep, eventjes nasmakkend toen ze haar kaakjes weer sloot. "Ikke wakker," bevestigde de kitten slaperig, zich niet helemaal beseffend dat met 'wakker gemaakt hebben' eventjes net wat anders bedoeld werd. Vervolgens gaf ze Dawnkit maar een slaperige toch speelse duw, ze moest toch wat te doen hebben nu ze wakker was? Dan kon ze beter gaan spelen!

Terug naar boven Ga naar beneden
Dawntear
Member
{Slatekit} And I don't want the world to see me DPKsfdL
Ez
1355
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons
Gender:
Rank:
Dawntear
BerichtOnderwerp: Re: {Slatekit} And I don't want the world to see me   {Slatekit} And I don't want the world to see me Icon_minitimema 16 jun 2014 - 12:31

Het poesje gaf hem een duw, en Dawnkit hoopte dat ze het hem vergeven had. Hij keek haar even met een soort glimlach aan, en pore haar terug. Met een piepend geluidje schoof hij opzij, en keek met een plagerige fonkeling in zijn ogen naar Slatekit, afwachtend of die de moeite zou doen zich op te hijsen om hem een por te geven. Zoniet, even goed! Dan won hij het por spelletje toch gewoon? Ja, zeker wel. Hij wiegelde zacht met zijn hoofdje van links naar rechts, en bekeek het poesje even. Zij had ook blauwe ogen, en een grijze vacht, maar toch leken ze niet echt op elkaar. Niet dat dat nodig was, haar moeder leek ook niet op de zijne. Maar ze had haar moeder wel al eens kort ontmoet, al was het niet in de beste omstadigheiden. Plus haar vader, die kende hij ook. De kater was sympathiek tegen hem geweest, dus hij mocht Ashdrizzle wel. Met en schuddende beweging gooide hij de gedachten uit zijn hoofdje, en focuste weer op Slatekit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Slatefur
StarClan
{Slatekit} And I don't want the world to see me DPKsfdL
Babs
2730
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 46 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Slatefur
BerichtOnderwerp: Re: {Slatekit} And I don't want the world to see me   {Slatekit} And I don't want the world to see me Icon_minitimewo 25 jun 2014 - 23:34

Slatekit volgde elke beweging van Dawnkit, voor zover haar concentratie dit toestond dan, en probeerde de kater voorzichtig weer terug te porren, al vrolijk giechelend. Het porspelletje was voor nu erg leuk, dat was waar. Maar voor Slatekit werd het spelletje op het gegeven moment toch een beetje saai. Ze mocht dan niet al te groot zijn, ze was wel iets ouder dan de kater voor haar en lag dus voor in de groei. Het feit dat de grootte van de katten dus een beetje gelijk lag, maakte de kater een goed speelmaatje! Slatekit kwam dan ook eventjes onhandig met haar voorpootjes van de grond en stortte zich met een speelse mrauw op Dawnkit, een poging doende hem om te duwen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dawntear
Member
{Slatekit} And I don't want the world to see me DPKsfdL
Ez
1355
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons
Gender:
Rank:
Dawntear
BerichtOnderwerp: Re: {Slatekit} And I don't want the world to see me   {Slatekit} And I don't want the world to see me Icon_minitimeza 28 jun 2014 - 14:37

{Slatekit} And I don't want the world to see me V9y2R1j
Een verbaasd geluid ontsnapte aan Dawnkit's mond toen Slatekit zich op hem stortte, en hem probeerde om te krijgen. Snel zette de kater zich schrap, zijn geicht gebruikend als tegengewicht. Maar hij verloor de strijd, en met een kreet viel hij achterover, al proberend zo snel mogelijk terug recht te komen, zodat de poes hem niet zou kunnen 'verpletteren'. Hij graade naar haar oor, en probeerde Slate te ontwijken, mocht ze terug gaan duwen. Snel stond hij op, en wierp zich op het poesje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Slatefur
StarClan
{Slatekit} And I don't want the world to see me DPKsfdL
Babs
2730
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 46 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Slatefur
BerichtOnderwerp: Re: {Slatekit} And I don't want the world to see me   {Slatekit} And I don't want the world to see me Icon_minitimeza 28 jun 2014 - 18:43


Vrolijk kraaide Slatekit toen ze de andere kitten om wist te duwen, totdat deze al te snel weg was om echt omgeduwd te houden. Ze piepte even geschrokken toen de kater haar omduwde en begon als verdediging speels grommend aan zijn oor te trekken. Ze zou hem wel verslaan door aan zijn oor te trekken!
Terug naar boven Ga naar beneden
.Wolfpaw
Member
{Slatekit} And I don't want the world to see me DPKsfdL
<Lilith>
401
Actief

CAT'S PROFILE
Age: »12 moons
Gender:
Rank:
.Wolfpaw
BerichtOnderwerp: Re: {Slatekit} And I don't want the world to see me   {Slatekit} And I don't want the world to see me Icon_minitimeza 28 jun 2014 - 18:59


May i?

Wolfpaw perste zich door de Nusery. Waarom dat ze het hier zo klein maakt wist ze ook niet, maar het was wel erg ongemakkelijk. Eenmaal binnen schudde ze haar gevlekte vacht uit. Ze liet haar blik dwalen over de kittens. Het waren de enige dingen die het ijs in haar blik konden smelten. Een geschrokken piep deed haar opkijken. Een gestreepte kitten duwde net een grijze kitten om. Ze liet haar adem ontsnappen toen ze zag dat de grijze kitten aan het oor begon te trekken. Ze glimlachte. De grijze kitten leek erg hard op Littlestream, dus dat moest wel een kitten van Fawnstep en Ashdrizzle zijn. De andere had dezelfde vacht als Trushdive en de blauwe ogen van Snowynight. Haar glimlach werd breder en ze ging zitten. Het was best schattig hoe ze zo speelden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dawntear
Member
{Slatekit} And I don't want the world to see me DPKsfdL
Ez
1355
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons
Gender:
Rank:
Dawntear
BerichtOnderwerp: Re: {Slatekit} And I don't want the world to see me   {Slatekit} And I don't want the world to see me Icon_minitimezo 29 jun 2014 - 19:49

Slatekit begon aan zijn oor te trekken, en lachend schudde hij zijn kopje. Plagend gaf hij een lik over haar neus, en grinnikte zacht terwijl hij het trekken op een manier probeerde te stoppen. Hij ging echt niet verlieten van een poes! Dawnkit zag in zijn ooghoek een poes de Nursery binnen komen, maar hij herkende haar niet. Hij had haar immers nognooit ontmoet. Hij begon haar niet echt te 'negeren', maar meer 'geen aandacht geven van anders wint Slate en ik ken je toch niet dus wat'. Hij richtte zijn aandacht terug op de kitten, en gaf haar opnieuw een lichte por, ook al was het maar om boven haar te staan, en dan haar te verslaan.

+ Ofc ^-^
Terug naar boven Ga naar beneden
Slatefur
StarClan
{Slatekit} And I don't want the world to see me DPKsfdL
Babs
2730
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 46 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Slatefur
BerichtOnderwerp: Re: {Slatekit} And I don't want the world to see me   {Slatekit} And I don't want the world to see me Icon_minitimema 30 jun 2014 - 1:17


Plotseling raspte een natte kittentong over haar neus en meteen liet Slatekit het oor los wat ze geclaimed had. "Iiiieeeuwl," bracht ze uit met een verontwaardigde maar ook ongelukkige piep, maar dat sloeg al snel weg om naar speelsheid van haar kant. Ze zou die grijze kitten eens leren! Maar een kat verscheen ineens binnen en het leidde Slatekit, in tegenstelling tot haar tegenstander, wel degelijk af. Ze draaide haar kopje om om nieuwsgierig naar de apprentice te kijken, alleen maar om een geschrokken piep los te laten toen ze weer gepord werd. Ze sprong lichtjes naar achter om verdere porren te ontwijken, meteen op de verdediging gezet.

{Wees welkom;D}

Terug naar boven Ga naar beneden
.Wolfpaw
Member
{Slatekit} And I don't want the world to see me DPKsfdL
<Lilith>
401
Actief

CAT'S PROFILE
Age: »12 moons
Gender:
Rank:
.Wolfpaw
BerichtOnderwerp: Re: {Slatekit} And I don't want the world to see me   {Slatekit} And I don't want the world to see me Icon_minitimema 30 jun 2014 - 9:39


Ze zag hoe de kittens haar eventjes bekeken maar al snel terug in hun spel zaten. Wolfpaw was niet van plan om ze te storen, daar was het veel te schattig voor. Terwijl haar staart geamuseerd heen en weer zwaaide ging ze zitten. Slatekit sprong naar achteren waardoor Wolf een beetje naar achteren moest schuiven. Ze gromde zachtjes, maar het was niet boos bedoeld.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dawntear
Member
{Slatekit} And I don't want the world to see me DPKsfdL
Ez
1355
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons
Gender:
Rank:
Dawntear
BerichtOnderwerp: Re: {Slatekit} And I don't want the world to see me   {Slatekit} And I don't want the world to see me Icon_minitimema 30 jun 2014 - 13:02

De kitten piepte verontwaardig, en even vouwde Dawn zijn oren tegen zijn hoofdje. Even ging hij terug recht zitten, terwijl Slate naar de poes keek die binnen was gekomen. Na een piep van haar sprong ze achteruit, waardoor Dawnkit een grommend geluid van de wittige kats kant hoorde. Geschrokken hiel hij halt, met zijn rechterpootje nog in de lucht, waarmee hij van plan was Slate 'aan te vallen', en keek de poes met een dubbek gevoel aan. Was ze boos? Even liep hij naar de poes toe, en piepte "Hallo!", maar richtte daarna snel zijn aandacht weer op Slatekit. Zou zij ook een 'aanval' wagen, of zou hij daar wel op wachten?
Terug naar boven Ga naar beneden
Slatefur
StarClan
{Slatekit} And I don't want the world to see me DPKsfdL
Babs
2730
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 46 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Slatefur
BerichtOnderwerp: Re: {Slatekit} And I don't want the world to see me   {Slatekit} And I don't want the world to see me Icon_minitimema 30 jun 2014 - 16:17

{Slatekit} And I don't want the world to see me V9y2R1j
Slatekit was achteruit gesprongen om de aanvallen van Dawnkit te ontwijken. Dat was wat elke kat zou doen toch? Vanaf daar zou ze wel weer een nieuw 'aanvalsplan' opzetten. Ze werd echter compleet uit haar concentratie en spel gegooid toen ze achter haar gegrom hoorde. Met een geschrokken piep maakte ze een klein sprongetje en maakte ze dat ze weg kwam. Glijdend van de haast kwam ze achter Dawnkit tot stilstand en wierp ze een wat voorzichtige blik op de apprentice waan wie ze voorheen niet zo heel erg veel aandacht had besteed.
Terug naar boven Ga naar beneden
.Wolfpaw
Member
{Slatekit} And I don't want the world to see me DPKsfdL
<Lilith>
401
Actief

CAT'S PROFILE
Age: »12 moons
Gender:
Rank:
.Wolfpaw
BerichtOnderwerp: Re: {Slatekit} And I don't want the world to see me   {Slatekit} And I don't want the world to see me Icon_minitimedi 1 jul 2014 - 8:38


Het was dom geweest van haar om te grommen, want de twee kittens keken allebei geschrokken. Dawnkit was echter meer met zijn spel bezig. "Hallo!" Wolfpaw keek van Slatekit naar Dawnkit. Ze zuchtte. "Ik bedoelde het niet boos hoor.", miauwde ze zachtjes. Een glimlach kwam op haar gezicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dawntear
Member
{Slatekit} And I don't want the world to see me DPKsfdL
Ez
1355
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons
Gender:
Rank:
Dawntear
BerichtOnderwerp: Re: {Slatekit} And I don't want the world to see me   {Slatekit} And I don't want the world to see me Icon_minitimevr 4 jul 2014 - 13:34

De poes voor hem glimlachte nu wel, maar hij keek haar nog steeds met een dubbel gevoel aan. Slatekit stond nu achter hem, en het rare gevoel dat hij hier als een 'muur' tussen de witte poes en de grijze kitten instond, beviel hem niet helemaal. Toch bleef hij mooi staan, en keek naar de Apprentice. "Nee?" Het klonk zowel vragend als sarcastisch als benieuwd. Lanzaam zette hij een paar stappen naar voren, waardoor hij korter bij de poes kwam.

+Laat, ik had niet door dat ik kon posten >-<
Terug naar boven Ga naar beneden
Slatefur
StarClan
{Slatekit} And I don't want the world to see me DPKsfdL
Babs
2730
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 46 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Slatefur
BerichtOnderwerp: Re: {Slatekit} And I don't want the world to see me   {Slatekit} And I don't want the world to see me Icon_minitimeza 5 jul 2014 - 16:04


De apprentice leek zich te willen verontschuldigen, maar Slatekit voelde zich toch nog steeds licht geschrokken. "Ik bedoelde het niet boos hoor," miauwde de apprentice, waarvan Slatekit eigenlijk nog niet eens wist hoe ze heette. Dawnkit leek er ook niet helemaal gerust op. Mooi, dan voelde zij zich ook niet zo'n aansteller. "Klonk boos.." murmelde Slatekit op nog een licht geschrokken toon.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: {Slatekit} And I don't want the world to see me   {Slatekit} And I don't want the world to see me Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
{Slatekit} And I don't want the world to see me
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp :: Nursery-
Ga naar: