I need foster parents [≋S≋e≋a≋r≋c≋h≋]

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
'Wolfkit
Member
 I need foster parents [≋S≋e≋a≋r≋c≋h≋] DPKsfdL
Le AA(Amy)
32
Actief

CAT'S PROFILE
'Wolfkit
BerichtOnderwerp: I need foster parents [≋S≋e≋a≋r≋c≋h≋]    I need foster parents [≋S≋e≋a≋r≋c≋h≋] Icon_minitimezo 15 jun 2014 - 17:57

Ik zoek voor Wolfkit pleegouders,liefst vooral een moeder. Wolf zit in nog geen Clan dus je kan je met gemak aanmelden. Over haar uiterlijk ben ik ook niet zeker maar ik denk dat ze ofwel ros ofwel zwart gaat worden. Er komt nog een voorstel topic voor haar en veel heb ik nog niet voor haar bedacht,behalve dat ze niet al te braaf is en nogal vaak bijt c:

Ik hoop dat er veel interesse zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightfur
Member
<Zoé,met een streepje op de e>
344
Actief

CAT'S PROFILE
Lightfur
BerichtOnderwerp: Re: I need foster parents [≋S≋e≋a≋r≋c≋h≋]    I need foster parents [≋S≋e≋a≋r≋c≋h≋] Icon_minitimezo 15 jun 2014 - 18:08

Ik ben misschien wel geïnteresseerd.Ik kom van de Thunderclan.
Foxflare
Member
Lore
92
Actief

CAT'S PROFILE
Foxflare
BerichtOnderwerp: Re: I need foster parents [≋S≋e≋a≋r≋c≋h≋]    I need foster parents [≋S≋e≋a≋r≋c≋h≋] Icon_minitimezo 15 jun 2014 - 18:13

Ik heb nog Dewdrop van Riverclan?
Whitepaw.,
Member
 I need foster parents [≋S≋e≋a≋r≋c≋h≋] OuyEXxt
James
205
Actief
"We would say anything just to hear what we want. Right or wrong. Then we lie to be forgiven. We would sell anything just to buy who we're not. Any cost. Oh, we kill our way to heaven."

CAT'S PROFILE
Rank:
Whitepaw.,
BerichtOnderwerp: Re: I need foster parents [≋S≋e≋a≋r≋c≋h≋]    I need foster parents [≋S≋e≋a≋r≋c≋h≋] Icon_minitimezo 15 jun 2014 - 18:20

Whitekit is afgestoten door zijn ouders omdat hij te klein was en niet sterk genoeg.
Misschien dat ze samen kunnen worden opgenomen door een Queen en dus als broer & zus door het leven gaan? :3

White zit wel in Shadowclan xD
'Wolfkit
Member
Le AA(Amy)
32
Actief

CAT'S PROFILE
'Wolfkit
BerichtOnderwerp: Re: I need foster parents [≋S≋e≋a≋r≋c≋h≋]    I need foster parents [≋S≋e≋a≋r≋c≋h≋] Icon_minitimezo 15 jun 2014 - 18:22

@Whitekit,ik vind het goed,maar Wolf is wel een rosse kitten c:
Whitepaw.,
Member
 I need foster parents [≋S≋e≋a≋r≋c≋h≋] OuyEXxt
James
205
Actief
"We would say anything just to hear what we want. Right or wrong. Then we lie to be forgiven. We would sell anything just to buy who we're not. Any cost. Oh, we kill our way to heaven."

CAT'S PROFILE
Rank:
Whitepaw.,
BerichtOnderwerp: Re: I need foster parents [≋S≋e≋a≋r≋c≋h≋]    I need foster parents [≋S≋e≋a≋r≋c≋h≋] Icon_minitimezo 15 jun 2014 - 18:23

They don't share a bloodline, dus het maakt niet zo veel uit xD
'Wolfkit
Member
Le AA(Amy)
32
Actief

CAT'S PROFILE
'Wolfkit
BerichtOnderwerp: Re: I need foster parents [≋S≋e≋a≋r≋c≋h≋]    I need foster parents [≋S≋e≋a≋r≋c≋h≋] Icon_minitimezo 15 jun 2014 - 18:45

Okay c:

Dus voor diegene die het nog niet doorhebben, we zoeken ShadowClan pleegouders c:
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: I need foster parents [≋S≋e≋a≋r≋c≋h≋]    I need foster parents [≋S≋e≋a≋r≋c≋h≋] Icon_minitime

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: