|
|
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 15 jun 2014 - 1:39 | |
| Gaaf! Klinkt in ieder geval al erg leuk :') Watvoor beroepen kan je daar precies mee gaan/willen doen? |
|
| |
Assie & Lilith >3 252 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 15 jun 2014 - 1:43 | |
| k' Wil slapen maar ben echt nie moe :c |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 15 jun 2014 - 1:43 | |
| Onderzoeker, therapeut, personeelsmanager, ontwikkelaar van lesmaterialen... Redelijk wat dingen. ^^ Ik denk daar nog niet zo heel erg veel over na, omdat ik nog niet precies weet welke kant ik op wil. Wat ik nu weet is dat ik de studie heel erg interessant vind. :3
Assie@ Same xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 15 jun 2014 - 1:47 | |
| Klinkt als een toekomst Babs ;D
Assie & Babs, tegenovergestelde... Maar ik heb bijgepost met Tall, dus ik mag op de topic-zoek-topics reageren :') |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 15 jun 2014 - 1:49 | |
| Meh ik voel me juist zo schuldig dat ik iedereen topics beloof en doe, en nog amper reageer :c Stomme school stomme aankomende examens |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 15 jun 2014 - 2:00 | |
| Ik ga slapen ^^
Assie, don't feel bad! School is -grof gezegd- 10x zo belangrijk!! |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 15 jun 2014 - 2:16 | |
| Slaaps ^^
I know. Het zijn enkel mn klasgenoten die tegen steken. Kleine mrmls die het zijn
Uh ben nog steeds nie moe :c |
|
| |
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 15 jun 2014 - 8:31 | |
| |
|
| |
Isa 831 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 15 jun 2014 - 8:55 | |
| |
|
| |
Daan 1072 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 15 jun 2014 - 8:56 | |
| Goodmorning! Today is a very nice day! Soft x Rush and Polar x Bright :'D Als die both bekend zijn ga ik Leafstorm's kittens bekend maken. KITTENBOOM |
|
| |
Isa 831 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 15 jun 2014 - 8:58 | |
| - Ivykit. schreef:
- Goodmorning! Today is a very nice day! Soft x Rush and Polar x Bright :'D Als die both bekend zijn ga ik Leafstorm's kittens bekend maken.
KITTENBOOM Jaaa, vandaag kiezen! <'3 Waarschijnlijk komen wij om iets van 5 uur met de uitslag, aangezien ik sowieso pas om 4.30 thuis ben. Hopelijk heeft Dieuw dan ook tijd xD |
|
| |
Daan 41 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 15 jun 2014 - 9:00 | |
| - Softvoice schreef:
- Ivykit. schreef:
- Goodmorning! Today is a very nice day! Soft x Rush and Polar x Bright :'D Als die both bekend zijn ga ik Leafstorm's kittens bekend maken.
KITTENBOOM Jaaa, vandaag kiezen! <'3 Waarschijnlijk komen wij om iets van 5 uur met de uitslag, aangezien ik sowieso pas om 4.30 thuis ben. Hopelijk heeft Dieuw dan ook tijd xD Let's hoop so <3 Ik kan gewoon niet wachten xp Well, Winterhowl onder 't stof vandaan gehaald. |
|
| |
Dieuw~ 386 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 15 jun 2014 - 9:00 | |
| Goedemorgen ^,^
@Daan; Precies, KITTEHBOOM x'D
@Isa; Ik ben wss gewoon de hele tijd thuis, leren --" Maar om 5 uur en ik er denk ik wel ;3 |
|
| |
Isa 831 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 15 jun 2014 - 9:02 | |
| Dieuw// Zodra ik thuis ben (rond 4.45 ofzo) ga ik je op Skype stalken >D Zorg dat je er dan bent! xD |
|
| |
Daan 41 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 15 jun 2014 - 9:04 | |
| Ya are making me crazeh x'D |
|
| |
Dieuw~ 386 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 15 jun 2014 - 9:04 | |
| - Softvoice schreef:
- Dieuw//
Zodra ik thuis ben (rond 4.45 ofzo) ga ik je op Skype stalken >D Zorg dat je er dan bent! xD Begrepen, sir! x'D @Daan; >3 |
|
| |
Isa 831 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 15 jun 2014 - 9:10 | |
| Ghehe >3
Maar het wordt nog moeilijk, aangezien we het op 3 wilde houden. Waarschijnlijk worden het er alsnog 5 a 6. Waarom moesten jullie ook allemaal zulke goede aanmeldingen maken? 0.o |
|
| |
Dieuw~ 386 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 15 jun 2014 - 9:14 | |
| - Softvoice schreef:
- Ghehe >3
Maar het wordt nog moeilijk, aangezien we het op 3 wilde houden. Waarschijnlijk worden het er alsnog 5 a 6. Waarom moesten jullie ook allemaal zulke goede aanmeldingen maken? 0.o Idd >< Maar het gaat denk ik nog wel even duren voordat ze geboren worden, aangezien ik tot 25 Juni niet mag posten van mezelf en daar geen tijd voor heb, vanwege toetsweek *wijst naar os* Nja, ik ga maar weer eens leren.. |
|
| |
Isa 831 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 15 jun 2014 - 9:16 | |
| - Cherrypaw. schreef:
- Softvoice schreef:
- Ghehe >3
Maar het wordt nog moeilijk, aangezien we het op 3 wilde houden. Waarschijnlijk worden het er alsnog 5 a 6. Waarom moesten jullie ook allemaal zulke goede aanmeldingen maken? 0.o Idd >< Maar het gaat denk ik nog wel even duren voordat ze geboren worden, aangezien ik tot 25 Juni niet mag posten van mezelf en daar geen tijd voor heb, vanwege toetsweek *wijst naar os* Nja, ik ga maar weer eens leren.. Ja, alleen het probleem is dat ik tot en met de 27ste proefwerkweek heb... Ach, we hebben het er nog wel over xD |
|
| |
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 15 jun 2014 - 9:40 | |
| @Daan, Winterhowl heeft een mooi setje <3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |