|
|
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 15 jun 2014 - 23:43 | |
| Chill! Genieten van een vrije maandag basically ^^ Enige meisje zijn is soms zelfs beter, vooral als je gewn heerlijk goed gezelschap hebt. *jealous* ik zal morgen gewn naar school moeten xD
Esmee, you never know >3 |
|
| |
Damien 524 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 15 jun 2014 - 23:44 | |
| Ik dacht: laat ik korte postjes doen dan kan ik meerdere topics doen. Well, dat faalt. 1 te lange post heeft mn arm al lam gelegd ;3
Well; ik ben nog ff app'en. Als iem me nodig heeft, niet nodig om te roepen ^^ ik ben over 10 min. Weer terug ;p
Bye bo :c |
|
| |
James 205 Actief "We would say anything just to hear what we want. Right or wrong. Then we lie to be forgiven. We would sell anything just to buy who we're not. Any cost. Oh, we kill our way to heaven."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 15 jun 2014 - 23:45 | |
| Ik ben gewend aan jongensgezelschap =w= Ga al mijn hele leven alleen maar met jongens om xD Minder drama, aye? :')
Na, have fun & good luck op school, ik ga in bed liggen en dan zie ik wel weer verder x'D Cheerio peepz~ |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 15 jun 2014 - 23:50 | |
| Bye Assie ^^
Q, net als in de aanmelding >3 als Ice gekozen wordt moeten zij en Tall/Hail een topic, ik kan me wel in haar vinden :')
Slaapwel en veel plezier met the guys morgen ^^ doe ze de groeten ;D |
|
| |
Babs 2730 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 15 jun 2014 - 23:50 | |
| Byebye Bo! Byebye Assie!
Miss dat ik nog een stel topics opengooi voor Slate.. |
|
| |
Pete Goez 4113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 15 jun 2014 - 23:52 | |
| Opblijven voor wk wedstrijd, zo'n slechte gewoontje :X zeker als je nog gewoon leuk drie weken school hebt xD stom argentinie ook D< |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 15 jun 2014 - 23:53 | |
| Soof, please houd me op de hoogte, speelt Messi?
Babs, pas maar op, straks zit je weer met Tall opgescheept (a) |
|
| |
Pete Goez 4113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 15 jun 2014 - 23:54 | |
| - Tallpaw schreef:
- Soof, please houd me op de hoogte, speelt Messi?
Babs, pas maar op, straks zit je weer met Tall opgescheept (a) Jup, hij is zelfs aanvoerder :'D Ik denk dat Slate later wel Tall's oor omnomnomt (; *poket Slate's partnertekstje* |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 15 jun 2014 - 23:56 | |
| - Ashdrizzle schreef:
- Tallpaw schreef:
Babs, pas maar op, straks zit je weer met Tall opgescheept (a) Jup, hij is zelfs aanvoerder :'D
Ik denk dat Slate later wel Tall's oor omnomnomt (; *poket Slate's partnertekstje* Nice! Hoe lang is t al bezig? Tegen wie? Hoeveel staat het? Hell No D: Tall heeft nog geen death wish! |
|
| |
Damien 524 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 15 jun 2014 - 23:56 | |
| Ik groei ook al mn hele leven zowat op tussen de jongens. Maar uit minder goeie ervaringen heb ik het niet meer zo op hen omdat 1: ik werd letterlijk de school uitgepest door een homo(niets op tegen maar het is dus de waarheid die ik zeg) 2: jongens zijn ruw/hard: altijd vechten en blabla waar ik dus heel vaak het slachtoffer vanword omdat ik niet op tijd verplaats of zo, en 3: het zijn roddeltante's. Althans, mn klasgenoten nu waar ik al 2 jaar mee zit. Maar toch blijf ik nog optrekken met jongens omdat de meisjes bang voor me zijn of me niet accepteren omdat ik boxershorts voor jongens draag en mannen deo gebruik.. En zij roddelen nog meer dan de jongens ;p
Ooh guys, ik mag van mn ouders sms'jes sturen naar het buitenland. Dus als jullie mn nr. Willen; pb me even Ik ben nog wa app'en |
|
| |
Pete Goez 4113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 jun 2014 - 0:00 | |
| - Tallpaw schreef:
- Ashdrizzle schreef:
- Tallpaw schreef:
Babs, pas maar op, straks zit je weer met Tall opgescheept (a) Jup, hij is zelfs aanvoerder :'D
Ik denk dat Slate later wel Tall's oor omnomnomt (; *poket Slate's partnertekstje* Nice! Hoe lang is t al bezig? Tegen wie? Hoeveel staat het?
Hell No D: Tall heeft nog geen death wish! Gaat nu beginnen, tegen Bosnië & ik neem aan 0-0 haha xD Messie addicted? D: @Assie;; Meisjes uit mijn klas gebruiken ook mannendeo omdat ze dat lekkerder vinden ruiken, dus ik hoop niet dat t daar ook om gaat :C Maar wel vervelend zeg :// |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 jun 2014 - 0:03 | |
| - Ashdrizzle schreef:
- Tallpaw schreef:
- Ashdrizzle schreef:
- Tallpaw schreef:
Ik denk dat Slate later wel Tall's oor omnomnomt (; *poket Slate's partnertekstje* Nice! Hoe lang is t al bezig? Tegen wie? Hoeveel staat het?
Hell No D: Tall heeft nog geen death wish! Gaat nu beginnen, tegen Bosnië & ik neem aan 0-0 haha xD Messie addicted? D:
@Assie;; Meisjes uit mijn klas gebruiken ook mannendeo omdat ze dat lekkerder vinden ruiken, dus ik hoop niet dat t daar ook om gaat :C Maar wel vervelend zeg :// Messi forever!! Hij is echt heel gaaf!! Zijn kind ook trouwens x Asiie, wat een weirdo's! Jij bent wss echt tienduizend keer zo gaaf + awesome dat je nu naar ons kunt sms'en! Heb je Wapp, ja toch? |
|
| |
Babs 2730 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 jun 2014 - 0:05 | |
| Soof@ Heck no D: Alsof Slate ooit die duivel leuk gaat vinden, pfuh. xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 jun 2014 - 0:06 | |
| - Slatekit schreef:
- Soof@ Heck no D: Alsof Slate ooit die duivel leuk gaat vinden, pfuh. xD
Wacht ff, als Tall een duivel is wat is Slate dan wel niet? Oorzaak van de zondeval?! |
|
| |
Pete Goez 4113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 jun 2014 - 0:07 | |
| Slate kan de duivel niet zijn, want Ashie is een engeltje :'D
@Ems;; Noes, dat kindje is echt eng ;___; |
|
| |
Babs 2730 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 jun 2014 - 0:08 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 jun 2014 - 0:09 | |
| - Ashdrizzle schreef:
- Slate kan de duivel niet zijn, want Ashie is een engeltje :'D
@Ems;; Noes, dat kindje is echt eng ;___; Ash is depressief omdat z'n kind een duivel is (a) True Story ^^ Dat kindje is awesome! |
|
| |
Babs 2730 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 jun 2014 - 0:11 | |
| Ik had overigens eerst demoon staan ipv duivel. Het is een lichte verbetering?(A) |
|
| |
Pete Goez 4113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 jun 2014 - 0:12 | |
| Maar tegen Ashie doet Slate heel lief. Volgens mij zit Tall fout hoor D: Slechte opvoed-- niets :3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 jun 2014 - 0:19 | |
| Babs, yeah, I'm okay with that ^^ maar alleen omdat 'Demons' zo'n goed liedje is ;D (En misschien is Tall indd een little demon (a)
Soof, close close close xD Tegen Ash doet ze lief omdat ze weet dat Ash Tall straf kan geven >3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|