|
|
Liese 480
| |
| Onderwerp: Re: Fototopic van de spelers di 30 apr 2013 - 12:30 | |
| The first time... Nu zullen jullie mij ook eens zien... - Spoiler:
(In het kippenhok)
- Spoiler:
(Ik met de pony van m'n kleine zusje, Teuntje)
- Spoiler:
(Ik met mijn pony, Cheyenne)
- Spoiler:
(Just me...)
Nu heb ik een vraagje voor jullie; Zou ik mijn haar korter laten knippen? Of zou ik het lang laten zoals nu? Of zou ik wat anders doen met m'n haar...? Sexy peepz! Juul@ I REALLY like your hair! |
|
| |
x 889
| |
| Onderwerp: Re: Fototopic van de spelers di 30 apr 2013 - 12:36 | |
| - La me x WARRING UGLY >,<:
Mijn haar lijkt nu zo klein maar dat komt omdat ie Van achter nog doorloopt (Ik krijg nog lokken en dan stuur ik ook nog een fototje) En ja kamer van mijn zussie xd
|
|
| |
giro555 1285 Actief "Uncertainty is the most stressful thing."
| |
| Onderwerp: Re: Fototopic van de spelers di 30 apr 2013 - 12:39 | |
| @Chris WHY DON'T YA SHOW YA BEAUTIFUL SMILE
@Liese ik heb jou eerder gezien gee-hee your beautiful &nd yes haar korter because SHORT HAIR DUDE |
|
| |
x 889
| |
| Onderwerp: Re: Fototopic van de spelers di 30 apr 2013 - 12:44 | |
| - SMILE FOR IROX:
HONDJE= VLEKKY <33 I know schuin sowry xD
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Fototopic van de spelers di 30 apr 2013 - 13:06 | |
| |
|
| |
94 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Fototopic van de spelers di 30 apr 2013 - 13:14 | |
| - Futurekit schreef:
- @Chris WHY DON'T YA SHOW YA BEAUTIFUL SMILE
@Liese ik heb jou eerder gezien gee-hee your beautiful &nd yes haar korter because SHORT HAIR DUDE Ja, voor die foto te bewerken hé c: En thanks Lang haar zit trouwens in de familie xD Mijn kleine zus heeft lang haar, mijn grotere broer van 15 heeft zelfs lang haar, mijn moeder had lang haar maar heeft ze laten knippen omdat het kapot was gespleten etc. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Fototopic van de spelers di 30 apr 2013 - 13:22 | |
| WIJ OOK BUT I CUTTED IT BECAUSE IDUNNO |
|
| |
Aurora Borealis 987 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Fototopic van de spelers di 30 apr 2013 - 17:21 | |
| wat je moet doen is ook ineens wat nieuws is je haar gewoon doneren aan KiKa ofzo help je kindjes met Kanker heel erg mee! Ga ik in augustus ook weet laten doen. Gewoon naar de kapper hallo ik wil mijn haar kort en doneren aan het Kinder Kanker fonds |
|
| |
Liese 480
| |
| Onderwerp: Re: Fototopic van de spelers di 30 apr 2013 - 18:11 | |
| - ~Northernkit schreef:
- wat je moet doen is ook ineens wat nieuws is je haar gewoon doneren aan KiKa ofzo help je kindjes met Kanker heel erg mee! Ga ik in augustus ook weet laten doen. Gewoon naar de kapper hallo ik wil mijn haar kort en doneren aan het Kinder Kanker fonds
Tja, 't is alleen, ik heb nog nooit kort haar gehad sinds jaren... Dat zou dus écht wel een verandering zijn... |
|
| |
Rainbowlicious ~ 260
| |
| Onderwerp: Re: Fototopic van de spelers wo 1 mei 2013 - 9:30 | |
| De kindjes met kanker zullen er wel heel blij mee zijn, en jou haar groeit tenminste nog aan! (: |
|
| |
Liese 480
| |
| Onderwerp: Re: Fototopic van de spelers wo 1 mei 2013 - 9:33 | |
| - Twilightsparkle schreef:
- De kindjes met kanker zullen er wel heel blij mee zijn, en jou haar groeit tenminste nog aan! (:
Tja, dat is wel waar... Er is een tijdje gedacht dat ik een hersentumor had, nog niet zo lang geleden. De meeste sterven daar van na een korte tijd ;'c Dat was wel even eng hoor...! Oké, nu ga ik even stoppen alles hier vol te spammen xD |
|
| |
Esmee 117 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Fototopic van de spelers wo 1 mei 2013 - 17:04 | |
| Little picture update~ - Crazy meh:
Opgestoken haar <'3 Vorig jaar op vakantie in Schotland. Links is mijn broer, rechts ben ik Weer in Schotland, lijk hier nogal...jong. En nee ik ben niet zulke goede maatjes met mijn broer zoals het hier lijkt. Ik moest zo gaan staan xD
- Mijn katten:
Willy, is nu 2 jaar Weer Willy. Hij was in de bloembak van m'n moeder gaan zitten xD Andere kat Karel, hij wordt 9 Mei 10 jaar. Nee, hij is niet zo'n knorrepot zoals hij hier lijkt xD
|
|
| |
Lyra Malik ♥♫ 387 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Fototopic van de spelers do 2 mei 2013 - 22:33 | |
| Laten we het er maar gewoon op houden dat ik verschrikkelijk gestoord doe op foto's x3
- Spoiler:
|
|
| |
Maaike 1518 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Fototopic van de spelers vr 3 mei 2013 - 16:34 | |
| Wazoula en ik op de dam tijdens koninginnendag. - Spoiler:
|
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Fototopic van de spelers vr 3 mei 2013 - 16:46 | |
| Kom ik ook nog even de ketting showen die ik van de geweldige dame boven mij heb gehad <333 - Spoiler:
|
|
| |
TessaLyra 447 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Fototopic van de spelers zo 5 mei 2013 - 11:21 | |
| - Twilightsparkle schreef:
- De kindjes met kanker zullen er wel heel blij mee zijn, en jou haar groeit tenminste nog aan! (:
hun haar groetit uit eindelijk nog aan maar duurt heel lang |
|
| |
тαzz ♥ 332 Afwezig
| |
| |
| |
Viktor 1058 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Fototopic van de spelers zo 5 mei 2013 - 19:31 | |
| - Spoiler:
Beide in Londen getrokken <3 het meisje met haar gele jas, is hier op wc Furkit (inactief) maar op ssa is ze wel actief als Roakes (; |
|
| |
Cato ^^ 2662 Actief
| |
| |
| |
Esmee 1926 Actief One by one they slipped and fell into the deep. Now all that's left for me is grief.
| |
| Onderwerp: Re: Fototopic van de spelers zo 5 mei 2013 - 20:41 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Fototopic van de spelers | |
| |
|
| |
|