|
|
Amy 92
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 13 jun 2014 - 23:10 | |
| - Burningflight schreef:
- Pearpaw schreef:
- @Sara, maar die Spanjaarden de Nederlanders ook x'D
Anyway, I am happy now <3 Ja idd maar ik heb eigenlijk niet heel de match gezien^^" Er zaten echt wat gemene tussen :'D Well, ik ga nog eventjes een beetje posten :3 |
|
| |
Sara 132 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 13 jun 2014 - 23:10 | |
| Ik ga ook maar eens posten^^ |
|
| |
Evelynnetje (: 1324 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 13 jun 2014 - 23:11 | |
| En morgen worden de kittens van Bright x Polar gekozen... En dan kan ik d'r natuurlijk niet bij zijn... |
|
| |
Herrrrrrrr 584 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 13 jun 2014 - 23:14 | |
| Proficiat Nederland :'D Hopelijk doen we het met de Belgen ook zo goed :3 |
|
| |
Sara 132 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 13 jun 2014 - 23:15 | |
| - Glacierfall schreef:
- Proficiat Nederland :'D
Hopelijk doen we het met de Belgen ook zo goed :3 Ja ik hoop het ook maar ik denk niet dat België ook 5 keer kan scorenXD |
|
| |
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D) 2034 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 13 jun 2014 - 23:17 | |
| Neen belgië mag nie winnen. At least, ik gun hen 1 overwinning, maar ik wil hen echt niet hebben winnen. Duitsland, nederland of brazil verdienen het om te winnen |
|
| |
Sara 132 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 13 jun 2014 - 23:19 | |
| - Slenderpaw schreef:
- Neen belgië mag nie winnen.
At least, ik gun hen 1 overwinning, maar ik wil hen echt niet hebben winnen. Duitsland, nederland of brazil verdienen het om te winnen Ja ik wil eigenlijk ook niet dat België wint en ik ben er ook vrij zeker van dat dat niet zal gebeurenXD |
|
| |
Dieuw~ 386 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 13 jun 2014 - 23:19 | |
| OMG OMG OMG OMG OMG HET IS HIER ECHT HELEMAAL ONTPLOFT x'DDD
Maar serieus, we ontploften echt bij elke goal hiero. Ik en nog wat buurtkinderen zijn uiteindelijk met onze kleren aan van de brug gesprongen :'DD Echt geweldig <3333 Ik ben zo troooooots <333 |
|
| |
Evelynnetje (: 1324 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 13 jun 2014 - 23:21 | |
| Dieuwww dat wil ik oook!! Ik heb echt behoefte aan een duik nu ): |
|
| |
»Quinty« 1016 Actief I've never been good enough
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 13 jun 2014 - 23:21 | |
| .... Still a soccer hater here :'D
My opinion about football? THEY GET WAY TOO MUCH MONEY FOR RUNNING BEHIND A FREAKING BALL AND SHOOTING IT IN A NET!
|
|
| |
Denise 842 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 13 jun 2014 - 23:23 | |
| - Nightspark schreef:
- .... Still a soccer hater here :'D
My opinion about football? THEY GET WAY TOO MUCH MONEY FOR RUNNING BEHIND A FREAKING BALL AND SHOOTING IT IN A NET!
Eigenlijk 1+ voor mij :'D |
|
| |
Sara 132 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 13 jun 2014 - 23:24 | |
| - Nightspark schreef:
Ja vind ik ook^^ Ik heb ook wel een hekel aan voetbal maar ik heb voor een keer is gekeken en ben zowat in slaap gevallenXD Het is wel best grappig om al die voetballers te zien struikelen om de minuutXD |
|
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 13 jun 2014 - 23:40 | |
| - Nightspark schreef:
So true xD Daarnet was er zo'n soort van review achter de wedstrijd, ze begonnen bijna te vechtende, de enigste reden waarom ik bleef kijken xD |
|
| |
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D) 2034 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 13 jun 2014 - 23:43 | |
| Bo;; Vandalist! Gewoon omdat er gevochten word ;p
Uh ik denk dat ik ga afsluiten Morgen vroeg uit voor een stage plaats en om textiel verf gaan.. |
|
| |
Esmee 1926 Actief One by one they slipped and fell into the deep. Now all that's left for me is grief.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 13 jun 2014 - 23:47 | |
| Btches 5-1 x)) We're totally awesome |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 13 jun 2014 - 23:50 | |
| (Ik dacht dat er een voetbal topic was aangemaakt?(A))
I'm kinda in shock. Iemand heeft net 600 points gedoneerd voor iets waaraan ik, Linn en Maaike bezig ben voor virtuele stuff. x'D Dat vind ik echt awesome en shocking tegelijkertijd. |
|
| |
Esmee 1926 Actief One by one they slipped and fell into the deep. Now all that's left for me is grief.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 13 jun 2014 - 23:56 | |
| Ja maar ik ga niet helemaal naar dat topic om iets nutteloos te zeggen... Najaa hallo |
|
| |
Dieuw~ 386 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 jun 2014 - 0:05 | |
| |
|
| |
Sara 131 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 jun 2014 - 0:06 | |
| Zo ik heb gepost nu moet ik nog 1 keer posten maar dat doe ik morgen weel^^ Nu ga ik slapen. Slaapwel iedereen en tot morgen:D |
|
| |
»Quinty« 1016 Actief I've never been good enough
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 jun 2014 - 0:10 | |
| @Esmee; Het is minder nutteloos om het in een speciaal bestemd topic te plaatsen, dan in het AOT hoor Gezien dat topic, kunnen we dit nu als spam zien :"D |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|