|
|
Amy :3 83 Actief
| CAT'S PROFILEAge: I don't think I will answer this question because I'm 28 moons old... Oops, said it!Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 11 jun 2014 - 22:14 | |
| @As: Ooowh Nieuwe ava en os, thanks to Q (((: |
|
| |
Herrrrrrrr 584 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 11 jun 2014 - 22:16 | |
| Ik ga maar is slapen :3 Slaapwel allemaal! rotEngelsevoc |
|
| |
A friend in the dark ♥ 252 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 11 jun 2014 - 22:17 | |
| Gen, ja maar wij moesten spreekbeurten doen en verschillende producten voorstellen. Zoals Sake, bier, bietsuiker, noem maar op. Nu moeten we alle stoffen kennen en alle chemische reacties die er plaatsvinden en hoe het wordt gemaakt enzo. Jep, biotechniek is ingewikkeld xD |
|
| |
Ez 658 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 11 jun 2014 - 22:19 | |
| Slaapse Her ;D
Wellll .. Ik mort na de examens echt Demons leren op de guitaar ^~^ |
|
| |
| CAT'S PROFILEAge: I don't think I will answer this question because I'm 28 moons old... Oops, said it!Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 11 jun 2014 - 22:20 | |
| - Snakebites schreef:
- Slaapse Her ;D
Wellll .. Ik mort na de examens echt Demons leren op de guitaar ^~^ Omgzeez, ik ook. Ik ben bezig met Do better *zonnebril + duckface* |
|
| |
18 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 11 jun 2014 - 22:21 | |
| - Lakepaw schreef:
- Gen, ja maar wij moesten spreekbeurten doen en verschillende producten voorstellen. Zoals Sake, bier, bietsuiker, noem maar op. Nu moeten we alle stoffen kennen en alle chemische reacties die er plaatsvinden en hoe het wordt gemaakt enzo. Jep, biotechniek is ingewikkeld xD
Ik kan je wel vertellen dat sake echt de lekkerste prut is die ik ooit heb gedronken! uvu |
|
| |
Ez 658 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 11 jun 2014 - 22:22 | |
| - Mistyrose schreef:
- Snakebites schreef:
- Slaapse Her ;D
Wellll .. Ik mort na de examens echt Demons leren op de guitaar ^~^ Omgzeez, ik ook. Ik ben bezig met Do better *zonnebril + duckface* Heb echt geen idee wat Do better is, maar good xD Ik kan geen een volledig lied spelen. Maar okay, ik speel ook nog maar twee manen ;s - Danzij WaC tel ik in het 'echte leven' nu ook in manen >< - |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 11 jun 2014 - 22:24 | |
| - Snakebites schreef:
- Mistyrose schreef:
- Snakebites schreef:
- Slaapse Her ;D
Wellll .. Ik mort na de examens echt Demons leren op de guitaar ^~^ Omgzeez, ik ook. Ik ben bezig met Do better *zonnebril + duckface* Heb echt geen idee wat Do better is, maar good xD
Ik kan geen een volledig lied spelen. Maar okay, ik speel ook nog maar twee manen ;s - Danzij WaC tel ik in het 'echte leven' nu ook in manen >< - Do better is één van mijn favo liedjes :D Haha, dat doe ik ook x) |
|
| |
Chi 3520 Actief “All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 11 jun 2014 - 22:36 | |
| Overmorgen examen wiskunde, en die punten zullen de beslissing maken of ik overmag of niet. Streeeesss. |
|
| |
Inge 75 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 11 jun 2014 - 22:38 | |
| Succes Chi <3 Okey, Frans zit er eindelijk redelijk tot goed in :3 *tevreden* |
|
| |
Sara 174 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 11 jun 2014 - 22:41 | |
| Succes Chi en Daan^^ Aah ik heb stres voor morgen:c Ik moet minstens een 70 halen om mijn punten van fysica op te halenO.O |
|
| |
»Quinty« 1016 Actief I've never been good enough
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 11 jun 2014 - 22:43 | |
| @Evelynn; Not to be mad. But what the freaking Mousedung heb je met mn signature gedaan? .w. Sowieso is 'ie te breed nu ... :/ Dus gelieve toch te veranderen. |
|
| |
A friend in the dark ♥ 252 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 11 jun 2014 - 22:43 | |
| - Fadingpaw schreef:
- Succes Chi en Daan^^
Aah ik heb stres voor morgen:c Ik moet minstens een 70 halen om mijn punten van fysica op te halenO.O Ik heb ook zo'n probleem hier. Maar ik ben save bij m'n Dagelijks Werk van Fysica, ik heb 49 voor m'n jaartotaal van fysica.. Ugh, dat mens kan gewoon geen les geven ><" |
|
| |
Babs 184 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 11 jun 2014 - 22:44 | |
| |
|
| |
Inge 75 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 11 jun 2014 - 22:45 | |
| Q, lig helemaal in een deuk door jou x'D En voor de mensen die morgen de uitslag van examens krijgen: VEEL SUCCES <3 *huggs ya all!* |
|
| |
Esmee 1926 Actief One by one they slipped and fell into the deep. Now all that's left for me is grief.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 11 jun 2014 - 22:46 | |
| Kestrel is hot again met dit setje x3 Hem een Elder maken? Sure de meesten Elders zijn wel rond 6/7 jaar maar, neveeeer |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 11 jun 2014 - 22:46 | |
| - Nightspark schreef:
- @Evelynn; Not to be mad. But what the freaking Mousedung heb je met mn signature gedaan? .w.
Sowieso is 'ie te breed nu ... :/ Dus gelieve toch te veranderen. I know friggin helllllllll Ik wilde iets... Ah well ik ga het weghalen dit is niks... Sorreyhh! |
|
| |
Sara 174 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 11 jun 2014 - 22:47 | |
| - Lakepaw schreef:
- Fadingpaw schreef:
- Succes Chi en Daan^^
Aah ik heb stres voor morgen:c Ik moet minstens een 70 halen om mijn punten van fysica op te halenO.O Ik heb ook zo'n probleem hier. Maar ik ben save bij m'n Dagelijks Werk van Fysica, ik heb 49 voor m'n jaartotaal van fysica.. Ugh, dat mens kan gewoon geen les geven ><" Bij mij ook niet. Die kent al die oefeningen van uit het handboek gewoon van buitenO.O En die verwacht da wij ook zo slim zijn. Ik had vorig rapport een 0 omdat die -1 had gedaan omdat het een dag te laat was afgegeven en -9 voor ergens een fout in de bewerking. Dat is er gewoon voor gedaan!!!:c |
|
| |
Babs 184 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 11 jun 2014 - 22:48 | |
| Thanks ;-; Ik sta morgen om 8:00 op omdat de normen dan bekend worden gemaakt. |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 11 jun 2014 - 22:48 | |
| Nog ff doorbijten iedereen die morgen de uitslag krijgt!! Ik heb er vertrouwen in ;D
Sterkte iedereen met een toets/examen morgen!!
Oke, op m'n iPod.. Moet lukken xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|