|
| {Sharing Tongues} Whilst the wind ruffles our fur | |
| |
Herrrrrrrr 584 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {Sharing Tongues} Whilst the wind ruffles our fur wo 11 jun 2014 - 22:00 | |
|
Met een geïnteresseerde frons volgde de gewonde krijger het gesprek. Het ging over hun nieuwe kamp en de razende wind hier, in de hooglanden. Met een volle mond miauwde Glacier:"Ik hoop het ook, maar ik hoorde Dawnstar overlaatst iets zeggen over een controle-patrouille die het kamp gaat inspecteren-". Een stukje mus vloog van zijn lippen en lande naast de leerling. "Oeps, sorry, dat was niet echt netjes", zei hij snel waarna-ie de etensrest met wat zand bedekte. "Ik heb gewoon veel honger, het komt door de voedselschaarste, zie je?", vervolgde Glacier vlug, met zijn blik schuldbewust op het hoopje. TAG; Dandelionclaw, Snakebites, Larkpaw
Laatst aangepast door Glacierfall op do 12 jun 2014 - 11:51; in totaal 1 keer bewerkt |
| | | Babs 184 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {Sharing Tongues} Whilst the wind ruffles our fur wo 11 jun 2014 - 22:10 | |
| Autumnwish haalde haar schouders even op waarna ze Honeyspots licht wezenloos aankeek. "Naja, de hele tijd natte poten is toch ook wel een beetje overdreven?" Miauwde ze, haar glimlach wat nerveuzer, waarna ze even naar Whispercloud keek voor ondersteuning. Maar daarna viel haar oog op een jonge kitten. "Oh hallo daar," snorde Autumnwish vrolijk naar de jongeling. "We zijn aan het eten."
TAG: Whispercloud, Badgerkit & Honeyspots |
| | | Bo2 59 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {Sharing Tongues} Whilst the wind ruffles our fur wo 11 jun 2014 - 22:26 | |
| TIMEROSE De poes sleepte een redelijk grote vis achter zich aan, het 'nieuwe' kamp in. Deze liet ze neervallen op de prooistapel en pakte twee kleinere visjes ervoor terug in de plaats. Ze keek nieuwsgierig rond of ze toevallig haar zuster Silverstream zag tussen alle katten, maar helaas. Misschien moest ze binnenkort maar eens bij haar zusje en haar kittens gaat kijken. Met de twee visjes stevig tussen haar kaken geklemd ploegde ze tussen de katten door naar de overkant van het nieuwe kamp en liep naar een klein groepje katten toe. Ze herkende hen als Larkpaw, Glacierfall, Snakebites en Dandelionclaw. "Hallo, erg als ik join?" mauwde ze nadat ze de vissen bij haar pootjes had neergelegd en toverde een glimlachje op haar gelaat. OCC: Dandelionclaw, Larkpaw, Snakebites & Glacierfall
BRAVESOUL De grote kater stapte redelijk vlot tussen alle andere katten door. Hij zocht een rustig groepje waar hij bij kon zitten deze Sharing Tongues, een groepje met iemand ertussen die hij al een beetje kende. De laatste tijd, moest hij toegeven, waren zijn sociale contacten aardig wat afgezwakt en was hij alleen maar bezig geweest met zijn taken als mentor en warrior. Nu had hij zich voorgenomen om socialer te worden en meer katten te leren kennen uit RiverClan. Qua naam kende hij iedereen wel, maar hij had alleen maar met een enkeling een gesprekje gevoerd. Zijn poten brachten hem bij een kleine groep, bestaand uit drie warriors en een kitten die nieuwsgierig naar de oudere katten keek. Hij legde zijn waterrat voor zijn poten neer en knikte de katten gedag. "Goedendag, dames en kleine heer," mauwde hij vriendelijk en greens kort naar de kitten. "Ik hoop dat jullie het niet erg nemen als ik hier plaatsneem?" OCC: Autumnwish, Honeyspots, Whispercloud & Badgerkit |
| | | Ez 658 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {Sharing Tongues} Whilst the wind ruffles our fur do 12 jun 2014 - 11:41 | |
| De kater was wat slordig met zijn eten, en een licht afkeurend geluidje bromde in de poes' keel. Voedsel was al zo schaars .. Een zwart-witte poes kwam naar hen toe, met in haar mond vissen. Ze vroeg of ze erbij mocht, en Snakebites knikte vriendelijk. "Natuurlijk is dat niet erg, Timerose, welkom," zei de grijs-bruine Warrior, en keek met een glimlach naar de poes. Daarna wendde ze zich naar Larkpaw. "Dat hoop ik ook, maar alles beter als natte poten, toch?" terwijl ze dit zei, besefte ze dat ze hier beter ook aan zou denken, voordat ze haar mond opendeed om te klagen over het Camp.
TAGS; Dandelionclaw, Glacierfall, Larkpaw and Timerose
|
| | | Tim 38 Actief 'Always stay who you are!'
| |
| Onderwerp: Re: {Sharing Tongues} Whilst the wind ruffles our fur do 12 jun 2014 - 11:58 | |
| Tag: Timerose, Snakebites, Glacierfall, Larkpaw
Dandelionclaw trok zijn voorpoot even licht op toen een stukje mus door de 'kring' vloog. Dat vond hij in ieder geval niet zo heel erg smakelijk. Hij knikte dus even kort naar Glacierfall en keek toen op naar de poes die zich bij hen voegde. "Nee natuurlijk niet," miauwde hij nadat Snakebites gesproken had. "Kom erbij." Hij keek daarna weer naar Snakebites. "Zolang we niet van de hazen moeten gaan leven... Vind ik alles best." |
| | | Cynthia 153 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {Sharing Tongues} Whilst the wind ruffles our fur do 12 jun 2014 - 12:12 | |
| Larkpaw luisterde aandachtig naar de antwoorden van de andere katten. Ze wilden overduidelijk allemaal weer terug naar het kamp en ergens was hij wel blij dat hij niet de enige was die er zo over dacht. Er kwam nog een poes bij en knikte even ter begroeting. Glacierfall sprak met wat eten in zijn mond, waardoor er een stukje naast hem belandde en Larkpaw keek er even naar voor hij naar Glacierfall aankeek. "Het is wel duidelijk dat je honger hebt." Zei hij met een glimlach. "Ik zou ook inderdaad liever droog slapen dan dat ik nat wordt, maar als het water gezakt is wil ik ook zo snel mogelijk weer terug naar het oude kamp." Eigenlijk kon hij bijna niet wachten, maar hij zal wel moeten.
Tag: Dandelionclaw, Snakebites, Glacierfall & Timerose |
| | | Herrrrrrrr 584 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {Sharing Tongues} Whilst the wind ruffles our fur do 12 jun 2014 - 13:43 | |
|
Glacierfall keek een tikje schuldig bij het horen van Snakebites' irritatie, al leek de leerling het niet erg te vinden. Wijselijk hield de kater zich stil waarna hij nog een hapje nam. Het gesprek ging terug over het kamp:"Ik zou ook inderdaad liever droog slapen dan dat ik nat wordt, maar als het water gezakt is wil ik ook zo snel mogelijk weer terug naar het oude kamp." Glacierfall slikte het stukje mus door en mauwde instemmend:"Ik wil ook terug, hier zijn we zo... kwetsbaar". Hij wierp kort een blik over zijn schouder, alsof hij verwachtte ze bedreigd werden. "Stel je voor dat een tweebeen zijn hond hier loslaat, ik mag er niet aan denken. Pp ons eiland zaten we tenminste weg van al die twoleg nonsens." De warrior scheurde gulzig nog een stuk van zijn prooi en wachtte op en antwoord.
|
| | | Bo2 59 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {Sharing Tongues} Whilst the wind ruffles our fur do 12 jun 2014 - 14:23 | |
| De meeste katten uit het groepje begroette haar met een korte zin of een knikje, alleen Glacierfall leek haar totaal niet te zien. Timerose zette haar achterwerk neer en begon toen te eten van haar eerste visje. De poes luisterde het gesprek tussen de andere stiekem een beetje af, ze zou niks zeggen voordat iemand haar iets zou vragen, zo was ze nu eenmaal. Een korte blik werd geworpen op Glacierfall die nogal onbeschoft zat te eten, maar snel richtte ze zich weer op haar eigen maaltijd. |
| | | Ez 658 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {Sharing Tongues} Whilst the wind ruffles our fur do 12 jun 2014 - 14:51 | |
| Licht grijnzend hoorde ze wat de kater zei. "Ja, inderdaad," stemde de poes in met Dandelionclaw. Ook knikte ze naar Larkpaw, want ze had hetzelfde idee over wat hij wou, snel weerkeren naar het oud Camp. "Honden? Tja, dan verjagen we die toch gezellig, genoeg katten hier." zei Snakebites richting Glacierfall, al besefte ze dat dat niet helemaal lukken zou. Voorzichtig nam ze nog een hap, het gesprek wat volgend. Even keek de poes schuin neer op Timerose, die van haar vis zat te eten.
TAGS; Timerose, Larkpaw, Clacierfall, Dandelionclaw
|
| | | Tim 38 Actief 'Always stay who you are!'
| |
| Onderwerp: Re: {Sharing Tongues} Whilst the wind ruffles our fur do 12 jun 2014 - 14:55 | |
| Dandelionclaw snoof eventjes toen hij de opmerking over honden hoorde. "Stel je voor dat een tweebeen zijn hond hier loslaat, ik mag er niet aan denken. Pp ons eiland zaten we tenminste weg van al die twoleg nonsens." Miauwde de kater. Maar voordat hij wat kon zeggen, reageerde Snakebites al. "Honden? Tja, dan verjagen we die toch gezellig, genoeg katten hier." merkte de poes op. Dandelionclaw trok zijn wenkbrauw even op en lachte zachtjes. "Ik hou liever al mijn poten.. Dankjewel," merkte hij met een lichte grijns op. "Anders kun je me 'Dandelionleg' noemen, mijn been weggeblazen als die pluisjes van een paardenbloem."
TAG: Snakebites, Timerose, Glacierfall en Larkpaw |
| | | Floriske 882
| |
| Onderwerp: Re: {Sharing Tongues} Whilst the wind ruffles our fur do 12 jun 2014 - 16:03 | |
| Petalcloud legde nog wat mos om haar slapende kitten heen en keek even naar het resultaat. Ze voelde de wind een beetje en ze legde nog maar een stukje mos over Missingkit heen. Het poesje moest wel goed warm blijven, natuurlijk. Toen Petalcloud eindelijk had besloten dat het nu wel warm genoeg moest zijn, ging ze naar buiten. Er woei een koude wind die ze in het kamp nooit voelde. Daar werd de wind grotendeels tegengehouden door het riet. Hier woei hij echter vrijelijk. Petalcloud pakte een kleine vis van de prooistapel. Ze glimlachte. Ze was helemaal niet vrolijk, maar met een glimlach was het beter om ook tegenover zichzelf te doen alsof. Misschien was het ergens wel fijn dat ze niet in het gewone kamp waren. Dat ze niet iedere dag naar de hoge rots keek, vanwaar Smoketear zijn daden had bekend, en niet de plek kon zien waar hij was gevallen en niet meer op was gestaan. En niet naar die ingang, waardoor in zo'n korte tijd zo veel jonge, bebloede lichamen naar binnen waren gedragen. In deze omgeving was het makkelijker om die gedachten weg te drukken. Ze wilde niet alleen zitten, dus besloot ze zich bij een groepje te voegen. Één groepje hoorde ze over honden praten, en om geen ongeruste gevoelens in zichzelf los te maken, besloot ze daar maar niet bij te gaan zitten. Ze liep naar een vijftal katten en begroette hen zwijgend met een knikje en een glimlach. Het was een grote groep, dus ze zou vast niet al te veel hoeven zeggen en zich een beetje af laten leiden door de verhalen van anderen.
Tag: Autumnwish, Honeyspots, Whispercloud, Badgerkit & Bravesoul |
| | | Herrrrrrrr 584 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {Sharing Tongues} Whilst the wind ruffles our fur do 12 jun 2014 - 17:05 | |
|
Er verscheen een glimlach op Glacierfall's lippen toen hij de bevestiging hoorde. Hij keek Snakebites' kant uit toen ze verder praatte:"Honden? Tja, dan verjagen we die toch gezellig, genoeg katten hier". Hij slikte zijn eten door en draaide zijn oren naar Dandelionclaw "Ik hou liever al mijn poten... Dankjewel. Ander kun je me Dandelionleg noemen, mijn been weggeplazen als de pluisjes van een paardnebloem" kaatste die krijger terug en er rolde een grinnik over Glacier's lippen. Hij bolde zijn wangen en deed blies met veel gebaar waarna hij vrolijk lachte. Plots viel zijn oog op Timefall, die er bij was komen zitten. "Oh, hallo Timerose, ik zie je nu pas", zei de kater met een schuldbewuste glimlach.
TAG; Dandelionclaw, Snakebites, Larkpaw, Timerose
|
| | | Lianne 1597 Actief Everyone knows what I look like
Not even one of them knows me
| CAT'S PROFILEAge: ⚜ 67 moons †Gender: She-cat ♀Rank: Senior Warrior |
| Onderwerp: Re: {Sharing Tongues} Whilst the wind ruffles our fur do 12 jun 2014 - 18:16 | |
| Honeyspots haalde op haar beurt haar schouders op. "Ik zou dat niet erg vinden" Zei ze eerlijk. Ze draaide zich naar een piepstemmetje om en zag kleine Badgerkit. Autumnwish groette hem en Honeyspots knikte naar hem als groet. Niet lang erna arriveerde Bravesoul. "Tuurlijk, neem plaats" Ze knikte ook naar Petalcloud toen die arriveerde en ze glimlachte breed. Petalcloud was aardig en die kende ze het beste in zekere zin van de hele groep. Ze nam nog een hap van de vis, een grote deze keer en duwde hem toen weg naar Badgerkit. "Neem jij hem maar, kleine kit" Zei ze vriendelijk en ze keek even de groep rond of die het er mee eens waren dat ze hun eigen maaltje afstonden voor een kitten.
Tag: Autumnwish, Whispercloud, Badgerkit, Bravesoul, Petalcloud |
| | | Babs 184 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {Sharing Tongues} Whilst the wind ruffles our fur do 12 jun 2014 - 21:45 | |
| Een andere kat voegde zich bij het gezelschap en Autumnwish herkende hem maar al te goed. Nare herinneringen kleefden aan de kater qua associatie voor de poes. Niet dat hij zelf wat fout had gedaan, nee, dat niet. Maar samen een lijk het kamp binnen brengen was niet echt de beste herinnering. Autumnwish wendde haar blik dan ook iets af, maar begroette hem wel beleefd. "Hey, Bravesoul," groette ze, waarna ze weer een hap nam van de vis die ze met Honeyspots deelde. Ook een queen voegde zich bij hen, Petalcloud als Autumnwish het goed had. "Hey," groette Autumnwish met een lichte buiging van haar kop. Ze liet haar blik afdwalen voor een moment. Hierna stond Autumnwish op. Het werd haar hier even te druk, maar hoe zei je beleefd dat je ergens anders heen ging? Niet. Dus Autumnwish knikte haar afscheid naar de andere katten en liep een stukje verder. "Ik ga even wat drinken," miauwde de poes. Ja, dat was een goeie eigenlijk. De poes liep naar een plas, een paar vossenlengtes verder en zakte erbij neer, rustig wat opdrinkend.
TAG: Alone again |
| | | Ez 658 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {Sharing Tongues} Whilst the wind ruffles our fur vr 13 jun 2014 - 13:55 | |
| Er was een kleine .. Nou, spanning, dacht de poes. Voorzichtig nam ze nog een hap van haar kikker, en stapte een pasje achteruit. Ze mompelde iets, en hief de kikker op. In haar ooghoek zag Snakebites een poes uit een ander groepje gaan, en even later zag ze te drinken uit een plas. Met een verontschuldigende mauw ze ze "Ik ga even ..". Haar zin maakte ze niet af, en met zachte passen liep ze naar de andere poes toe. Het was Autumnwish, herkende ze plots, maar liep gewoon rustig verder. "Hallo, Autumnwish," begroette ze vriendelijk. "Stoort het als ik bij je kom zitten?"
TAG; Autumnwish
|
| | | Lilith † 58 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {Sharing Tongues} Whilst the wind ruffles our fur vr 13 jun 2014 - 18:50 | |
|
"Oh hallo daar," snorde de krijgskat vrolijk naar de jongeling. "We zijn aan het eten." Badgerkit ging zitten en sloeg zijn zwarte staart rond zijn pootjes. Opwinding was in zijn ogen te lezen. Zijn grote gele ogen flitsten naar een grote kater die een waterrat voor de groep legde. "Goedendag, dames en kleine heer," Het zwarte katje rechtte trots zijn rug toen de warrior hem 'kleine heer' noemde. "Ik hoop dat jullie het niet erg nemen als ik hier plaatsneem?" "Hallo, wie bent u?" Zijn aandacht werd al weer afgeleid door een moederpoes die erbij kwam zitten. Hij herkende haar geur, maar wist haar naam niet. Terwijl hij daarover peinsde vroeg de gevlekte poes zijn aandacht. Nieuwsgierig keek hij naar de vis die hem toegeschoven werd. "Neem jij hem maar, kleine kit" Zijn oogjes werden groot. "Echt?!" Het zou voor de eerste keer dat hij dan een vis at. Tot nu toe had hij alleen maar melk geproefd. Voorzichtig snuffelde hij aan het glibberige ding. Badger slikte en nam een grote hap. Een onbekende smaak kwam in zijn mond zodat hij de vis los liet en een paar stappen achteruit sprong. Hij likte zijn borstharen plat en deed weer een paar stapjes vooruit. Hij boog zich voorover en nam een piepklein hapje van het beest. De smaak was verrassend en veel lekkerder dan het witte spul dat hij tot nu toe had gegeten. Hij keek naar de poes die het hem had gegeven. "Dankuwel. H-het is heellijk." Hij voegde daad bij woord door zijn lippen af te likken.
T A G; Whispercloud, Honeyspots, Bravesoul, Petalcloud
Laatst aangepast door .Badgerkit op ma 16 jun 2014 - 19:51; in totaal 1 keer bewerkt |
| | | Babs 184 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {Sharing Tongues} Whilst the wind ruffles our fur vr 13 jun 2014 - 22:01 | |
| Rustig liet Autumnwish de koele vloeistof over hAr tong heen glijden. Hier waa ze even aan toe. Gewoon rustig even wat drinken. Toen ze haar blik weer opsloeg, stond ze alleen weer oog in oog met een andere kat. Niet dat ze dat een probleem vond, ze knipperde alleen wat verbaasd. "Oh hallo, Snakebites," groette Autumnwish, haar verbaasde uitdrukking vervangend door een glimlach. "Nee natuurlijk stoort dat niet, kom erbij," glimlachte de poes vriendelijk.
TAG: Snakebites |
| | | Bo2 59 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {Sharing Tongues} Whilst the wind ruffles our fur vr 13 jun 2014 - 23:40 | |
| TIMEROSE De zwart witte poes volgde het hele gesprek niet meer en at toen rustig verder van de twee zilverkleurige visjes. Een kort knikje toen Glacierfall haar ook begroette en snel richtte ze haar blik op haar visjes, die nu toch echt op waren geraakt. Ze luisterde nog half naar het gesprek en haar ogen gleden door het kamp heen, geen Silverstream. De poes stond op en wierp een verontschuldigende blik op de groep katten. "Ik ga even iets drinken," mauwde ze en stapte toen vluchtig weg bij de grote groep, een plekje zoekend bij het stroompje die door het kamp heen liep. Met een zwierige beweging ging ze zitten en nam een paar slokken van het koele water. OCC: Alone again.
BRAVESOUL De kater at verder van zijn grote vis, maar hij had dan ook veel eten nodig, onder andere zodat zijn dikke vacht waterdicht bleef. Het gesprek ontging hem lichtjes en hij zag dat Autumnwish de groep verliet, iets wat wel zijn aandacht trok omdat hij haar nog wel even wilde spreken. Vluchtig at hij verder van zijn vis en hij duwde de restjes het struikgewas in, er nog wat zand overheen schoppend zodat het niet ging stinken. Hij knikte kort naar de katten uit de groep en draaide zijn massieve lichaam om, richting de stroom waar Autumnwish zat met een andere poes: Snakebites. "Goedendag," mauwde hij en ging aan de andere kant naast Autumnwish zitten en nam een paar slokken van het water. "Hoe gaat het?" mauwde hij globaal naar beide poezen toe. |
| | | Babs 184 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {Sharing Tongues} Whilst the wind ruffles our fur zo 15 jun 2014 - 18:28 | |
| Het ene moment glimlachte Autumnwish nog vriendelijk naar Snakebites, het volgende moment bleek dat ze niet kon ontsnappen. "Hey," miauwde Autumnwish, "Met mij gaat het prima," miauwde ze zo luchtig als ze kon, waarna ze haar blik weer op de poel richtte en opnieuw begon met water te drinken. Ze boog zich naar voren en dronk langzaam verder.
TAG: Snakebites & Bravesoul |
| | | Floriske 882
| |
| Onderwerp: Re: {Sharing Tongues} Whilst the wind ruffles our fur zo 15 jun 2014 - 18:50 | |
| Honeyspots glimlachte naar haar en Petalclouds eigen glimlach werd ook iets breder. In het begin had Honeyspots haar nog niet zo gemogen, omdat ze vond dat RiverClan katten niet hoorden te klimmen. Inmiddels vond Petalcloud haar echter aardig en volgens haar was dat wederzijds. Petalcloud zat net toen Autumnwish opstond en wegliep om wat te drinken. Bravesoul volgde haar, waardoor ze nu nog maar met zijn vieren waren: Honeyspots, Whispercloud, Badgerkit en zijzelf. Honey gaf de kitten een stuk vis en Petalcloud moest grinniken toen het kleintje na een klein hapje helemaal begon te stralen. Het hield inderdaad al, dit gezelschap, als afleiding van- stop, niet verder denken. "Hoe gaat het met Quietpaw en Flowpaw?" vroeg ze aan Honeyspots.
Tag: Honeyspots, Whispercloud & Badgerkit |
| | | | Onderwerp: Re: {Sharing Tongues} Whilst the wind ruffles our fur | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |