| {GEKOZEN} I give some new lives to this world, but I will end my own {Kittens} | |
|
|
120
| |
| Onderwerp: Re: {GEKOZEN} I give some new lives to this world, but I will end my own {Kittens} vr 13 jun 2014 - 17:40 | |
| @Bo, 't hoeft niet mega uitgebreid, gewoon de basis informatie. Ik kan er bij jou ook extra rekening mee houden ;D |
|
| |
Bunny~ 1451 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {GEKOZEN} I give some new lives to this world, but I will end my own {Kittens} vr 13 jun 2014 - 19:08 | |
| Lσѕтℓιƒє A нσυѕє ιѕ мα∂є σƒ ωαℓℓѕ αη∂ вєαмѕ α нσмє ιѕ вυιℓт ωιтн ℓσνє αη∂ ∂яєαмѕ AℓgємєєηNααм Lσѕткιт Vσℓgєη∂є ηαмєη Lσѕтραω, Lσѕтℓιƒє, Lσѕтѕтαя? Vσяιgє ηαмєη / Rє∂єη ηααм Lσѕт: Zє ιѕ ∂є ℓααтѕтє кιттєη, тєgєη ∂αη ωєєт zє ∂αт нααя ℓєνєη νєяℓσяєη ιѕ. Lιƒє: Eєη вєєтנє αℓѕ єєявєтσση ααη нααя мσє∂єя, ∂ιє ѕтιєяƒ тιנ∂єηѕ ∂є вєναℓℓιηg, мααя σσк σм∂αт zє єιgєηℓιנк єєη вєєтנє нααя ℓєνєη νєяℓσяєη ∂σєт. Lєєƒтιנ∂ Uηвσяη Gєѕℓαcнт Fємαℓє Rαηg Kιттєη
IηηєяℓιנкLσѕткιт ιѕ єєη єяg ѕтιℓℓє, gєѕℓσтєη кιттєη. Zє ρяααт ηιєт νєєℓ єη єєяѕт ℓιנкт нєт σƒ zє ησσιт zαℓ кυηηєη ρяαтєη. Mααя zє zαℓ нєт ωєℓ ∂єgєℓιנк ℓєяєη. Oσк ιѕ Lσѕт ιємαη∂ ∂ιє ηιєт ѕρєєℓт, zσαℓѕ ∂є αη∂єяєη. Hєт єηιgє ωαт zє ℓιנкт ℓєυк тє νιη∂єη, ιѕ ∂єηкєη. Aℓ ναηαƒ нєт ƒєιт ∂αт zє ∂αт кαη, ∂σєт zє ∂αт. Zє ∂єηкт σνєя ∂ιηgєη αℓѕ нєт ηυт ναη нєт ℓєνєη. Dααя∂σσя ιѕ zє αℓ σρ נσηgє ℓєєƒтιנ∂ єяg ѕℓιм. Zє ℓєєят ѕηєℓ, мααя ℓααт ∂αт ηιєт мєякєη. Zє νяααgт zιcн αƒ ωιє нααя συ∂єяѕ zιנη, єη ιѕ ναѕтвєѕℓσтєη zє тє νιη∂єη. Lσѕт ιѕ gєєη ѕσcιααℓ ωєzєη, мααя σм αηтωσσя∂ тє кяιנgєη σρ нααя νяαgєη ιѕ zє вєяєι∂ νєєℓ тє ∂σєη. Zє ωιℓ ηιєт σρναℓℓєη єη ∂σєт єя αℓℓєѕ ααη σм σρ ∂є αcнтєяgяση∂ тє вℓιנνєη. Zє кαη єя ∂αη σσк ηιєт тєgєη αℓѕ zє ιη ∂є вєℓαηgѕтєℓℓιηg ѕтααт, єη σρєηвααя ѕρяєкєη ιѕ νσσя нααя ∂є нєℓ. {Wσя∂ νσσяαℓ υιтgєωєякт ιη ∂є яρg :3} UιтєяℓιנкVαcнт Zωαят-ωιт Oσgкℓєυя Gяσєη Bσυω Kℓєιη єη тєηgєя, вιנηα мαgєя Hσυ∂ιηg Bιנηα αℓтιנ∂ ιηєєηgє∂σкєη, ωααя∂σσя zє ησg кℓєιηєя ℓιנкт. Lσσρנє Kσятє, ѕηєℓℓє ραѕנєѕ мєт нααя нσσƒ∂נє zσ ℓααg мσgєℓιנк вιנ ∂є gяση∂, zσ∂αт zє ηιєт σρναℓт. Oνєя мιנNααм Nσєм мє мααя Bυηηу c: Lєєƒтιנ∂ 13 נααя єη 11 мααη∂єη (Oηgєνєєя) Rρg-Eяναяιηg Iєтѕ мєєя ∂αη 8 мααη∂єη Mσтιναтιє Dє νєянααℓℓιנη ℓιנкт мє єяg ιηтєяєѕѕαηт, zєкєя σм ιη мєє тє ∂σєη c: Iк zσυ нєт єєη нєℓє єєя νιη∂єη σм єєη кιттєη тє мσgєη ѕρєℓєη ναη Lєαƒѕтσям. Iк нєв αℓ ναкєя ναη ∂ιт кαяαктєя gєнσσя∂, єη αℓ єηкєℓє яρg ρσѕтѕ gєℓєzєη. Iк нσυ ναη нααя кαяαктєя, єη ησgмααℓѕ, ιк zσυ нєт zσ'η єєя νιη∂єη мσcнт ιк єєη кιттєη мσgєη ѕρєℓєη <'3
Laatst aangepast door Dyingblack op za 14 jun 2014 - 19:17; in totaal 3 keer bewerkt |
|
| |
Viktor 18 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {GEKOZEN} I give some new lives to this world, but I will end my own {Kittens} za 14 jun 2014 - 14:01 | |
| Buzzardkit is de kitten die ik zal gaan bespelen :"D |
|
| |
Bo ~ 595 Actief Don’t cry, don’t cry little bird
Though you are scared and you’re hurt
You’re gonna wake up
It’s only a dream
And why do dreams make people scream
| |
| Onderwerp: Re: {GEKOZEN} I give some new lives to this world, but I will end my own {Kittens} za 14 jun 2014 - 14:44 | |
|
- General - Name; Darkkit – Darkpaw – Darkhorse Prefix; Dark| Vanwege haar donkere vacht Suffix; -kit| rank, -paw| rank, -horse| als apprentice is ze geraakt door een paard, waardoor je lichtjes de hoef ziet door haar lange vacht. Gender; She-Cat Bloodline; 50% WindClan, 50% Kittypet
- Outside - Fur; Long and Black Eyes; Green Markings; White toes Picture; Kitten/Apprentice, Warrior
- Character - Dark is vanaf vroegs af aan erg snel in haar ontwikkeling. Ze zal snel haar oogjes opendoen, en leert al snel praten. Ze is altijd druk en aardig, vooral speels in haar kittentijd. Echter is ze wel een ijdeltuitje, want ze weet gewoon dat ze een prachtige vacht heeft, maar dit komt vooral in haar ‘pubertijd’. Als apprentice word ze dus een echte ijdeltuit, en komt echt naar voren dat ze erg eigenwijs kan zijn, misschien tot ergernis van haar mentor. Vooral als ze iets vies moet doen kan ze erg tegenstribbelen. Als warrior is ze een echte flirterige poes. Met haar lange, prachtige zwarte vacht kan ze de katers laten watertanden om haar vriendje te zijn. Het valt dan ook wel echt op dat ze iedere moon soms een ander vriendje heeft, maar dumpt omdat ze geen liefde voelt, want daar is ze echt naar op zoek, liefde. Ze droomt ervan om een gezin te krijgen met een leuke kater die haar begrijpt en van haar houd.
- Why me? - Name; Bo Experience; 2 years and some months Most known character; Op dit moment Heatherkit/Flowpaw, misschien Lítill :3 Why me?; Ik kreeg laatst inspitratie voor dit meisje door het liedje van Katy Perry Dark Horse, ik kwam al helemaal in voor haar karakter, alleen moest ik nog een leuk nestje vinden om haar in te plaatsen. Toen dit voor Leafstorm kwam, en ik zag dat donkere kleuren ook konden wou ik meteen een aanmelding maken. Maar toen ging mijn laptop kapot –grom- dus moet ik ook melden dat ik geen nette dingen kan maken als setjes enzovoorts, maar ik hoop dat dat geen probleem is, vooral bij de foto’s heb ik de ogen niet groen kunnen maken zoals ik ze wil hebben, dus ik hoop dat dat ook geen probleem voor je zal zijn!
- Extra - Theme song; Katy Perry - Dark Horse Setje; - Kader; - Voice; -
|
|
| |
Bunny~ 1451 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {GEKOZEN} I give some new lives to this world, but I will end my own {Kittens} za 14 jun 2014 - 19:17 | |
| Mijn aanmelding is af <'3 |
|
| |
Anouk 241 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 25 moons went by as fast as the windGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: {GEKOZEN} I give some new lives to this world, but I will end my own {Kittens} za 14 jun 2014 - 20:35 | |
| Sorry het spijt me maar een heel personage uitdenken in een dag gaat niet lukken...
Laatst aangepast door Avalanche Demon op za 14 jun 2014 - 22:17; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Daan :3 737 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {GEKOZEN} I give some new lives to this world, but I will end my own {Kittens} za 14 jun 2014 - 20:38 | |
| Eventjes een ding, voorvoegsels met metalen mogen toch niet? x'D |
|
| |
Anouk 241 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 25 moons went by as fast as the windGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: {GEKOZEN} I give some new lives to this world, but I will end my own {Kittens} za 14 jun 2014 - 21:30 | |
| Oh ja uhm het was zo iets van sommige wel en andere niet... Ik zal het anders wel even vragen aan een van de admins.
Het mag dus blijkbaar idd niet, hier bij schrap ik mn aanmelding aangezien ik geen passende ideeën meer heb. Ookal wil ik zo graag word dit hem niet sorry...
|
|
| |
Daan 904 Actief "The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Understand?"
| |
| Onderwerp: Re: {GEKOZEN} I give some new lives to this world, but I will end my own {Kittens} za 14 jun 2014 - 21:56 | |
| Vreselijk jammer Anouk ;{ Ik had uitgekeken naar jouw aanmelding. |
|
| |
Anouk 241 Actief
| Onderwerp: Re: {GEKOZEN} I give some new lives to this world, but I will end my own {Kittens} zo 15 jun 2014 - 9:37 | |
| Oke nu ben ik toch eigenlijk best nieuwsgierig naar waarom je naar mijn aanmelding had uitgekeken X'D
Oh ja ik ga dit wel gewoon volgen omdat ik het zo'n mooi herhaallijntje vind dat ik het gewoon MOET volgen! |
|
| |
Daan 41 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {GEKOZEN} I give some new lives to this world, but I will end my own {Kittens} zo 15 jun 2014 - 9:40 | |
| It's just, ik was gewoon nieuwsgierig omdat je zei dat je er ook nog een ging maken ;D Oké mensen, om 12 uur sluiten de aanmeldingen vanmiddag! |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: {GEKOZEN} I give some new lives to this world, but I will end my own {Kittens} zo 15 jun 2014 - 11:57 | |
| De kittens zijn gekozen.. Beste iedereen, ik heb zojuist alle aanmeldingen nog een keer gelezen, en tot mijn spijt is het een groot nestje geworden, ik kon gewoonweg niet kiezen. Het is jammer dat er een maximum aan een nestje zit, anders had ik iedereen wel willen kiezen maar het is nu eenmaal zo :'D Ik heb met dit nestje dus ook aan de grens van het maximum gezeten. Alle aanmeldingen waren origineel en ik wilde iedereen een kans geven, maar omdat ik zelf Buzzardkit speel waren er nog maar vijf plekjes over, en die heb ik alle vijf een plek gegeven in het nestje. Hieronder zie je de kittens die ik gekozen heb, ze mogen al aangemaakt worden en wss komt het geboortetopic vandaag nog. Dit zal meteen de volgorde zijn van de geboorte.
Buzzardkit van Daan Darkkit van Bo Cattlekit van Jamie Floodkit van Evelynn Lovekit van Elvira Lostkit van Bunny |
|
| |
Anouk 241 Actief
| Onderwerp: Re: {GEKOZEN} I give some new lives to this world, but I will end my own {Kittens} zo 15 jun 2014 - 12:21 | |
| Gefeliciteerd allemaal! Ik vind het nog jammer dat ik niet mee kon doen maar het is zeker een {groot en} leuk nestje! |
|
| |
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"
| |
| Onderwerp: Re: {GEKOZEN} I give some new lives to this world, but I will end my own {Kittens} zo 15 jun 2014 - 12:26 | |
| Dankje, Dankje, Dankje =D Ik maak Cattle zo aan~~ |
|
| |
Elfje 25 Actief "Don't you see what your finding,
This is Heaven in Hiding"
| |
| Onderwerp: Re: {GEKOZEN} I give some new lives to this world, but I will end my own {Kittens} zo 15 jun 2014 - 12:32 | |
| I'm so happy!!! Ik heb haar gelijk aangemaakt. Haar setje komt vanavond of morgen, wan dat kan ik niet doen op mijn tablet... -.-" |
|
| |
Viktor 18 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {GEKOZEN} I give some new lives to this world, but I will end my own {Kittens} zo 15 jun 2014 - 12:33 | |
| Als ik setjes moet maken moeten jullie de plaatjes maar even in een PM naar Buzzard sturen, want vanmiddag heb ik wel even tijd als ik Duits afheb. |
|
| |
Jamie 239 Actief “She made broken look beautiful
and strong look invincible.
She walked with the Universe
on her shoulders and made it
look like a pair of wings.”
| |
| Onderwerp: Re: {GEKOZEN} I give some new lives to this world, but I will end my own {Kittens} zo 15 jun 2014 - 12:45 | |
| |
|
| |
Bunny~ 1451 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {GEKOZEN} I give some new lives to this world, but I will end my own {Kittens} zo 15 jun 2014 - 14:21 | |
| Heel erg bedankt <'3 *is vrolijk nu* ik ga der meteen aanmaken en een setje voorzien c: |
|
| |
Lotte 208 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {GEKOZEN} I give some new lives to this world, but I will end my own {Kittens} zo 15 jun 2014 - 14:37 | |
| Hier is lost <'3 Ik ga der aanmelden in Windclan ^^ |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: {GEKOZEN} I give some new lives to this world, but I will end my own {Kittens} zo 15 jun 2014 - 17:26 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: {GEKOZEN} I give some new lives to this world, but I will end my own {Kittens} | |
| |
|
| |
|