Esmee / Sokje 204 Actief Sky above me
Earth below me
Fire within me
| |
| Onderwerp: L O C K E D R O S E di 10 jun 2014 - 16:23 | |
|
Lockedrose
{ General } Life notes: In real born on 23 june Opened eyes on 30 june
Clan: Shadowclan Name: Lockedkit Future names: Lockedpaw ~-~ Lockedrose ~-~ Lockedstar [?] Age: 5 Months old Parents: Fallentear x Whitelion Bloodline: Shadowclan + Windclan Sexuality: Hetero
{ Outside } Locked heeft de bouw van een Windclan kat. Verder heeft ze diepe, groene ogen en een korte, zwart witte vacht. Ze is dus een mooie mengelmoes van haar ouders. Onder haar linkervoorpoot zit een zwart vlekje.
- Plaatjes:
{ Character } Als Locked wordt geboren, krult ze zich direct op tot een bolletje en weigert ze te drinken. Dit maakt een gesloten indruk, en daarom krijgt ze de naam Lockedkit. Ze kan al vrij snel praten en lopen, maar ze uit haar gevoelens niet veel dus het duurt een tijdje voordat een oudere kat ontdekt dat ze kan praten. Naar leeftijdsgenootjes is ze ook vrij gevoelloos en ze zal altijd wat afstandelijk blijven. Ze wilt alles zelf doen, maar is tegelijkertijd ook ontzettend bang dat ze het fout doet. Daarom kiest ze vaak voor de makkelijke weg, namelijk gewoon vluchten. Als haar moeder overlijdt, wordt ze nog meer gesloten, en doordat ze haar gevoelens niet uit in het bijzijn van anderen heeft ze s' nachts last van huilbuien. Wanneer Innerghost hun pleegmoeder wordt, zal Locked niet snel van diens zijde wijken, omdat ze steun nodig heeft. Zodra Locked haar apprentice naam ontvangt, krijgt ze het moeilijk. Want vluchten kan nu niet zomaar meer, en dat ze iets lastig vindt wil ze ook niet toegeven. Ook maakt ze minder snel vrienden omdat ze heel gevoelloos over komt. Veel katten begrijpen haar niet zo goed, want het is moeilijk om te weten wanneer ze liegt over hoe ze zich voelt, als ze al wat voelt. Als Locked haar warrior naam verdient, is ze verbaasd over het achtervoegsel 'rose'. Maar hoe moeilijk de apprentice tijd ook voor haar was, het heeft haar tegelijkertijd ook veranderd. Ze is nog steeds heel gesloten en gevoelloos, maar ze is vrolijker geworden en ze neemt uitdagingen nu graag aan. Het heeft haar onzekerheid weggenomen, waardoor ze zich een stuk beter voelt en helemaal 'opbloeit'.
{ Relationships } Shadowclan
Fallentear: Mommy, where are you?! Lionkit: Dear bro, you shouldn't be so rude to others, but I love you anyway I think Energykit: Dear bro <3 Innerkit: Sorry for attacking you bro, I thought you were a monster ;( Lurkingpaw: You are a little like me. Or maybe I am a little like you? Tallpaw [Tallshadow]: You are a little awkward, but I think you are nice anyway? Acepaw [Acefray]: Fluffball Wolfpaw: You learned me some words! I love ya! Ghostpaw: Nice to talk to you!
Thunderclan
x
Windclan
Whitelion: x
Riverclan
x
|
|