|
|
Esmee 1431 Actief Maybe the wolf is in love with the moon and each night it cries for a love it will never touch.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 jun 2014 - 21:15 | |
| @Quinty ik zou ook nog wel een account willen... xD Ik had ooit een map op de computer staan mrt allemaal ideeën maar die ben ik dus kwijt ); @Jamie dat wordt dus niks xd |
|
| |
Quinty 1869 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 jun 2014 - 21:16 | |
| Hehehe xD
Ik heb nu echt zo'n gevoel van yolo, ik doe het gewoon. Maar mn geweten houd me tegen :c |
|
| |
Esmee 1431 Actief Maybe the wolf is in love with the moon and each night it cries for a love it will never touch.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 jun 2014 - 21:19 | |
| - Icyrose schreef:
- Hehehe xD
Ik heb nu echt zo'n gevoel van yolo, ik doe het gewoon. Maar mn geweten houd me tegen :c Ik had dat idee ook toen ik Snowykit aanmaakte. Zie waar ze nu is, heel actief, wel veel drama maar tja xD Toen ik dat idee met Locked kreeg, had ik zoiets van deze keer moet ie wel echte ouders hebben |
|
| |
James 205 Actief "We would say anything just to hear what we want. Right or wrong. Then we lie to be forgiven. We would sell anything just to buy who we're not. Any cost. Oh, we kill our way to heaven."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 jun 2014 - 21:24 | |
| Al goed, al goed =w= Here he is x'D |
|
| |
Isa(2)~ 178 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 jun 2014 - 21:26 | |
| - Whitekit, schreef:
- Al goed, al goed =w=
Here he is x'D Whahaha xD Nice setje btw <'3 |
|
| |
James 205 Actief "We would say anything just to hear what we want. Right or wrong. Then we lie to be forgiven. We would sell anything just to buy who we're not. Any cost. Oh, we kill our way to heaven."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 jun 2014 - 21:26 | |
| Thanks<3
Nu alleen nog een clan... xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 jun 2014 - 21:27 | |
| @Q toch... xD - Dit idee though...:
Deze wil ik eigenlijk wel ooit gebruiken. Wss ga ik er dan nog wel wat aan veranderen enzo maar het begin is er |
|
| |
Herrrrrrrr 584 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 jun 2014 - 21:54 | |
| - Whitekit, schreef:
- Al goed, al goed =w=
Here he is x'D Is zijn partner dingetje een verwijzing naar GoT? :3 En voor White zou ik TC of SC doen |
|
| |
Aimée 559 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 jun 2014 - 22:31 | |
| Ben terug... Nu vlug Lynxfangs topics aanmaken, Swallowkit afmaken en dan nog wat met Ratbite doen als ik de tijd heb. |
|
| |
Dieuw 157 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 jun 2014 - 22:33 | |
| |
|
| |
steve rogers <3 7 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 jun 2014 - 22:42 | |
| |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 jun 2014 - 22:44 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 jun 2014 - 22:48 | |
| - Glacierfall schreef:
- Whitekit, schreef:
- Al goed, al goed =w=
Here he is x'D Is zijn partner dingetje een verwijzing naar GoT? :3 En voor White zou ik TC of SC doen It actually is x'D En ik zat inderdaad ook aan SC te denken, maar daar is zo'n baby boom, maar TC is weer ontzettend stil qua kits x'D |
|
| |
Dieuw 157 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 jun 2014 - 22:49 | |
| - Whitekit, schreef:
- Glacierfall schreef:
- Whitekit, schreef:
- Al goed, al goed =w=
Here he is x'D Is zijn partner dingetje een verwijzing naar GoT? :3 En voor White zou ik TC of SC doen It actually is x'D
En ik zat inderdaad ook aan SC te denken, maar daar is zo'n baby boom, maar TC is weer ontzettend stil qua kits x'D Bij TC komen er wel twee nestjes aan ;3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 jun 2014 - 22:53 | |
| - Rushleap schreef:
- Whitekit, schreef:
- Glacierfall schreef:
- Whitekit, schreef:
- Al goed, al goed =w=
Here he is x'D Is zijn partner dingetje een verwijzing naar GoT? :3 En voor White zou ik TC of SC doen It actually is x'D
En ik zat inderdaad ook aan SC te denken, maar daar is zo'n baby boom, maar TC is weer ontzettend stil qua kits x'D Bij TC komen er wel twee nestjes aan ;3 True, maar dat betekend niet dat ik ze kan gaan irriteren (A) Denk dat ik toch voor SC ga, tho. Past ook water beter bij zijn latere karakter =w= |
|
| |
Doelinstellingen(Aims) 1886 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 jun 2014 - 22:57 | |
| Bloemetjes...geen idee waarom ik dat zeg
Waarom zijn mensen er nou nooit als je ze nodig hebt? |
|
| |
Isa(2)~ 178 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 jun 2014 - 22:59 | |
| Waaaa, mensen wat doen jullie me aan met al die leuke aanmeldingen bij Soft x Rush. Nu wil ik ze een nestje van 10 kittens geven terwijl we van plan waren het op iets van 3 a 4 te houden.. xD |
|
| |
Bo~ 530 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 jun 2014 - 23:02 | |
| Ughhh er zijn twee vogels buiten te communiceren en ik word er gek van D: ze maken hele hoge piepjes ofzo ugh.
Maar net terug van een bbq :3 posten komt hopenlijk morgenavond of met geluk morgenochtend :3 (of een paar posts nu xD) |
|
| |
Her 395 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 jun 2014 - 23:06 | |
| - Heatherkit' schreef:
- Ughhh er zijn twee vogels buiten te communiceren en ik word er gek van D: ze maken hele hoge piepjes ofzo ugh.
Maar net terug van een bbq :3 posten komt hopenlijk morgenavond of met geluk morgenochtend :3 (of een paar posts nu xD) Mmmmmmmmmm bbq, ik wil ook bbq :3 |
|
| |
Bo~ 530 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 jun 2014 - 23:08 | |
| @Her; ik heb nu al 2 dagen geBBQ'ed xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |