|
|
The A Doc 3682 Afwezig "Whatever"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 jun 2014 - 10:03 | |
| - Acepaw schreef:
- Bo, ik zie Lone al voor me xD Zwaar stressend en uitvallen tegen Littlestream >3
Hè, dat is never's taak! >3 ah nee, wacht... Hij moet dramatisch doen xD Hier gaat er echt ruzie van komen xD Lis:: okay :3 |
|
| |
Bo~ 530 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 jun 2014 - 10:04 | |
| |
|
| |
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 jun 2014 - 10:04 | |
| - Lurkingkit schreef:
- Acepaw schreef:
- Bo, ik zie Lone al voor me xD Zwaar stressend en uitvallen tegen Littlestream >3
Hè, dat is never's taak! >3 ah nee, wacht... Hij moet dramatisch doen xD Hier gaat er echt ruzie van komen xD
Lis:: okay :3 Zodra Lone erachter is dat Never gewoon met de kits omgaat is er geen Never meer xD |
|
| |
The A Doc 3682 Afwezig "Whatever"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 jun 2014 - 10:05 | |
| - Acepaw schreef:
- Lurkingkit schreef:
- Acepaw schreef:
Hè, dat is never's taak! >3 ah nee, wacht... Hij moet dramatisch doen xD Hier gaat er echt ruzie van komen xD
Lis:: okay :3 Zodra Lone erachter is dat Never gewoon met de kits omgaat is er geen Never meer xD Kunnen Aury en Lone samenwerken, alleen Tall gaat bij hem blijven als er dan nog een never zal zijn om bij te blijven xD |
|
| |
Bo~ 530 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 jun 2014 - 10:06 | |
| XD Maar dan raakt Heather haar Deputy kwijt D: |
|
| |
Esmee 1431 Actief Maybe the wolf is in love with the moon and each night it cries for a love it will never touch.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 jun 2014 - 10:07 | |
| N o g m e e r d r a m a En deze keer heb ik er niks mee te maken >3 Hoewel Snowy het van Heather zo'n beetje ontdekt heeft en haar moederinstinct naar boven komt xD Ze kán er wel iets mee te maken krijgen |
|
| |
Bo~ 530 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 jun 2014 - 10:09 | |
| Ik zie het echt zo voor me xD ; Heather gaat met Lone naar Little en Frost. Never komt erachteraan. Lone en Never gaan ruzie maken, Snowy komt binnen en gaat Heather beschermen xD |
|
| |
Nyn 861 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 jun 2014 - 10:15 | |
| |
|
| |
Esmee 1431 Actief Maybe the wolf is in love with the moon and each night it cries for a love it will never touch.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 jun 2014 - 10:17 | |
| - Heatherkit' schreef:
- Ik zie het echt zo voor me xD ;
Heather gaat met Lone naar Little en Frost. Never komt erachteraan. Lone en Never gaan ruzie maken, Snowy komt binnen en gaat Heather beschermen xD Jahh :') Het enige wat Snowy graag zou willen is kittens xD No wait niet het enige, ze wil Tall erbij als vader hahah |
|
| |
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 jun 2014 - 10:18 | |
| - Heatherkit' schreef:
- Ik zie het echt zo voor me xD ;
Heather gaat met Lone naar Little en Frost. Never komt erachteraan. Lone en Never gaan ruzie maken, Snowy komt binnen en gaat Heather beschermen xD Jah XD |
|
| |
Nyn 861 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 jun 2014 - 10:20 | |
| Yush, nou klopt 'ie XD net was 'ie veel te groot lollol |
|
| |
Quinty 1869 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 jun 2014 - 10:20 | |
| Regen en onweer :'D Hoezee xD |
|
| |
Esmee 59 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 jun 2014 - 10:22 | |
| Quinty, Icyroses setje <333 I want to learn that D: Maarja zolang de computer nog steeds overleden is kan ik zelfs niks lelijks maken
|
|
| |
Quinty 1869 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 jun 2014 - 10:23 | |
| Merci :'D Ik zat met d'r sig gewoon een beetje met wat brushes en de gum te spelen x'D Vond het resultaat wel mooi, tho :'D |
|
| |
Linn 1320 Actief And I'd choose you;
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
in any version of reality,
I'd find you and I'd choose you.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 jun 2014 - 10:23 | |
| Lol mijn zusje is naar het zwembad xD Wat komt er in nederland van al die hitte? ONWEER D< |
|
| |
Nyn 861 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 jun 2014 - 10:25 | |
| - Dustkit schreef:
- Lol mijn zusje is naar het zwembad xD
Wat komt er in nederland van al die hitte? ONWEER D< Mweh ): Ik wil ook zwemmeeeehn OT: Zoo, ook m'n voorsteltopicje klaar. Nu posten ^^ |
|
| |
Esmee 59 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 jun 2014 - 10:26 | |
| Ik houd van onweer ;D Dan hoef ik tenminste niet met mn ouders een ommetje buiten te maken... En t is gezellig xD @Quinty jup, is zeker weten mooi geworden :3 |
|
| |
Quinty 1869 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 jun 2014 - 10:27 | |
| Ik ben als de dood voor onweer :'D
Maar op mn kamer hou ik het wel vol xD |
|
| |
Nyn 861 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 jun 2014 - 10:28 | |
| SO WHAT IK HEB EEN AVA EN EEN OS Oh... Ehm... Nee hoor.. *ahem* Datteh... Was ik niet... |
|
| |
Esmee 59 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 jun 2014 - 10:30 | |
| - Icyrose schreef:
- Ik ben als de dood voor onweer :'D
Maar op mn kamer hou ik het wel vol xD Was ik vroeger, kwam vooral doordat er toen een hele oude boom in de achtertuin van de buren stond die rot was x'D Ik dacht dat ie zou omvallen ofzo... |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|