Dancingqueen [Ganzenopdracht][Open]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 Dancingqueen [Ganzenopdracht][Open]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Emberspark
Member
Dancingqueen [Ganzenopdracht][Open] Jts5sh
Dieuw
1679
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 22,5 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Emberspark
BerichtOnderwerp: Dancingqueen [Ganzenopdracht][Open]   Dancingqueen [Ganzenopdracht][Open] Icon_minitimevr 6 jun 2014 - 23:37

Ik word wakker, maar weet niet waarom. Nog even probeer ik in slaap te komen, maar et likt niet meer. Dit soort momenten vond ik best vervelend. Als ik wakker was, maar het leek of ik de enige in de hele Nursery was! Ik zuchtte even. Wat moest ik nu doen? Lichtelijk verveeld begon ik rond te kruipen, weg van mijn moeders buik, maar wel in het nest. Om het wat intressanter te maken varieerde ik mijn tempo, en stapte ik af en toe opeens de andere kant op. Dit was best wel cool! Ik ging steeds sneller, en dacht net na over hoe dit er uit zou zien voor buitenstaanders, maar het maakte niet uit. Ik was druk geboeid door mijn nieuwe spelletje, en bewoog snel heen en weer. Dit was leuk!

Ganzenopdracht; Laat Ember wat rondkruipen en spartelen en een soort 'bearkdance' uitvoeren >3
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowywinter
Member
Dancingqueen [Ganzenopdracht][Open] C7J4s45
Esmee
1431
Actief
Maybe the wolf is in love with the moon and each night it cries for a love it will never touch.

CAT'S PROFILE
Age: 37 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowywinter
BerichtOnderwerp: Re: Dancingqueen [Ganzenopdracht][Open]   Dancingqueen [Ganzenopdracht][Open] Icon_minitimeza 7 jun 2014 - 13:39

Snowy stapte vermoeid haar nest uit. Ze was pas een uur geleden gaan slapen, en ze was nog steeds moe. Ze stak haar neusje in een plas water, en voelde zich meteen opgefrist. Haar vacht was nauwelijks in de war gaan zitten, dus was ze gauw klaar met het fatsoeneren ervan. Toen liep ze richting de Nursey. Daar binnen was een klein katertje heel raar aan het doen. Hij maakte allemaal pasjes, terwijl hij nog in zijn nest was. Snowy ging voor het nest liggen. "Hallo daar, Snowy hier." zei ze zacht tegen hem, en ze snorde om hem te laten weten dat ze niet gevaarlijk was. Haar ogen volgden alle bewegingen, en ze glimlachte vertederd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Emberspark
Member
Dancingqueen [Ganzenopdracht][Open] Jts5sh
Dieuw
1679
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 22,5 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Emberspark
BerichtOnderwerp: Re: Dancingqueen [Ganzenopdracht][Open]   Dancingqueen [Ganzenopdracht][Open] Icon_minitimezo 8 jun 2014 - 8:49

Ik was nog steeds druk bezig met de pasjes, en gefocust op mijn bewegingen, toen een nieuwe kat bij ons nest kwam liggen. In eerste instantie trok ik me er niet veel van aan, maar toen ik moe werd van het intensieve spelletje stopte ik toch om even begroetend te piepen naar de nieuwkomer. "Hallo daar, Snowy hier." Even hiel ik mijn kopje schijn. Snowy hier? Wat betekende dat? Ach ja, wat maakte het ook uit. Weer piepte ik vrolijk. Ik was nu vastbesloten de ander terug te begroeten, dus probeerde ik een ander woordje te zeggen dat ik vaak had gehoord. 'A.. Ajo!' Piepte ik trots. Ik kon nog maar amper praten, maar ik was leergierig een leerde snel, dus het zou wel komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowywinter
Member
Dancingqueen [Ganzenopdracht][Open] C7J4s45
Esmee
1431
Actief
Maybe the wolf is in love with the moon and each night it cries for a love it will never touch.

CAT'S PROFILE
Age: 37 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowywinter
BerichtOnderwerp: Re: Dancingqueen [Ganzenopdracht][Open]   Dancingqueen [Ganzenopdracht][Open] Icon_minitimezo 8 jun 2014 - 11:32

"A... Ajo!" piepte het katertje op trotse toon. Snowy moest zachtjes lachen. "Hallo!" probeerde ze nu. Ze dacht niet dat hij haar eerdere woorden had begrepen. Tja, dat was lastig. Hoe moest ze het dan aanpakken? "Wat doe je?" vroeg ze toen. Misschien, heel misschien begreep hij het. Alleen zou hij dan alsnog niet goed kunnen antwoorden. Ze vroeg zich af wie zijn ouders waren. Was het een broertje van Slate? Ze had geen idee.
Terug naar boven Ga naar beneden
Emberspark
Member
Dancingqueen [Ganzenopdracht][Open] Jts5sh
Dieuw
1679
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 22,5 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Emberspark
BerichtOnderwerp: Re: Dancingqueen [Ganzenopdracht][Open]   Dancingqueen [Ganzenopdracht][Open] Icon_minitimevr 20 jun 2014 - 10:58

Mijn oortjes vingen een lach op, en weer hield ik mijn kopje schuin. Wat was er zo grappig? "Hallo!" Volgde na de lach, en ik hield m'n koppie weer normaal. "Wat doe je?" Bij deze vraag moest ik weer even nadenken. Wat doe je? Wat betekende dat ook al weer? 'Ikke...' Begon ik nadenkend, er van overtuigd dat ik zo moest beginnen. 'Ikke.. Ikke.. Ikke Emjekijt?' Nog steeds was ik er niet helemaal zeker van of dit was wat ze bedoelde, maar het was beter dan niets. En ik had voor het eerst mijn naam gezegd! Ietwat trots stak ik mijn borstje naar voren. 'Ikke Emjekijt!'
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Dancingqueen [Ganzenopdracht][Open]   Dancingqueen [Ganzenopdracht][Open] Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Dancingqueen [Ganzenopdracht][Open]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp :: Nursery-
Ga naar: