To help the helper {GZ!}

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

To help the helper {GZ!}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Hurricanesteps
Member
To help the helper {GZ!} DPKsfdL
Anouk
138
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Hurricanesteps
BerichtOnderwerp: To help the helper {GZ!}   To help the helper {GZ!} Icon_minitimewo 4 jun 2014 - 20:29

Ten eerste bedankt voor het klikken! Cynthia en ik hebben een beetje hulp nodig bij een topic. We hebben namelijk een paar katten nodig die Wintersong en Hurricanesteps komen helpen.

Het volgende is namelijk gebeurd: Hurricanesteps is gebeten door een adder toen hij Wintersong voor wilde beschermen. Hierdoor kan hij dus niet helemaal goed meer op deze poot staan. Toen de twee terug gingen naar het kamp zijn ze een vos tegengekomen. Deze vos is boos op de katten en het wegjagen van het dier wil ook niet echt lukken. Hurricanesteps heeft dus voorgesteld dat Wintersong hulp ging halen en hij de vos bezig zou houden.
Klik HIER voor het topic.

Wat we dus zoeken zijn de katten die komen helpen, dit moeten Thunderclan katten zijn. Verder zijn er niet echt eisen. Een uitgebreide aanmelding is niet nodig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nevermind
Member
To help the helper {GZ!} KnAKe1D
Sean
3462
Actief
and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night

CAT'S PROFILE
Rank: Old man
Nevermind
BerichtOnderwerp: Re: To help the helper {GZ!}   To help the helper {GZ!} Icon_minitimewo 4 jun 2014 - 20:30

Ik heb Snowdrop voor je c:
Sushi
Member
Tess'
2700
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Sushi
BerichtOnderwerp: Re: To help the helper {GZ!}   To help the helper {GZ!} Icon_minitimewo 4 jun 2014 - 20:42

Ik heb Snowpaw voor je?
Hurricanesteps
Member
Anouk
138
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Hurricanesteps
BerichtOnderwerp: Re: To help the helper {GZ!}   To help the helper {GZ!} Icon_minitimedo 5 jun 2014 - 20:16

Dat is goed jullie zijn beide geaccepteerd, ik zal nog een keer op het topic reageren, daarna is het misschien slim dat Wintersong nog een keer reageert en daarna mogen jullie er bij komen.
Hahaha the snow comes to the rescue X'D
Wintersong
Member
Cynthia
917
Afwezig

CAT'S PROFILE
Wintersong
BerichtOnderwerp: Re: To help the helper {GZ!}   To help the helper {GZ!} Icon_minitimedo 5 jun 2014 - 20:26

Lijkt me een goed plan, ik zal dan zo even reageren^^
Avalanche Demon
Member
Anouk
241
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Avalanche Demon
BerichtOnderwerp: Re: To help the helper {GZ!}   To help the helper {GZ!} Icon_minitimedo 5 jun 2014 - 20:35

Jullie kunnen beide reageren, zie maar wie er eerder bij is  Razz 
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: To help the helper {GZ!}   To help the helper {GZ!} Icon_minitime

To help the helper {GZ!}
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: