|
|
Evelynnetje (: 1324 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 7 jun 2014 - 10:25 | |
| En nu maak ik een spreadsheet met allemaal suffixes en prefixes :3 Is er iemand van wie ik zijn of haar naamdingetjes d'r bij mag zetten? |
|
| |
965 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 7 jun 2014 - 10:28 | |
| Ah maar Wunwun is wel lief tegen Ace, right? D:
ze heeft toch maar een paar vrienden, dus kan ze maar beter de vrienden die ze nu heeft behouden x'D |
|
| |
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 7 jun 2014 - 10:30 | |
| - Runningpaw schreef:
- Ah maar Wunwun is wel lief tegen Ace, right? D:
ze heeft toch maar een paar vrienden, dus kan ze maar beter de vrienden die ze nu heeft behouden x'D Jah, die is wel lief xD Ik denk ook niet dat Ace boos op haar kan woorden *wijst naar voorstel topic naar vrienden* |
|
| |
Esmee 1431 Actief Maybe the wolf is in love with the moon and each night it cries for a love it will never touch.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 7 jun 2014 - 10:31 | |
| - Acepaw schreef:
- Snowypaw schreef:
- Wat stelt ie voor om nog eens te doen? Voor een augo springen? xD
En wil je mn plan weten? Jah xD En ik wil het weten :3 Ze gaat Snowynight vragen naar haar ervaringen met Ace en dan hoort ze over die kittens. Vervolgens zegt ze tegen Ace dat hij moet stoppen met dat bedreigen anders verteld ze het van die kittens aan Shrewstar >3 Mocht het niet werken, dan verteld ze het gewoon meteen aan Shrewie |
|
| |
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 7 jun 2014 - 10:32 | |
| - Snowypaw schreef:
- Acepaw schreef:
- Snowypaw schreef:
- Wat stelt ie voor om nog eens te doen? Voor een augo springen? xD
En wil je mn plan weten? Jah xD En ik wil het weten :3 Ze gaat Snowynight vragen naar haar ervaringen met Ace en dan hoort ze over die kittens. Vervolgens zegt ze tegen Ace dat hij moet stoppen met dat bedreigen anders verteld ze het van die kittens aan Shrewstar >3 Mocht het niet werken, dan verteld ze het gewoon meteen aan Shrewie Snowy zal sterven... Anders maar ruzie met Vlekje xD |
|
| |
Soof Bender<3 614 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 7 jun 2014 - 10:32 | |
| - Acepaw schreef:
- Runningpaw schreef:
ze heeft toch maar een paar vrienden, dus kan ze maar beter de vrienden die ze nu heeft behouden x'D Jah, die is wel lief xD Ik denk ook niet dat Ace boos op haar kan woorden *wijst naar voorstel topic naar vrienden* Ahw that's really cute <3 Ah D: Shrew krijgt t druk D: |
|
| |
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 7 jun 2014 - 10:34 | |
| - Forestpaw* schreef:
- En nu maak ik een spreadsheet met allemaal suffixes en prefixes :3
Is er iemand van wie ik zijn of haar naamdingetjes d'r bij mag zetten? Van mij mag je mijn naamdingen wel gebruiken ^^ Als je nog meer suffixes en prefixes nodig hebt, zeg het maar, ik ken er nog wel wat ^^ |
|
| |
Esmee 1431 Actief Maybe the wolf is in love with the moon and each night it cries for a love it will never touch.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 7 jun 2014 - 10:34 | |
| Pff, niet zonder mijn toestemming Jamie xD && I gotta ship Running and Ace |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 7 jun 2014 - 10:35 | |
| - Quietpaw schreef:
- Acepaw schreef:
- Runningpaw schreef:
ze heeft toch maar een paar vrienden, dus kan ze maar beter de vrienden die ze nu heeft behouden x'D Jah, die is wel lief xD Ik denk ook niet dat Ace boos op haar kan woorden *wijst naar voorstel topic naar vrienden* Ahw that's really cute <3
Ah D: Shrew krijgt t druk D: Zie je, Ace is lief xD Ace loopt gewoon weg van Vlekje >3 //Esmee Dan ergens in een gat gooien, of gewoon op haar gaan zitten >3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 7 jun 2014 - 10:37 | |
| Goed idee Jamie xD Hij is gewoon onprettig gestoord =D |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 7 jun 2014 - 10:38 | |
| - Snowypaw schreef:
- Goed idee Jamie xD
Hij is gewoon onprettig gestoord =D Hij is heel normaal xD Zoals al mijn chars >3 |
|
| |
The A Doc 3682 Afwezig "Whatever"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 7 jun 2014 - 10:40 | |
| Jamjam, Ace's staart gaat eraan >3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 7 jun 2014 - 10:46 | |
| Iemand moest hem echt gaan redden D: |
|
| |
Bo~ 530 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 7 jun 2014 - 10:47 | |
| |
|
| |
| |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 7 jun 2014 - 10:57 | |
| - Acepaw schreef:
- Iemand moest hem echt gaan redden D:
Snowy wil ook wel heel subtiel toekijken ;P |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 7 jun 2014 - 10:58 | |
| - Snowypaw schreef:
- Acepaw schreef:
Snowy wil ook wel heel subtiel toekijken ;P Dat is niet redden D: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 7 jun 2014 - 10:59 | |
| - Acepaw schreef:
- Snowypaw schreef:
- Acepaw schreef:
Snowy wil ook wel heel subtiel toekijken ;P Dat is niet redden D: Weet ik xD Maar ik zou niet weten waarom ze hem zou redden, jij? |
|
| |
Bo~ 530 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 7 jun 2014 - 11:00 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 7 jun 2014 - 11:01 | |
| |