|
|
Isaaa (2) ~ 85 Actief
| |
| |
| |
Rebecca 2487 Actief Paint the sky, make it yours
| |
| |
| |
Isaaa (2) ~ 85 Actief
| |
| |
| |
Someone who likes pie C: 28
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 4 jun 2014 - 18:03 | |
| And suddenly I wanted to log in on a random old account of mine xD |
|
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 4 jun 2014 - 18:08 | |
| HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEY MENSJES :3 Heel de middag Chemie Labo zitten blokken en wat theorie Chemie geleerd voor als ze strikvragen vraagt morgen >3 Morgen heb ik namelijk voorexamen van Labo Chemie. I'm prepared >3 Hit me with your best shot >3 Vanavond nog wat Wiskunde overlezen en dan heb ik mijn 4u studeren bereikt ^^
Maar nu, ga ik posten >3 |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 4 jun 2014 - 18:09 | |
| Nice Bo!!
Ga je bij Tall posten? -niet te missen xD |
|
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 4 jun 2014 - 18:10 | |
| - Tallpaw schreef:
- Nice Bo!!
Ga je bij Tall posten? -niet te missen xD Hmmm... Maybe >3 Waarom overspoel je me met topics? Ik bedoel, je hebt zelfs topics aangemaakt voor acc's die ik niet eens aanvroeg x3 Mijn face was gisteren echt van: WTH? Em moest zich echt verveeld hebben xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 4 jun 2014 - 18:11 | |
| - Nevermind schreef:
- Tallpaw schreef:
- Nice Bo!!
Ga je bij Tall posten? -niet te missen xD Hmmm... Maybe >3
Waarom overspoel je me met topics? Ik bedoel, je hebt zelfs topics aangemaakt voor acc's die ik niet eens aanvroeg x3 Mijn face was gisteren echt van: WTH? Em moest zich echt verveeld hebben xD *wenkbrauwwiebel* vroeg verjaardagscadeau xD En misschien verveelde ik me inderdaad >3 |
|
| |
Daan. 17 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 4 jun 2014 - 18:12 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 4 jun 2014 - 18:13 | |
| Em:: Wauw. Jij bent er vroeg bij! x3
Daan:: Omg that Os is cute <333 |
|
| |
Anon 18
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 4 jun 2014 - 18:13 | |
| Ik moet eigenlijk nog een tekst hebben voor Thunder voor in z'n sig, maar ik weet niets leuks xD |
|
| |
Chi 572 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 4 jun 2014 - 18:14 | |
| Ik heb geeen zin in dat boekverslag. >> Heb m'n boek sws niet uitgekregen dus pak ik een boek dat ik al gelezen heb. xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 4 jun 2014 - 18:14 | |
| Wanneer ben je ook alweer jarig? *in de war* Ik ben gewoon een best friend xD |
|
| |
Lis 581 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 4 jun 2014 - 18:17 | |
| Chi, Jou setje is echt prachtig! Dx <3 (al gepost met Little? *hinthint* >:'3) |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 4 jun 2014 - 18:21 | |
| - Tallpaw schreef:
- Wanneer ben je ook alweer jarig? *in de war* Ik ben gewoon een best friend xD
... *silence* *klikt op Nevermind* *kijkt naar geboortedatum* *Print Screen* *GIMP >3* *Tinypic* c: - ...:
VERGEET HET NIET OK? :3 OMG LIS!!!! *tacklehug begroeting* =3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 4 jun 2014 - 18:23 | |
| Bo.. Ik kan het niet vinden (A) |
|
| |
Daan. 17 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 4 jun 2014 - 18:25 | |
| Thanks Bo :'D Well, posten met Frostiewostie <3 |
|
| |
Lis 581 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 4 jun 2014 - 18:25 | |
| Hey Booooooooo!!!! :DD How aaaare ya? :3 |
|
| |
Lianne 539 Actief the only thing i can give you
is darkness and isolation
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 4 jun 2014 - 18:27 | |
| Sjonge jonge.. wat je allemaal wel niet meemaakt op stage. De dierenbescherming heeft een hele horde aan konijntjes bij ons gebracht die bij een wietplantage raid zijn ingenomen. Ze hadden die konijntjes gekocht om een excuus te hebben voor de stink geur van de wiet. Arme dingen zitten onder de korsten omdat ze met elkaar gevochten hebben. Een moedertje geeft allemaal dode baby'tjes gedropt en de rest moet nog bevallen. Ze zijn zo wild als de nijd en natuurlijk helemaal niet aangeraakt of gewend. Arme dingen, ze zijn zo mooi :c Jammer dat mensen ze zo maar kopen. Gelukkig zijn ze niet mager dus ze kregen wel te eten. Ze hebben wel tumoren en abcessen dus daar is ook weer een lijn getrokken .. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 4 jun 2014 - 18:28 | |
| Em:: ... Ik raad u aan naar een oogarts te gaan >3 *Zet zonnebril op bril* Cause they're awesome >3
Daan:: Yw ^^
Lis:: GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOD EN MET JOUW? =3
Vulture:: Wauw, dat is hard. Hoe kunnen mensen dat eig doen? Die arme konijntjes :c |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|