|
|
Babs 2730 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 5 jun 2014 - 16:00 | |
| Ziet dit er een beetje alright uit mensen? |
|
| |
Esmee 1431 Actief Maybe the wolf is in love with the moon and each night it cries for a love it will never touch.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 5 jun 2014 - 16:01 | |
| |
|
| |
AkumaKittyLuna 152 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 5 jun 2014 - 16:03 | |
| - Slatekit schreef:
Ziet dit er een beetje alright uit mensen? Let's say it's... Purrfect :'D |
|
| |
Herrrrrrrr 584 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 5 jun 2014 - 16:12 | |
| - Minkkit schreef:
- Slatekit schreef:
Ziet dit er een beetje alright uit mensen? Let's say it's... Purrfect :'D Ik wou net dezelfde grap maken :3 |
|
| |
Bunny 2607 Actief "They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 5 jun 2014 - 16:21 | |
| Wind heeft een nieuw partnertekstje ^^ (uitgevonden bij een DOODsaaie les Engels~) |
|
| |
Herrrrrrrr 584 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 5 jun 2014 - 16:22 | |
| @wind Die sig is Awesome! c: |
|
| |
Bunny 2607 Actief "They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 5 jun 2014 - 16:31 | |
| @Her: tnx ^^ met codes van babs (a)
|
|
| |
AkumaKittyLuna 152 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 5 jun 2014 - 16:34 | |
| |
|
| |
Esmee 1431 Actief Maybe the wolf is in love with the moon and each night it cries for a love it will never touch.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 5 jun 2014 - 16:38 | |
| Babs heeft altijd van die leuke codes <3 Btw, heeft iemand nog een kader-code waar ik mee mag prutsen? I know, I said I wouldn't do it anymore, but booored |
|
| |
Rebecca 2487 Actief Paint the sky, make it yours
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 5 jun 2014 - 16:45 | |
| Ik ga posten bij Glacier (:
Btw, ik raakte in de war omdat die nog steeds een kitten ava heeft x) |
|
| |
>Vera< 41 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 5 jun 2014 - 16:50 | |
| Holy Soda, het onweert hard |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 5 jun 2014 - 16:57 | |
| Hier is het mooi weer hoor Vera c:
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 5 jun 2014 - 16:58 | |
| Oh, Ottertje toch. Wat charmant :3 |
|
| |
Herrrrrrrr 584 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 5 jun 2014 - 17:02 | |
| - Otterflight schreef:
- Ik ga posten bij Glacier (:
Btw, ik raakte in de war omdat die nog steeds een kitten ava heeft x) Ik reageer zo, maar eerst Gescheidenis afmaken c: |
|
| |
965 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 5 jun 2014 - 17:04 | |
| Een vier gehaald voor scheikunde <-- :'( Maar twee klassen uit mn leerjaar hadden al eerder hun uitwisseling, dus die moesten dat so nog maken heeft die lerares, wat een schat, me de kans gegeven om t morgen in te halen én gaat ze met t uur daarvoor nog een soort bijles geven. Zo nice o3o |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 5 jun 2014 - 17:09 | |
| - Glacierfall schreef:
- Otterflight schreef:
Btw, ik raakte in de war omdat die nog steeds een kitten ava heeft x) Ik reageer zo, maar eerst Gescheidenis afmaken c: Wat moet je doen voor Geschiedenis? |
|
| |
Herrrrrrrr 584 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 5 jun 2014 - 17:21 | |
| - Otterflight schreef:
- Glacierfall schreef:
- Otterflight schreef:
Btw, ik raakte in de war omdat die nog steeds een kitten ava heeft x) Ik reageer zo, maar eerst Gescheidenis afmaken c: Wat moet je doen voor Geschiedenis? Examens D: We hebben het over leenheren en de steden en het Christendom maar de cursus is ongelooflijk vaag en de leerstof komt totaal niet overeen met de oefeningen |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 5 jun 2014 - 17:24 | |
| - Glacierfall schreef:
- Otterflight schreef:
- Glacierfall schreef:
- Otterflight schreef:
Btw, ik raakte in de war omdat die nog steeds een kitten ava heeft x) Ik reageer zo, maar eerst Gescheidenis afmaken c: Wat moet je doen voor Geschiedenis? Examens D: We hebben het over leenheren en de steden en het Christendom maar de cursus is ongelooflijk vaag en de leerstof komt totaal niet overeen met de oefeningen Pfft. Welk niveau doe je? |
|
| |
Eeevvyyhhh 551 Actief
| CAT'S PROFILEAge: ♡ Not yet forgotten... My star still shines...Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 5 jun 2014 - 17:24 | |
| Nog steeds dat Franse liedje in m'n hoofd... :/ Mensen hadden dus alcohol mee op kamp, en ze kregen niet eens straf van hun ouders! Gelukkig is de school wat slimmer en nu zijn ze intern geschorst x) |
|
| |
Herrrrrrrr 584 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 5 jun 2014 - 17:27 | |
| - Otterflight schreef:
- Glacierfall schreef:
- Otterflight schreef:
- Glacierfall schreef:
- Otterflight schreef:
Btw, ik raakte in de war omdat die nog steeds een kitten ava heeft x) Ik reageer zo, maar eerst Gescheidenis afmaken c: Wat moet je doen voor Geschiedenis? Examens D: We hebben het over leenheren en de steden en het Christendom maar de cursus is ongelooflijk vaag en de leerstof komt totaal niet overeen met de oefeningen Pfft. Welk niveau doe je? Eum, ik woon in Belgie dus hier heeft dat allemaal andere namen :') Maar om het in Belg-termen te zeggen: Ik zit in het derde middelbaar en ik doe Latijn-talen (beantwoord één van die dingen je vraag? c: ) |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|