We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Demon D R O P S Lady~ di 3 jun 2014 - 21:03
Hallo iedereen. Ik was al een tijdje van plan om een drop topic te maken, met allemaal dingetjes in om in te zetten. Het is een soort geheugensteuntje omdat ik nogal snel vergeet x'D Ik zet hier alles in, echt alles. Van setjes tot zinnetjes uit een boek. Er geld hier maar één regel; • Niets gebruiken zonder eerst mijn toestemming te vragen. Verder kun je mij altijd bereiken op Wolfpaw C:
Onderwerp: Re: Demon D R O P S Lady~ do 10 jul 2014 - 8:30
Zinnen uit een boek;
If we burn, you burn with us - Catching fire ~ Suzanne Collins Real or not real. Real - Mockingjay ~ Suzanne Collins They call it Divergent - Divergent ~ Veronica Roth
Onderwerp: Re: Demon D R O P S Lady~ do 10 jul 2014 - 9:28
Kader van Lockkit;
Lockkit maakte een smakkend geluidje. Ze probeerde tevergeefs haar ogen te openen. Het trilde zelf niet. Een piep verliet daarom haar keeltje. Lock worstelde zichzelf omhoog en zette een stapje richting het onbekende. Doordat ze nog niet helemaal haar evenwicht kon behouden viel ze met een smak uit het nest. Ze slaakte een hoge piep van pijn.
Onderwerp: Re: Demon D R O P S Lady~ do 10 jul 2014 - 9:56
Accounts + Info;
Current Name; Lockkit Past names; / Future Names; Lockpaw - Lockcrystal - Lockstar{?} Meaning Prefix and suffix; Prefix; Op slot - Suffix; Kristal{vlok} Reason Prefix; Ze is al vanaf de geboorte een beetje gesloten. Age; A few days Gender; Female Current Rank; Kitten Future Rank; Apprentice - Warrior - Medicine cat apprentice{?} - Medicine cat{?} - Deputy{?} - Leader{?} - Elder{?} Clan; ThunderClan
Current Name; Strawpaw Past names; Strawkit Future Names; Strawplume - Strawstar{?} Meaning Prefix and suffix; Prefix; Stro - Suffix; Pluim Reason Prefix; Ze heeft een strokleurige vacht. Age; 8 moons Gender; Female Current Rank; Apprentice Future Rank; Warrior - Deputy{?} - Leader{?} - Elder{?} Clan; ShadowClan
Current Name; Oakclaw Past names; Oakkit - Oakpaw Future Names; Crumblefang Meaning Prefix and suffix; Prefix; Oak - Suffix; Claw Reason Prefix; Haar vader heette Oakshadow Age; 21 moons Gender; Female Current Rank; Warrior Future Rank; Elder Clan; WindClan
Laatst aangepast door Lockkit op vr 11 jul 2014 - 10:15; in totaal 3 keer bewerkt
Onderwerp: Re: Demon D R O P S Lady~ do 10 jul 2014 - 12:20
To do list;
• Pmen naar Rushleap • Post maken voor Mistykit {Met Strawpaw} • Post maken voor Moonfeather {Met Oakclaw} • Post maken voor Snow? {Met Lockkit} • Post maken voor Roseleaf {Met Strawpaw}
Onderwerp: Re: Demon D R O P S Lady~ vr 11 jul 2014 - 9:02
To do list;
• Pmen naar Rushleap • Post maken voor Mistykit {Met Strawpaw} • Post maken voor Moonfeather {Met Oakclaw} • Post maken voor Snow? {Met Lockkit} • Post maken voor Roseleaf {Met Strawpaw}
Onderwerp: Re: Demon D R O P S Lady~ vr 11 jul 2014 - 10:17
To do list {Update 4};