We're all family {Familie GZ} - Pagina 2

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

We're all family {Familie GZ}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
Dappledrop
Member
We're all family {Familie GZ} - Pagina 2 DPKsfdL
Sara
131
Afwezig

CAT'S PROFILE
Dappledrop
BerichtOnderwerp: Re: We're all family {Familie GZ}   We're all family {Familie GZ} - Pagina 2 Icon_minitimevr 6 jun 2014 - 18:50

Petalpaw schreef:
Oké is goed beide! Lore dan zie ik het dinsdag wel.

Zullen we dan een topic doen met Ember x Flame en een topic met Dapple x Beat x Rhythm x Melody {x Symphony?}?

Oke is goed^^ Wie maakt het topic dan?
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfkit*
Member
3
Actief
Wolfkit*
BerichtOnderwerp: Re: We're all family {Familie GZ}   We're all family {Familie GZ} - Pagina 2 Icon_minitimevr 6 jun 2014 - 18:54

Hier is Wolf <3
Melodypaw.
Member
Anouk
136
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Melodypaw.
BerichtOnderwerp: Re: We're all family {Familie GZ}   We're all family {Familie GZ} - Pagina 2 Icon_minitimevr 6 jun 2014 - 18:59

Uhm eens zien, ik denk dat dit de beste post volgorde is:
Eerst Dapple want die komt haar kinderen dan halen om iets te gaan doen met z'n allen.
Dan Beat omdat die er het eerste bij wil zijn.
Dan Melody uit nieuwsgierigheid en meligheid.
Daarna Rhythm {omdat m'n broertje nog niet zo snel is met posten}
En als laatste Symphony omdat we die tot nu toe nog niet hebben gevonden.

Hurricanesteps: "Heeyyy Wolfie, Little sibling of mine!"
Bloodwhisper
Member
Niemand
60
Actief

CAT'S PROFILE
Bloodwhisper
BerichtOnderwerp: Re: We're all family {Familie GZ}   We're all family {Familie GZ} - Pagina 2 Icon_minitimevr 6 jun 2014 - 19:09

Petalpaw schreef:

Zullen we dan een topic doen met Ember x Flame en een topic met Dapple x Beat x Rhythm x Melody {x Symphony?}?
Ja is goed, maar ik kan morgen pas reageren dus maak jij?
Dappledrop
Member
Sara
131
Afwezig

CAT'S PROFILE
Dappledrop
BerichtOnderwerp: Re: We're all family {Familie GZ}   We're all family {Familie GZ} - Pagina 2 Icon_minitimevr 6 jun 2014 - 19:12

Melodypaw schreef:
Uhm eens zien, ik denk dat dit de beste post volgorde is:
Eerst Dapple want die komt haar kinderen dan halen om iets te gaan doen met z'n allen.
Dan Beat omdat die er het eerste bij wil zijn.
Dan Melody uit nieuwsgierigheid en meligheid.
Daarna Rhythm {omdat m'n broertje nog niet zo snel is met posten}
En als laatste Symphony omdat we die tot nu toe nog niet hebben gevonden.

Hurricanesteps: "Heeyyy Wolfie, Little sibling of mine!"

Oke, ik zal straks als ik tijd heb het topic aanmaken^^
Skykit
Member
Hanna
87
Actief

CAT'S PROFILE
Skykit
BerichtOnderwerp: Re: We're all family {Familie GZ}   We're all family {Familie GZ} - Pagina 2 Icon_minitimevr 6 jun 2014 - 19:42

Ik ga een aanmelding maken voor Symphony, want zij lijkt me erg leuk. Alleen moet ik nog goed nadenken over een achtervoegsel...

Edit: Mijn aanmelding

General
Naam: Symphonypaw
Former Names: Symphonykit
Future Names: Symphony...?
Rang: Apprentice
Clan: Riverclan
Geslacht: She-cat
Leeftijd: 7 moons
Parents: Dappledrop (mom) x ...
Sibs: Rhythmpaw, Melodypaw, Beatpaw

Outside
General: Ze lijkt op haar vader (neem ik aan) net als Melody. Ze heeft dezelfde ogen als de rest van de familie en heeft een typische RC bouw. Verder moet je naar het plaatje kijken xD
Klik:

Inside

Keywords: Shy - Nice - Musical - Clumsy - Calm

Shy
Deze poes is verlegen, ze durft niet zo goed te spreken in een groep en je moet haar echt tevoorschijn laten komen. Maar als dat lukt is ze een lieve, spraakzame poes die graag vrienden maakt. Ook is ze bij haar familie anders dan bij vreemde katten, want daar kan ze zichzelf zijn. Symphony loopt niet mee met de groep en doet graag wat zij wil... Wel zonder de regels te breken, want ze is wel loyaal aan haar clan en vrienden + familie.

Nice
Symphony is ook erg aardig, ze helpt graag katten, maaaaar alleen als die het aan haar vragen, want ze is te verlegen om zelf op een kat af te stappen en die te helpen. Als je een probleem hebt staat Symphony voor je klaar, ze vertelt niks door en is behulpzaam. Wel heeft ze duistere zaakjes snel door en kan ze als het probleem vaag is wantrouwig zijn. Symphony helpt alleen vrienden want je weet nóóit wie die vreemde kat kan zijn als die je hulp nodig heeft bij 'iets'.

Musical
Symphony is net als haar familie erg muzikaal, ze kan ook redelijk goed zingen, niet zo goed al Melody natuurlijk, maar is ook hier voor te verlegen in het openbaar. Als ze rust heeft gaat ze wel eens naar een fijn plekje en maakt daar muziek, Symphony maakt dan gebruik van de natuur. Bijvoorbeeld kan ze wat maken bij de waterval, op afstand dan, en daar een mooi lied bij maken of als je op dat ding slaat krijg je een mooi geluid waar je ook iets mee kunt doen. Ook heeft ze een soort talent voor drummen, ze gebruikt dan verschillende dingen waarmee ze een stuk speelt en, als ze alleen is, wel eens bij zingt.

Clumsy
Symphony is onhandig en hier schaamt ze zich voor, als kitten werdt ze wel eens uitgelachten waardoor ze nu zo verlegen is. Daardoor durft ze zich ook niet bij een groep te voegen, behalve haar familie dan, omdat ze bang is het lachtertje te zijn. Als ze weer eens een muis laat ontsnappen of in het water valt bij het jagen op vis, kan ze boos worden op zichzelf. Symphony krijgt geen woede uitbarsting, maar denkt hoe ze het beter zou kunnen doen, wat erg goed is. Ook komt ze weer tot rust met muziek en eigenlijk is ze een best goede jager, al moet ze wel (veel) oefenen.

Calm
Onder alles blijft Symphonypaw altijd kalm, dit weet ze omdat ze als kitten wel eens boos werdt op haar pesters, wat het alleen maar erger maakte. Nu heeft ze geleerd hoe ze kalm blijft en ze heeft geen woede in zich, die speelt ze er uit in haar muziek, áls ze die ene zeldzame keer boos is. Als ze iets onhandigs doet en ze wordt uitgelachen wordt ze niet boos, ze blijft kalm zitten of, als het echt erg is, loopt ze rustig weg waarna ze even tot rust komt, met muziek natuurlijk xD

Me
Name: Hanna
Experience: 1/2 jaar
Motivation: Ik vind het een erg leuke familie en nu ik maar 2 accountjes heb kan ik er wel nog een bij ^^ En wat is er nou leuker dan een gezelige familie?

Laatst aangepast door Skykit* op vr 6 jun 2014 - 20:51; in totaal 2 keer bewerkt
Emberpaw.
Member
x
52
Actief

CAT'S PROFILE
Emberpaw.
BerichtOnderwerp: Re: We're all family {Familie GZ}   We're all family {Familie GZ} - Pagina 2 Icon_minitimevr 6 jun 2014 - 19:47

Bloodwhisper schreef:
Petalpaw schreef:

Ja is goed, maar ik kan morgen pas reageren dus maak jij?

Ik ga hem toch maar maken omdat ik me toch doodverveel.xD
Edit:
Dit is hem!
https://www.warriorcatsnl.com/t17970-it-s-all-an-jokeflamepaw
I know een kort beginnetje.. Geen inspiratie.xD
Dappledrop
Member
Sara
131
Afwezig

CAT'S PROFILE
Dappledrop
BerichtOnderwerp: Re: We're all family {Familie GZ}   We're all family {Familie GZ} - Pagina 2 Icon_minitimevr 6 jun 2014 - 23:33

Avalanche Demon
Member
Anouk
241
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Avalanche Demon
BerichtOnderwerp: Re: We're all family {Familie GZ}   We're all family {Familie GZ} - Pagina 2 Icon_minitimeza 7 jun 2014 - 18:46

Symphonypaw is geaccepteerd, zal/mag ik een setje maken {heb ik namelijk zin in}?
De bovenste lijkt het meeste op de moeder qua vachtpattroon dus misschien is het wel leuk dat ze wel een lange vacht heeft maar het patroon {dus schildpad} van haar moeder?
En wat dacht je van Symphonyshade als warrior naam? Omdat ze zo verlegen is en het liefste onopgemerkt blijft als een schaduw/of het liefste achter een scherm gaat staan {shade betekend dus schaduw en scherm}?
@Hanna

Dat is goed bedankt dat je het al zo snel hebt gemaakt, Beatpaw kan pas dinsdag reageren dus het duurt wel nog even voor er iemand reageert.
@Sara

Waarom is Wolfkit aangemeld voor Windclan? Hurricanesteps is Thunderclan...
@AA
Droppaw
Member
Sara
359
Afwezig

CAT'S PROFILE
Droppaw
BerichtOnderwerp: Re: We're all family {Familie GZ}   We're all family {Familie GZ} - Pagina 2 Icon_minitimeza 7 jun 2014 - 18:53

Avalanche Demon schreef:
Symphonypaw is geaccepteerd, zal/mag ik een setje maken {heb ik namelijk zin in}?
De bovenste lijkt het meeste op de moeder qua vachtpattroon dus misschien is het wel leuk dat ze wel een lange vacht heeft maar het patroon {dus schildpad} van haar moeder?
En wat dacht je van Symphonyshade als warrior naam? Omdat ze zo verlegen is en het liefste onopgemerkt blijft als een schaduw/of het liefste achter een scherm gaat staan {shade betekend dus schaduw en scherm}?
@Hanna

Dat is goed bedankt dat je het al zo snel hebt gemaakt, Beatpaw kan pas dinsdag reageren dus het duurt wel nog even voor er iemand reageert.
@Sara

Waarom is Wolfkit aangemeld voor Windclan? Hurricanesteps is Thunderclan...
@AA

Oke, das niet erg hoor^^
Skykit
Member
Hanna
87
Actief

CAT'S PROFILE
Skykit
BerichtOnderwerp: Re: We're all family {Familie GZ}   We're all family {Familie GZ} - Pagina 2 Icon_minitimezo 8 jun 2014 - 9:59

Oke, dan maak ik haar aan en een setje is altijd leuk ^^ De naam is wel leuk dus misschien... maar het duurt natuurlijk wel nog even tot ze warrior wordt xD
Het was mijn bedoeling haar een beetje op haar moeder te laten lijken
Symphonypaw
Member
51
Actief

CAT'S PROFILE
Symphonypaw
BerichtOnderwerp: Re: We're all family {Familie GZ}   We're all family {Familie GZ} - Pagina 2 Icon_minitimema 9 jun 2014 - 6:35

Oke hier is ze, alleen nog het setje ^^
Beatpaw
Member
28
Actief

CAT'S PROFILE
Beatpaw
BerichtOnderwerp: Re: We're all family {Familie GZ}   We're all family {Familie GZ} - Pagina 2 Icon_minitimema 9 jun 2014 - 19:41

Bij deze meld ik Beatpaw!
Als hij geaccepteerd is zal ik hem inschrijven!
Skykit
Member
Hanna
87
Actief

CAT'S PROFILE
Skykit
BerichtOnderwerp: Re: We're all family {Familie GZ}   We're all family {Familie GZ} - Pagina 2 Icon_minitimedo 12 jun 2014 - 21:47

Maar, wanneer gaan we 'helemaal' van start? Want er is al een tijdje niet gereageerd...
Avalanche Demon
Member
Anouk
241
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Avalanche Demon
BerichtOnderwerp: Re: We're all family {Familie GZ}   We're all family {Familie GZ} - Pagina 2 Icon_minitimevr 13 jun 2014 - 17:19

Beatpaw is aan de beurt om te reageren maar volgens mij weet Lore dat niet. Ik zal haar even er over inlichten daarna zullen ik en m'n broertje reageren en dan kan jij.
Beatpaw
Member
28
Actief

CAT'S PROFILE
Beatpaw
BerichtOnderwerp: Re: We're all family {Familie GZ}   We're all family {Familie GZ} - Pagina 2 Icon_minitimevr 13 jun 2014 - 17:33

Ik heb gereageerd!
Skykit
Member
Hanna
87
Actief

CAT'S PROFILE
Skykit
BerichtOnderwerp: Re: We're all family {Familie GZ}   We're all family {Familie GZ} - Pagina 2 Icon_minitimevr 13 jun 2014 - 17:42

Oke, Ik zal ook reageren en kun jij nog een setje maken? Want dat soort dingen doe ik niet ^^ Of zal ik dr een aanvragen?
Avalanche Demon
Member
Anouk
241
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Avalanche Demon
BerichtOnderwerp: Re: We're all family {Familie GZ}   We're all family {Familie GZ} - Pagina 2 Icon_minitimevr 13 jun 2014 - 18:48

Nee ik zal er wel een maken maar dat komt misschien overmorgen pas, hopelijk vind je dat niet zo erg.
Skykit
Member
Hanna
87
Actief

CAT'S PROFILE
Skykit
BerichtOnderwerp: Re: We're all family {Familie GZ}   We're all family {Familie GZ} - Pagina 2 Icon_minitimevr 13 jun 2014 - 19:51

Nee hoor, ik moet ook nog actief worden met Blacky...
Rhythmpaw
Member
Mark
7
Actief

CAT'S PROFILE
Rhythmpaw
BerichtOnderwerp: Re: We're all family {Familie GZ}   We're all family {Familie GZ} - Pagina 2 Icon_minitimeza 14 jun 2014 - 11:47

Ik heb ook gereageerd en het is mijn grootste post tot nu toe! Ik laat maar even weg dat het ook maar mijn tweede post ooit is hahahaha
Hanna jij kan nu reageren hoor!
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: We're all family {Familie GZ}   We're all family {Familie GZ} - Pagina 2 Icon_minitime

We're all family {Familie GZ}
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: