|
|
Marieke 2130 Actief Locked inside reality's maze
| CAT'S PROFILEAge: 3 years and 6 moons, forever nowGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 4 jun 2014 - 8:32 | |
| - Acepaw schreef:
- Is er iemand die me even heel snel wilt helpen? D: Duurt maar een paar minuutjes DX
Ligt er aan wat het is, misschien wil ik wel helpen c: |
|
| |
>Vera< 41 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 4 jun 2014 - 8:34 | |
| //Esmee, wil jij beginnen? PB de link dan maar. Voordat je het hier post zijn er al weer dertig pagina's bijgekomen |
|
| |
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 4 jun 2014 - 8:37 | |
| //Marieke Het is al gelukt xD *stond random knopjes te drukken* |
|
| |
Marieke 2130 Actief Locked inside reality's maze
| CAT'S PROFILEAge: 3 years and 6 moons, forever nowGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 4 jun 2014 - 8:38 | |
| |
|
| |
Babs 2730 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 4 jun 2014 - 8:46 | |
| Ik ga de douche hier niet missen. Hij heeft maar twee standen. XD Koud en alles verzengend Hellfire. En als je die zeldzame balans gevonden hebt, wordt hij binnen een minuut weer koud omdat het warme water dan langzaam op gaat. :c |
|
| |
Marieke 254 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 4 jun 2014 - 8:53 | |
| ShadowClan overheerst de online-heid xD dat is totaal niet de reden waarom ik overgeswitcht ben naar Dusky |
|
| |
Babs 2730 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 4 jun 2014 - 9:06 | |
| Inderdaad, mhuhahahahq
Mama heeft rokerspauze, dus ik ben even vrijuit. ;D |
|
| |
Marieke 254 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 4 jun 2014 - 9:09 | |
| Babs, ik weet dat ik het al gezegd heb, maar jouw (en Linns) idee voor die dA groep is echt awesome o-o |
|
| |
Babs 2730 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 4 jun 2014 - 9:17 | |
| Hehe dank je^^" We moeten nog heel erg veel doen sowieso, maar de generator is goed onder weg en ik heb gister in de trein bedacht hoe ik de off spring generator in elkaar kan zetten. |
|
| |
Esmee 1431 Actief Maybe the wolf is in love with the moon and each night it cries for a love it will never touch.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 4 jun 2014 - 9:34 | |
| Heyy, Net beschuit met aardbei en suiker gegeten :3 Hgh hier? |
|
| |
Marieke 254 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 4 jun 2014 - 9:37 | |
| @Esmee, oeh lekker <3 En voor zo ver ik weet gaat het hier goed |
|
| |
Esmee 1431 Actief Maybe the wolf is in love with the moon and each night it cries for a love it will never touch.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 4 jun 2014 - 9:39 | |
| Jaa x3 En mooiso xD Heeft iemand nog ideeën voor voorvoegsels die niet zo heel veel gebruikt zijn? |
|
| |
Babs 2730 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 4 jun 2014 - 9:41 | |
| Heey Esmee!
Nou ik ga inpakken, tschuss mensen. :3 Ik denk dat ik als ik thuis ben Slate maar eens het kamp ga laten ontdekken, kan ze jullie nog erger terroriseren. ;D
Esmee@ Serval, Caracal, Shrike, Bat, sleet, ant, coot, brambling, sedge, rook, cypress... |
|
| |
Miss Pettyfer 4632 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 4 jun 2014 - 9:47 | |
| my apologies for being so damn absent |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 4 jun 2014 - 9:55 | |
| Ty Babs :3 Sleet kan ik wel gebruiken & Snowcrystal <3333 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 4 jun 2014 - 9:56 | |
| Yeahh, Gabs leeft weer even en die meid komt ook weer een keer verschijnen. Ik denk wel dat ik die kittens geboren ga laten worden zodat de mensen er iets mee kunnen doen, vind het nu echt mean |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 4 jun 2014 - 10:00 | |
| Jah, wordt misschien beetje sneu als je al die mensen weken laat wachten xD Dan komt Rhyme nog wel even feliciteren, kan ze ook weer wat actiever worden |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 4 jun 2014 - 10:03 | |
| haha xD ik ben inderdaad echt sneu bezig maar school vergt gewoon een heel hoop tijd van me en zelfs nu faal ik nog xD Ik wil wel weer actief worden maar het gaat niet mwehh en ik kan ook al niet naar de meeting |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 4 jun 2014 - 10:06 | |
| Aw D: Ik laat school niet de tijd opeten die ik aan WC besteden kan. Helaas eerder andersom xD Maar kom op, het gaat je wel lukken ^^ |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 4 jun 2014 - 10:07 | |
| nee ik ga dit jaar al over doen xD Maar ik wou dat ik kon komen mochten mensen me meppen vanwege mijn inactivitweit |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|