|
|
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 3 jun 2014 - 3:09 | |
| Never en zijn woedeaaanvallen, ze blijven leuk om mee te posten >3
Maar goed, ik ga maar eens gaan slapen, anders kan ik straks niet uit bed xD |
|
| |
Esmee 1431 Actief Maybe the wolf is in love with the moon and each night it cries for a love it will never touch.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 3 jun 2014 - 7:34 | |
| Bo2 gaat badass doen met Never? xD Wauw, als ik nu ook nog met Snowy kom en Dieuw met Cherry >3 |
|
| |
Linn <3 2602 Actief And in the middle of this chaos
there was you
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 3 jun 2014 - 7:52 | |
| Ik haat mijn computer. Gaat hij lekker lang opstarten met allemaal 'windows configuraties' en dan is hij PRECIES om tien voor klaar, de tijd dat ik moet vertrekken. Well thank you, stupid thing. |
|
| |
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 3 jun 2014 - 7:53 | |
| Ik heb een plan >3 Alleen moet ik de reactie van Soof met Running afwachten~ Ace gaat zich voor Thunderpath gooien maar falen in de zelfmoord >D |
|
| |
Esmee 1431 Actief Maybe the wolf is in love with the moon and each night it cries for a love it will never touch.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 3 jun 2014 - 8:04 | |
| - Acepaw schreef:
- Ik heb een plan >3 Alleen moet ik de reactie van Soof met Running afwachten~ Ace gaat zich voor Thunderpath gooien maar falen in de zelfmoord >D
Gezellig... Op een dag gaat Snow naar Shrew om alles te laten stoppen xD ~ The moment someone says that you only have to be at school at 08:55 :3 |
|
| |
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 3 jun 2014 - 8:05 | |
| Pas om half tien :3 Dan gaan we wat bakken en weer naar huis~ Happy life xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 3 jun 2014 - 8:07 | |
| Jamie whut xD I want your life >3 Ik ben om half 3 thuis I think. Veeel te lang |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 3 jun 2014 - 8:10 | |
| Komt omdat ik niet meeging naar buitenlandse reis xD Dus we hebben nu een leuk rooster >3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 3 jun 2014 - 8:19 | |
| *Sigh* ik moet al over 5 minuten weg... ik heb weer dat vage waterproject en we gaan vandaag wiskunde sommen maken die over water gaan. Het nadeel daarvan is dat ik super slecht ben in wiskunde ;-; |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 3 jun 2014 - 8:26 | |
| Esmee, ik wens je succes D: |
|
| |
Marieke 2130 Actief Locked inside reality's maze
| CAT'S PROFILEAge: 3 years and 6 moons, forever nowGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 3 jun 2014 - 8:30 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 3 jun 2014 - 8:47 | |
| Ben nu op school xD Ty Jamie |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 3 jun 2014 - 9:08 | |
| En toen ontdekte ik dat al mijn Livestream video's worden opgeslagen op mijn laptop en ik er dus speedpaints van kan maken xD |
|
| |
Babs 2730 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 3 jun 2014 - 9:19 | |
| Marieke@ Zo maak ik ook speedpaints xD Goedemorgen mensen~! Vandaag nog naar Oxford en dan morgen weer naar huus... |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 3 jun 2014 - 9:30 | |
| Meeeh... ik heb een idee voor een tekening, maar toen ik hem net probeerde te tekenen mislukte het helemaal Dx |
|
| |
Babs 2730 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 3 jun 2014 - 9:32 | |
| Aja, ik ga jullie toch al een beetje inlaten wat die generator van gister betekenende. XD Linn en ik willen een soortgelijke deviantart group maken als Pokemon Arpg, maar dan met katten. En aangezien we ook echt met genetica willen werken, had ik een genetica generator nodig. XD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 3 jun 2014 - 9:33 | |
| - Slatekit schreef:
- Aja, ik ga jullie toch al een beetje inlaten wat die generator van gister betekenende. XD Linn en ik willen een soortgelijke deviantart group maken als Pokemon Arpg, maar dan met katten. En aangezien we ook echt met genetica willen werken, had ik een genetica generator nodig. XD
awesomeawesomeawesome oWo |
|
| |
Babs 2730 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 3 jun 2014 - 9:54 | |
| Ik moet wel hierdoor in mijn vrije tijd bezig met kansrekening. ;A; |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 3 jun 2014 - 10:21 | |