|
|
Ez 994 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 1 jun 2014 - 20:43 | |
| - Rover schreef:
- Ik snap nog steeds niet waarom ik een hele hoop RPGposts van Cyber niet kan zien o.O
+1 ! Ik ook niet ! 0.0 |
|
| |
Isa 831 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 1 jun 2014 - 20:45 | |
| - Lostdream schreef:
- Rover schreef:
- Ik snap nog steeds niet waarom ik een hele hoop RPGposts van Cyber niet kan zien o.O
+1 ! Ik ook niet ! 0.0 He... Wat kunnen jullie niet zien? 0.o //Ezz, gepost~! Edit:: Ohh, ik begrijp het *Is wezen kijken in een topic* Zou niet weten hoe dat kan xD
Laatst aangepast door Softvoice op zo 1 jun 2014 - 20:47; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 1 jun 2014 - 20:45 | |
| - Snowypaw schreef:
- Ace kan echt goed omgaan met kittens~
Met Slate en Rough wel, met Lurking schiet hij in de paniek xD Heb je ons topic gelezen >3 Snowy word officieel bedreigt >D |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 1 jun 2014 - 20:46 | |
| - Otterflight schreef:
- Ik ben een paar dagen afwezig geweest en ik heb het idee dat ik een eeuw ben weggeweest x)
+1 |
|
| |
Esmee 1431 Actief Maybe the wolf is in love with the moon and each night it cries for a love it will never touch.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 1 jun 2014 - 20:48 | |
| - Acepaw schreef:
- Snowypaw schreef:
Met Slate en Rough wel, met Lurking schiet hij in de paniek xD Heb je ons topic gelezen >3 Snowy word officieel bedreigt >D Ik had zelfs al gereageerd I think xD Dit gaat gewoon echt niet werken: Ace en Tall zijn partners in crime, Snow valt op Tall en Ace haat haar |
|
| |
Isa 831 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 1 jun 2014 - 20:50 | |
| Okeee peepz, ik ga maar weer eens ^-^ Heel misschien kom ik vanavond nog een kijkje nemen :3
|
|
| |
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 1 jun 2014 - 20:51 | |
| - Snowypaw schreef:
- Acepaw schreef:
- Snowypaw schreef:
Met Slate en Rough wel, met Lurking schiet hij in de paniek xD Heb je ons topic gelezen >3 Snowy word officieel bedreigt >D Ik had zelfs al gereageerd I think xD Dit gaat gewoon echt niet werken: Ace en Tall zijn partners in crime, Snow valt op Tall en Ace haat haar Mhahahah, Ace moet er nog eens achter komen, dan gaat hij haar bedreigen om het door te vertellen >3 Maar kan jij het vervolg topic aanmaken? Ergens in het territorium ofzo ^-^ dan post ik nog even bij Nimble en dan heb ik mijn ronde gehad XD |
|
| |
Ez 994 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 1 jun 2014 - 20:52 | |
| |
|
| |
Dieuw 1679 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 1 jun 2014 - 20:53 | |
| Bye Isa ^^
Ik wil posten maar m'n huiswerk haat me ;__; |
|
| |
Esmee 1431 Actief Maybe the wolf is in love with the moon and each night it cries for a love it will never touch.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 1 jun 2014 - 20:55 | |
| - Acepaw schreef:
- Snowypaw schreef:
- Acepaw schreef:
- Snowypaw schreef:
Met Slate en Rough wel, met Lurking schiet hij in de paniek xD Heb je ons topic gelezen >3 Snowy word officieel bedreigt >D Ik had zelfs al gereageerd I think xD Dit gaat gewoon echt niet werken: Ace en Tall zijn partners in crime, Snow valt op Tall en Ace haat haar Mhahahah, Ace moet er nog eens achter komen, dan gaat hij haar bedreigen om het door te vertellen >3 Maar kan jij het vervolg topic aanmaken? Ergens in het territorium ofzo ^-^ dan post ik nog even bij Nimble en dan heb ik mijn ronde gehad XD Ja maar ik moet eerst thee drinken xD Anders maak jij aan als ik om half 10 nog niet terug ben? |
|
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 1 jun 2014 - 20:56 | |
| Iedereen blijft van Tall, hij is van Never >3
Ugh... Waarom willen mensen ons dood? Waarom al die awesome nestjes >c
|
|
| |
Kiki 1621 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 1 jun 2014 - 20:57 | |
| - Spottedpaw, schreef:
- Ravenheart schreef:
- Spottedpaw, schreef:
- Ravenheart schreef:
- Ik wil zo graag paardrijden. Maar een paard kopen is te duur voor me en een paard huren kan hier nergens .... :c
En halve stal? Soms kun je het gratis doen, soms moet je per maand een bedrag van 150 euro fzo betalen. (:
Een halve stal? Hoe moet ik dat zien? c: En ja, betalen wordt het sowieso wel. Ik kan ergens een vrij onbeleerde 7 jarige Fries huren die nog allemaal dingetjes weer opnieuw moet aanwennen maar ik weet niet zeker of ik dat wel wil doen... Zoals huren denk ik? x'D In België noemen ze het halve stal, je mag het paard gratis berijden enzo (lessen helft betalen), verzorgen etc. Alsof het paard 'half' van jouw is. Als we hier toch is zulke gulle Nederlanders hadden :"D |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 1 jun 2014 - 20:59 | |
| Volgens mij is Tall altijd nog uit Shrewie gekomen, so.. stay away from him! >C |
|
| |
Bregje 670 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 1 jun 2014 - 20:59 | |
| ISAAA NOOOOOH Waarom net nu ik je nodig heb -_- |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 1 jun 2014 - 21:00 | |
| - Snowypaw schreef:
- Acepaw schreef:
- Snowypaw schreef:
- Acepaw schreef:
- Snowypaw schreef:
Met Slate en Rough wel, met Lurking schiet hij in de paniek xD Heb je ons topic gelezen >3 Snowy word officieel bedreigt >D Ik had zelfs al gereageerd I think xD Dit gaat gewoon echt niet werken: Ace en Tall zijn partners in crime, Snow valt op Tall en Ace haat haar Mhahahah, Ace moet er nog eens achter komen, dan gaat hij haar bedreigen om het door te vertellen >3 Maar kan jij het vervolg topic aanmaken? Ergens in het territorium ofzo ^-^ dan post ik nog even bij Nimble en dan heb ik mijn ronde gehad XD Ja maar ik moet eerst thee drinken xD Anders maak jij aan als ik om half 10 nog niet terug ben? Ik ben al klaar dus ik maak hem wel ^-^ //Bo2 Never x Tall shipping forever >3 |
|
| |
Chi 572 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 1 jun 2014 - 21:01 | |
| - Ravenheart schreef:
- Spottedpaw, schreef:
- Ravenheart schreef:
- Spottedpaw, schreef:
- Ravenheart schreef:
- Ik wil zo graag paardrijden. Maar een paard kopen is te duur voor me en een paard huren kan hier nergens .... :c
En halve stal? Soms kun je het gratis doen, soms moet je per maand een bedrag van 150 euro fzo betalen. (:
Een halve stal? Hoe moet ik dat zien? c: En ja, betalen wordt het sowieso wel. Ik kan ergens een vrij onbeleerde 7 jarige Fries huren die nog allemaal dingetjes weer opnieuw moet aanwennen maar ik weet niet zeker of ik dat wel wil doen... Zoals huren denk ik? x'D In België noemen ze het halve stal, je mag het paard gratis berijden enzo (lessen helft betalen), verzorgen etc. Alsof het paard 'half' van jouw is. Als we hier toch is zulke gulle Nederlanders hadden :"D Haha. x'D Belgen zijn ook niet bepaald vrijgevig hoor. Ik heb gewoon het geluk dat mijn moeders vriendin een verzorger nodig had voor d'r paard. Sommigen vragen er wel 200 euro per maand voor. Dan kun je beter het geld sparen en kan je over een half jaar al zelf eentje kopen. xD |
|
| |
Bregje 670 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 1 jun 2014 - 21:06 | |
| - Spottedpaw, schreef:
- Ravenheart schreef:
- Spottedpaw, schreef:
- Ravenheart schreef:
- Spottedpaw, schreef:
- Ravenheart schreef:
Een halve stal? Hoe moet ik dat zien? c: En ja, betalen wordt het sowieso wel. Ik kan ergens een vrij onbeleerde 7 jarige Fries huren die nog allemaal dingetjes weer opnieuw moet aanwennen maar ik weet niet zeker of ik dat wel wil doen... Zoals huren denk ik? x'D In België noemen ze het halve stal, je mag het paard gratis berijden enzo (lessen helft betalen), verzorgen etc. Alsof het paard 'half' van jouw is. Als we hier toch is zulke gulle Nederlanders hadden :"D Haha. x'D Belgen zijn ook niet bepaald vrijgevig hoor. Ik heb gewoon het geluk dat mijn moeders vriendin een verzorger nodig had voor d'r paard. Sommigen vragen er wel 200 euro per maand voor. Dan kun je beter het geld sparen en kan je over een half jaar al zelf eentje kopen. xD Volgens mij bedoel je iets als Verzorgpaard/pony Meestal is dat wel gratis |
|
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 1 jun 2014 - 21:22 | |
| @Jamjam:: Yush, 4ever. Op een dag gaan ze samen een gezinnetje opstichten buiten de Sc >3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 1 jun 2014 - 21:25 | |
| - Nevermind schreef:
- @Jamjam:: Yush, 4ever.
Op een dag gaan ze samen een gezinnetje opstichten buiten de Sc >3 Word Ace de kitten-sit >3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 1 jun 2014 - 21:25 | |
| - Acepaw schreef:
- Nevermind schreef:
- @Jamjam:: Yush, 4ever.
Op een dag gaan ze samen een gezinnetje opstichten buiten de Sc >3 Word Ace de kitten-sit >3 Ja >3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|