|
|
Rebecca 2487 Actief Paint the sky, make it yours
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 2 jun 2014 - 17:29 | |
| *Yawns*
Wat een dag ze T.T
Moest ik nog ergens posten? |
|
| |
Esmee 1431 Actief Maybe the wolf is in love with the moon and each night it cries for a love it will never touch.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 2 jun 2014 - 17:34 | |
| Snowy is zo leuk om mee te posten atm. Dat gedoe ook met Ace xD Essie is ineens evil geworden >3 |
|
| |
46 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 2 jun 2014 - 17:35 | |
| Ik ben blij dat Stoatkit's karakter me wel lekker ligt met posten <3 |
|
| |
Marieke 159 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 2 jun 2014 - 17:36 | |
| merp, mijn linkerhand trilt de hele tijd D: |
|
| |
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 2 jun 2014 - 17:40 | |
| //Soof Jah xD
//Esmee Nee, hij is altijd al zo geweest, alleen had hij nog geen kat die hij haatte xD Sorry Snowy |
|
| |
Daan ♫ 565 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 2 jun 2014 - 17:41 | |
| @Soof, okii :3 - Wat vinden jullie?:
Een hels kabaal was te horen toen van verschillende kanten luide brullen te horen waren. Er woei een stevige wind door het bos heen en de takken van de bomen zwiepten wild heen en weer. In de verte klonk een geroffel van een onbekend iets, maar het kwam dichterbij. Plots was de openplek gevuld met verschillende wezens met lange vachten en vlijmscherpe nagels die de grond zo hier en daar omploegden. De vele scherpe ogen waren allemaal naar een plek gericht, een bewegingsloos lichaam in het midden van de groep wolven. Ethan duwde zich door de menigte heen naar voren en keek met opengesperde ogen naar het levenloze lichaam van Shawn. Er was geen enkel bloed te zien op de plek waar hun leider lag. Een gemompel steeg op uit de groep en hij hoorde verschillende woorden vallen. ‘Geen bloed’ en ‘Het werk van vampiers’. Zijn gouden ogen gleden terug naar het lichaam, niet goed wetend wat hij nu moest doen. Een vacht duwde tegen hem aan en hij keek in de zachte ogen van Shelby. “Het waren vampiers, niet?” Het enige wat Ethan kon doen was langzaam knikken en weer naar zijn poten kijken. Plots steeg er een stem op uit de menigte, en een grote zwarte wolf baande zich een weg naar voren en ging op een steen staan, waardoor het net leek alsof hij boven de rest van de hele groep uittorende. “Nu Shawn dood is, en we midden in een oorlog blijken te zitten, heeft deze roedel een nieuwe leider nodig. Eentje die sterk genoeg is om deze roedel naar de overwinning te brengen zonder dat er te veel bloed vergoten gaat worden!” Een instemmend gehuil klonk uit de roedel en Ethan liet zijn blik omhoog gaan, langs James heen, naar de lucht. De volle ronde maan gaf genoeg licht om te kunnen zien dat iedereen om zich heen verlangend toekeek hoe James zichzelf tot hun nieuwe leider bekroonde. Hij wierp een blik op Shelby die er neutraal bijstond, maar hij zag aan de liefhebbende blik in haar ronde ogen dat ze het met de rest van hen eens was. Hij draaide zich met een ruk om en verdween zo snel als hij kon, hier moest hij over nadenken..
|
|
| |
Esmee 1431 Actief Maybe the wolf is in love with the moon and each night it cries for a love it will never touch.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 2 jun 2014 - 17:42 | |
| - Acepaw schreef:
- //Soof
Jah xD
//Esmee Nee, hij is altijd al zo geweest, alleen had hij nog geen kat die hij haatte xD Sorry Snowy Jaah maar ik ben evil geworden, ik vermaak me door Snowy's lijden xD Snowy krijgt nu echt een complex gheheh |
|
| |
46 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 2 jun 2014 - 17:43 | |
| Arcanepaw: Als het een fragment uit een verhaal is; leuk gedaan & geschreven! (: |
|
| |
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 2 jun 2014 - 17:45 | |
| - Snowypaw schreef:
- Acepaw schreef:
- //Soof
Jah xD
//Esmee Nee, hij is altijd al zo geweest, alleen had hij nog geen kat die hij haatte xD Sorry Snowy Jaah maar ik ben evil geworden, ik vermaak me door Snowy's lijden xD Snowy krijgt nu echt een complex gheheh XDDD Ik ben een goed voorbeeld voor de maatschappij (A) //Daan Klink ruig, doet me denken aan een boek xD |
|
| |
Daan ♫ 565 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 2 jun 2014 - 17:46 | |
| @Stoatkit, thanks :3 @Jamie, welk boek? *boekenfan hiero* |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 2 jun 2014 - 17:46 | |
| - Arcanepaw schreef:
- @Stoatkit, thanks :3
@Jamie, welk boek? *boekenfan hiero* +1 @Jamie echt wel xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 2 jun 2014 - 17:47 | |
| - Arcanepaw schreef:
- @Stoatkit, thanks :3
@Jamie, welk boek? *boekenfan hiero* *Is er ook een* Erebos, echt een geweldig boek maar niet echt bekent zover ik weet xD |
|
| |
Babs 2730 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 2 jun 2014 - 17:51 | |
| |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 2 jun 2014 - 17:52 | |
| Yoooo Babs ^^^
Jamie, Erebos is best bekend, ik heb 't ook >3 Oke, dat zegt niet veel.. |
|
| |
Dieuw 1679 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 2 jun 2014 - 17:52 | |
| Ugh, sorry dat ik zo afwezig ben, ik lig met *** hoofdpijn in bed en voel me beroerd >< |
|
| |
Marieke 2130 Actief Locked inside reality's maze
| CAT'S PROFILEAge: 3 years and 6 moons, forever nowGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 2 jun 2014 - 17:54 | |
| En toen.. *Poef!* Had Whisper een nieuw setje... I want her back D: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 2 jun 2014 - 17:55 | |
| - Tallpaw schreef:
- Yoooo Babs ^^^
Jamie, Erebos is best bekend, ik heb 't ook >3 Oke, dat zegt niet veel.. Echt? Aangezien je er nooit van hoort zoals de Grijze jager, Hunger Games en die shizzle xD Ik vind het echt een geweldig boek, weet niet waarom XD |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 2 jun 2014 - 17:58 | |
| - Acepaw schreef:
- Tallpaw schreef:
- Yoooo Babs ^^^
Jamie, Erebos is best bekend, ik heb 't ook >3 Oke, dat zegt niet veel.. Echt? Aangezien je er nooit van hoort zoals de Grijze jager, Hunger Games en die shizzle xD Ik vind het echt een geweldig boek, weet niet waarom XD Waarschijnlijk omdat het geen serie is maar een enkel boek ^^ Ik heb 't in een ruk uitgelezen, erg goed boek indeed! |
|
| |
Marieke 2130 Actief Locked inside reality's maze
| CAT'S PROFILEAge: 3 years and 6 moons, forever nowGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 2 jun 2014 - 17:59 | |
| *kijkt naar boekenconversatie* Ik weet ook nog wel een leuk en redelijk dik boek: Het Spel Der Oneindige Raadselen |
|
| |
Rebecca 2487 Actief Paint the sky, make it yours
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 2 jun 2014 - 18:01 | |
| De paardenfluisteraar & De Wolvenlus zijn ook heel mooi (:
|
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|