Here I am again[Emberkit]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 Here I am again[Emberkit]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Bluebell
Member
Here I am again[Emberkit] DPKsfdL
Cynthia
137
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 72 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Bluebell
BerichtOnderwerp: Here I am again[Emberkit]   Here I am again[Emberkit] Icon_minitimezo 1 jun 2014 - 21:19

Bluepaw stak haar kop voorzichtig in de nursery. Ze was er nog niet al te lang geleden ook al geweest, maar ze had het toen best leuk gevonden en als ze eerlijk was wilde ze wel nog een keer gaan. Alleen het was wel de vraag of er kittens zouden zijn die wakker waren, maar anders kon ze ook gewoon naar de slapende kittens gaan kijken. Ze liep rustig naar binnen en bleef even staan om haar ogen te laten wennen aan het licht in de nursery en toen het zover was begon ze rustig rond te kijken. Het leek haar alleen niet verstandig om al te ver de nursery in te gaan voor nu, dus bleef ze een beetje dicht bij de ingang terwijl ze de nursery rondkeek.

[Emberkit]
Terug naar boven Ga naar beneden
Emberspark
Member
Here I am again[Emberkit] Jts5sh
Dieuw
1679
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 22,5 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Emberspark
BerichtOnderwerp: Re: Here I am again[Emberkit]   Here I am again[Emberkit] Icon_minitimema 2 jun 2014 - 17:36

Een klein gaapje kondigde dat ik wakker was, en ik klauwe even met mijn pootjes in het mos van het nestje. Ik rekte me uit, en ging toen weer liggen. Ik probeerde weer te slapen, maar nu was ik echt wakker. Ik hief even mijn kopje, en besloot toen maar eens wat rond te gaan kruipen. Hier had ik toch niks meer te doen. Langzaam trok ik mijn lichaampje vooruit, tot ik bij de rand van het nest kwam. Even aarzelde ik. Ik was nog nooit verder geweest dan dit. Uiteindeljk won mijn nieuwsgierigheid het, en zette ik onhandig mijn pootjes op de rand. Doordat ik niet kon zoen waar ik ze plaatste zakte ik er meteen weer af. Ik begon luid te piepen. Nu wilde ik er uit ook!
Terug naar boven Ga naar beneden
Bluebell
Member
Here I am again[Emberkit] DPKsfdL
Cynthia
137
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 72 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Bluebell
BerichtOnderwerp: Re: Here I am again[Emberkit]   Here I am again[Emberkit] Icon_minitimema 2 jun 2014 - 18:11

Bluepaw keek nog even rond en zag toen een kitten die probeerde uit zijn nest te komen, alleen het leek niet echt te lukken. Zachtjes liep ze naar het nest toe en wachtte heel even af wat de kitten nog zou doen, maar besloot toen dat het misschien handiger was als ze de kitten op zou tillen en uit het nest zou laten. Voorzichtig boog ze haar kop naar voren en pakte ze het kleine katertje in zijn nekvel vast en tilde de kitten zo op uit het nest. Ze draaide haar kop iets, zodat de kitten niet meer boven het nest hing en zette hem toen voorzichtig neer op de grond. Ze keek even naar de kitten en wachtte af op zijn reactie naar wat er net gebeurd was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Emberspark
Member
Here I am again[Emberkit] Jts5sh
Dieuw
1679
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 22,5 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Emberspark
BerichtOnderwerp: Re: Here I am again[Emberkit]   Here I am again[Emberkit] Icon_minitimevr 6 jun 2014 - 23:08

Ik krabbelde omhoog met mijn pootjes, maar echt over de rand klimmen lukte me nog steeds niet. Dit was zo irritant! Plotseling hoorde ik iemand aankomen, en nieuwsgierig spitste ik mijn oortjes. Kon deze persoon mij misschien helpen? Ik voelde hoe ik werd opgepakt, en hield mijn adem verschrikt in. Nu ging het gebeuren! Eindelijk ging ik het nest uit! Maar het was toch wel een beetje eng.. Eigenlijk wilde ik helemaal niet! Ik werd neergezet, en begon hard te piepen. Ik wilde terug, en wel nu! Angstig probeerde ik terug het nest in te klimmen, maar dit was nog moeilijker dan er uit. Mijn gepiep werd steeds luider en wanhopiger. Ik wilde naar mijn mamma toe!
Terug naar boven Ga naar beneden
Bluebell
Member
Here I am again[Emberkit] DPKsfdL
Cynthia
137
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 72 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Bluebell
BerichtOnderwerp: Re: Here I am again[Emberkit]   Here I am again[Emberkit] Icon_minitimema 9 jun 2014 - 21:32

Bluepaw had geen idee hoe de kitten erop zou reageren dat hij nu uit het nest was, maar ze hoopte maar dat hij er goed op zou reageren. Alleen de kitten begon te piepen zodra ze hem had neergezet op de grond. Eerlijk gezegd begreep ze er niet veel van, net had de kitten nog buiten het nest gewild en nu lag het te piepen alsof het weer in het nest wilde. Waarschijnlijk zou het beter zijn om hem weer terug in het nest te zetten, maar wat als hij er dan weer uit wilde? Ze schudde haar kop even en boog toen haar kop omlaag naar de kitten. Misschien moest hij gewoon even wennen aan hoe het buiten het nest was en als hij na een tijdje nog niet zou stoppen zou ze hem wel weer terug in zijn nest zetten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Emberspark
Member
Here I am again[Emberkit] Jts5sh
Dieuw
1679
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 22,5 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Emberspark
BerichtOnderwerp: Re: Here I am again[Emberkit]   Here I am again[Emberkit] Icon_minitimevr 20 jun 2014 - 11:08

Mijn gepiep werd steeds luider, naarmate er niets gebeurde. Ik wilde teeeruuuug! Ik wilde naar mamma! Het was hier eng! Mijn piep ging over ik gehuil, en werd steeds luider. Zet me teeeeruuuug! Mammaaaaa! Ik wilde om mijn moeder schreeuwen, maar mijn stembanden waren nog te onderontwikkeld. Maar misschien enkele woordjes? Ik had het tenslotte al eerder gedaan. Ik huilde door, met af en toe een wanhopig piepje er tussendoor. 'Maaaa-maaaaa!' Piepte ik, zo hard als ik kon. Ik wilde terug, en wel nu!
Terug naar boven Ga naar beneden
Bluebell
Member
Here I am again[Emberkit] DPKsfdL
Cynthia
137
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 72 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Bluebell
BerichtOnderwerp: Re: Here I am again[Emberkit]   Here I am again[Emberkit] Icon_minitimevr 20 jun 2014 - 12:19

Alleen de kitten leek niet te gaan stoppen, juist het tegenovergestelde. Het werd alleen maar erger. Het piepen was ondertussen ook overgegaan op huilen en het werd steeds luider. "Sssh, sssh" Probeerde ze de kitten te sussen. Het zou waarschijnlijk beter zijn als ze de kitten terug zette. "Maaaa-maaaaa!" Het was beter als ze de kitten zo snel mogelijk terug zette, want ze wilde geen boze queen over haar heen. Ze pakte de kitten dus weer bij zijn nekvelletje en tilde deze op en zette de kitten daarna weer terug in het nest. Nu maar hopen dat de kitten stil zou worden en dat ze geen boze queen over haar heen zou krijgen, want zoveel had ze nou ook weer niet verkeerd gedaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Emberspark
Member
Here I am again[Emberkit] Jts5sh
Dieuw
1679
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 22,5 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Emberspark
BerichtOnderwerp: Re: Here I am again[Emberkit]   Here I am again[Emberkit] Icon_minitimedi 24 jun 2014 - 12:06

Mijn geblèr ging over in zacht gesnik, en hopeloos rolde ik me op tot een bolletje. Nu was het echt niet leuk meer... Zou ik ooit nog bij mama liggen? Zal ik ooit bog met mijn broertjes en zusjes spelen? Mijn borstkastje ging schokkerig op en neer. Ik wilde gewoon terug... Plotseling werd ik opgetild, en ik begon weer angstig te piepen. Neeeee! Maaaamaaa! Een beetje verbaasd hief ik mijn kopje toen ik weer neer gezet werd .. in het nest! Eindelijk! Mijn gepiep stopte, en ik begon snel te kruipen naar de warmte van mijn moeder. Toen ik tegen haar aan botste, zuchtte ik gelukkig. Het was allemaal weer goed. Gulzig begon ik te drinken, waarna ik in een diepe slaap viel.

Em is het topic uit ~
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Here I am again[Emberkit]   Here I am again[Emberkit] Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Here I am again[Emberkit]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp :: Nursery-
Ga naar: