|
16
| |
| Onderwerp: Labrador gevonden wo 9 maa 2011 - 18:03 | |
| Ik en een vriendin liepen net met Jhento(Mijn hond) toen er een Labrador aankwam die los was, er was niks aan de hand, en we lieten de twee even ruiken. We liepen door, maar hij achtervolgde ons, we aaide hem, maar het bleef wel heel erg lang stil. Dus wij liepen om de hoek met hem. Niks, niemand. Geen baasje. Toen viel ons ook op dat hij heel blij was ons te zien, en dat hij een oude *Dit is triest* wurgband omhad. En hij was zó lief en braaf. We zijn nog even wezen rondlopen maar we zagen niemand. Toen heb ik mijn moeder gebeld, en zijn we naar huis gegaan. Daar hebben we hem te eten en te drinken gegeven. Het was zo triest om te zien hoeveel dorst en honger hij had. We hebben hem net naar het asiel gebracht... Hij had gelukkig een chip.
Misschien kent iemand hem? Ik heb hem gevonden op het Grenspad(Maastricht, Daalhof). Het is een reutje, enorm dik, en had overal een beetje grijze haren, verder was hij helemaal blond. Hij had een blauwe wurgband om, en was enorm braaf. Verder had hij flink honger, en kon hij alleen het commando 'Zit'. Dit deed duidelijk erg pijn, hij had dus waarschijnlijk HD of een andere heup/gewricht ziekte. Verder hijgde hij heel erg. Hij was trouwens al vrij oud. Ik heb jammer genoeg geen foto gemaakt.
Ik weet dat de kans klein is, maar misschien via via? |
|
| |
Han 47
| |
| Onderwerp: Re: Labrador gevonden wo 9 maa 2011 - 18:08 | |
| Dat vind ik dan echt zo zielig! Wie laat een hond nou zo achter :[ Ik heb nooit een hond gehad dus ik heb geen idee, woon ook niet in de buurt.
Ik hoop dat ie snel zijn bassje vind <3 |
|
| |
16
| |
| Onderwerp: Re: Labrador gevonden wo 9 maa 2011 - 18:35 | |
| Inderdaad! Ik hoop het ook! |
|
| |
Assie 377 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Labrador gevonden wo 9 maa 2011 - 18:52 | |
| Ik woon ook niet bepaald in de buurt, dus kan ik je niet bepaald helpen. Maar hij was gechipt, dus dan zouden ze zijn baasje toch moeten terugvinden? |
|
| |
16
| |
| Onderwerp: Re: Labrador gevonden wo 9 maa 2011 - 19:03 | |
| Dat hoeft niet per sé, er wordt veel mee gesjoemeld, de chip kan ook niet overgezet zijn geworden als de hond herplaatst is geworden, en als deze meerdere keren herplaatst is geworden, dan is hij niet meer te traceren. Verder kan het apparaat wel zeggen dat er een chip is, maar hij geeft alleen het nummer. Of er daadwerkelijk informatie op staat, is niet meteen te zeggen, dat kan je alleen op internet opzoeken. Het kan dus ook goed zijn dat hij blanco is. Maar we hopen ofcourse van niet |
|
| |
Maartje (マーチ) 3589 Actief
| |
| |
| |
16
| |
| Onderwerp: Re: Labrador gevonden wo 9 maa 2011 - 20:57 | |
| Ik heb Amivedi al ingelicht, meer kan ik niet doen ;-) |
|
| |
Joziefrozie :D 493
| |
| Onderwerp: Re: Labrador gevonden wo 9 maa 2011 - 23:42 | |
| Ik kende wel iemand in maastricht die een nogal dikke labrador had. Maar die zijn hun labrador niet kwijt. Wel hebben ze een andere labrador zonder baasje gezien, maar ze hebben nit op het uiterlijk geled. In welke buurt woon jij? Ergens asn de rand of in het centrum? |
|
| |
16
| |
| Onderwerp: Re: Labrador gevonden do 10 maa 2011 - 7:37 | |
| Aan de rand, richting grens België. |
|
| |
199
| |
| |
| |
Marieke 2083
| |
| Onderwerp: Re: Labrador gevonden do 10 maa 2011 - 10:39 | |
| even een vraagje. heb je de dierenambulance gebeld? misschien helpt dat ook met je zoektocht naar het baasje. Ik heb wel een hond gehad, maar die is nu dood. |
|
| |
16
| |
| Onderwerp: Re: Labrador gevonden do 10 maa 2011 - 12:48 | |
| - Xana schreef:
- Ha! Daar wonen zij ook! Ik ga ze echt even vragen of ze nog weten hoe hij eruit zag.
Hier lopen wel een paar mensen met 'n lab die ik ken, straks ken ik ze x) EDIT: De lab is opgehaald door zijn baasje! |
|
| |
| Onderwerp: Re: Labrador gevonden | |
| |
|
| |
|