| Rush × Soft <'3 {KITTENS} | |
|
|
Isa 831 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Rush × Soft <'3 {KITTENS} za 14 jun 2014 - 17:58 | |
| Denk eraan mensen, jullie hebben nog maar tot morgen 3 uur om je aanmelding af te maken of te plaatsen. Zo snel mogelijk daarna gaan we kiezen :3 |
|
| |
Anouk 241 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 25 moons went by as fast as the windGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Rush × Soft <'3 {KITTENS} za 14 jun 2014 - 19:56 | |
| Hè hè mijn aanmelding is uiteindelijk ook maar eens klaar... Ik heb er erg veel werk in gestoken, misschien wel iets te veel want als ik weer niet word gekozen ben ik weer boos op mezelf omdat ik er zo vreselijk veel tijd mee bezig ben geweest X'D Ben erg nieuwsgierig naar wie worden gekozen, veel succes iedereen!!! |
|
| |
Bunny 2607 Actief "They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"
| |
| Onderwerp: Re: Rush × Soft <'3 {KITTENS} za 14 jun 2014 - 19:58 | |
| |
|
| |
Daan 1072 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Rush × Soft <'3 {KITTENS} zo 15 jun 2014 - 8:58 | |
| Spannend <3 Veel succes iedereen! |
|
| |
Lore 332 Actief
| CAT'S PROFILEAge: Way too old to be wearing this nameGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Rush × Soft <'3 {KITTENS} zo 15 jun 2014 - 10:38 | |
| En dan wil je weer je hele aanmelding omgooien. Ik doe het toch maar niet, maar later krijg ik dan weer spijt, of misschien ook niet of... Aargh!
Veel succes iedereen! |
|
| |
Amy But cal me AA 1106
| CAT'S PROFILEAge: My heart is stopping beating,i live in StarClanGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Rush × Soft <'3 {KITTENS} zo 15 jun 2014 - 11:08 | |
| Zo spannend! Succes iedereen! |
|
| |
Anouk 241 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 25 moons went by as fast as the windGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Rush × Soft <'3 {KITTENS} zo 15 jun 2014 - 17:16 | |
| Wanneer word er bekend gemaakt wie zijn gekozen? Ik ben zo vreselijk nieuwsgierig! |
|
| |
Lotte 208 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Rush × Soft <'3 {KITTENS} zo 15 jun 2014 - 17:20 | |
| - Avalanche Demon schreef:
- Wanneer word er bekend gemaakt wie zijn gekozen?
Ik ben zo vreselijk nieuwsgierig! Hier ben ik echt het mee eens <'3 (met andere woorden: +1) |
|
| |
Amy But cal me AA 1106
| CAT'S PROFILEAge: My heart is stopping beating,i live in StarClanGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Rush × Soft <'3 {KITTENS} zo 15 jun 2014 - 17:21 | |
| Ik dat ze in het AOT zeiden dat ze er mee bezig waren maar dat ze het vreselijk moeilijk vonden,dus nog wachten c: |
|
| |
Dieuw 157 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Rush × Soft <'3 {KITTENS} zo 15 jun 2014 - 17:23 | |
| Hallo allemaal!
Na lang overleggen hebben ik en Isa uiteindelijk toch gekozen! Het klinkt misschien een beetje cliché, maar het was echt heel erg moeilijk en we vonden dat alle aanmeldingen super leuk waren. We streefden eerst naar een nestje van 3, maar uiteindelijk zijn het er toch zes geworden (A) Dit zijn ze geworden;
Dazzlekit van Nath Leafkit van Daan Silentkit van Jamie Tansykit van Lis Dawnkit van Anouk Lockkit van Lilith
Het spijt ons heel erg voor de personen die niet gekozen zijn, maar het was echt een onmogelijke keuze voor ons en we hopen dat jullie het ons niet al te kwalijk nemen. Blijf het vooral proberen, je wordt vast wel eens gekozen.
Mvg, Isa en Dieuw. |
|
| |
Amy But cal me AA 1106
| Onderwerp: Re: Rush × Soft <'3 {KITTENS} zo 15 jun 2014 - 17:25 | |
| Awh jammer :c Maar ik heb mezelf beloofd iets met Wolf te doen,ook al werd ze niet gekozen(zoals ik al verwacht had),verder nog succes met het nestje c: |
|
| |
Lotte 208 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Rush × Soft <'3 {KITTENS} zo 15 jun 2014 - 17:26 | |
| jammer dat Blazing niet gekozen is, maar het blijft een leuk nestje c:
*duimt heel hard dat er nog es een tweede nestje komt* |
|
| |
Daan :3 737 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Rush × Soft <'3 {KITTENS} zo 15 jun 2014 - 17:28 | |
| Omg super dat kleine Leaf gekozen is <3 Ik zal deze brabbelkaus zo snel mogelijk aanmaken :3 |
|
| |
Jamie 239 Actief “She made broken look beautiful
and strong look invincible.
She walked with the Universe
on her shoulders and made it
look like a pair of wings.”
| |
| Onderwerp: Re: Rush × Soft <'3 {KITTENS} zo 15 jun 2014 - 17:28 | |
| Thx, Thx, Thx =D Ik had echt niet gedacht gekozen te worden x') Ik zal haar zo maken~~ |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Rush × Soft <'3 {KITTENS} zo 15 jun 2014 - 17:30 | |
| Gefeliciteerd iedereen ^^ Ik volgde het topic, en de keus was inderdaad lastig!! Dus, niet opgeven mensen die niet gekozen zijn! |
|
| |
28 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Rush × Soft <'3 {KITTENS} zo 15 jun 2014 - 17:41 | |
| |
|
| |
Anouk 241 Actief
| Onderwerp: Re: Rush × Soft <'3 {KITTENS} zo 15 jun 2014 - 17:45 | |
| Wieeaahhhaaa yeeeeaahhh eindelijk ook eens gekozen! This gives me hope X'D Ik zal haar aanmaken zodra ik op de computer kan.
Voor de mensen die niet zijn gekozen: Don't give up hope and never stop trying! |
|
| |
Isa 831 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Rush × Soft <'3 {KITTENS} zo 15 jun 2014 - 17:45 | |
| Super gefeliciteerd gekozenen <'3 Het was echt een hele moeilijke keuze, dus maak je niet druk als je niet gekozen bent, alle aanmeldingen waren echt heel goed!
Laatst aangepast door Softvoice op zo 15 jun 2014 - 17:47; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Rush × Soft <'3 {KITTENS} zo 15 jun 2014 - 17:46 | |
| Heel erg bedankt dat ik gekozen ben <3 Ik zal meteen Dazzlekit aanmaken. Wat is de geboorte volgorde? |
|
| |
Lore 92 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Rush × Soft <'3 {KITTENS} zo 15 jun 2014 - 17:51 | |
| Kan Foxflare eventueel bij de bevalling zijn? Voor nog meer drama >3 of om het goed te maken?
|
|
| |
| Onderwerp: Re: Rush × Soft <'3 {KITTENS} | |
| |
|
| |
|